Poznanie u dzieci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(6)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Autor
Bonar Jolanta
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Buła Anna
(1)
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Gopnik Alison
(1)
Haman Ewa
(1)
Jackowski Piotr
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Kowalcze-Pawlik Anna
(1)
Kuhl Patricia K
(1)
Matzarakis Dimitris
(1)
Meltzoff Andrew N
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Wood David
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Poznanie u dzieci
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Twórczość i Edukacja; 6)
Bibliografia na stronach 109-114.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31820 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.232-259
I. Odwieczne pytania i nowa nauka. II.Czego dzieci uczą się o ludziach?. III.Czego dzieci uczą sie o rzeczach ?. IV,Czego dzieci ucza sie o języku?. V.Czego naukowcy dowiedzieli się o dziecięcych umysłach ?. VI.Czego naukowcy dowiedzieli się o dziecięcych mózgach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84218 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Rozwojowa ; T.9 nr 5)
Niniejszy tom zawiera artykuły zebrane w trzy grupy tematyczne, dotyczące komunikowania się i opanowywania języka w ontogenezie, rozwoju poznawczego oraz zagadnień twórczości i komizmu związanych z kształtowaniem się poznawczej reprezentacji. Przedstawia rezultaty poszukiwań polskich psychologów rozwojowych w wymienionych obszarach. Niektóre z prezentowanych prac zawierają wyniki badań, które po raz pierwszy zostały przeprowadzone w Polsce, między innymi: porównawcze badania między-generacyjne nad rozwojem umysłowym we wczesnej ontogenezie, szeroko zakrojone badania nad płaszczyzną fonetyczną mowy dorosłych skierowanej do małego dziecka czy badania nad wiedzą potoczną Polaków na temat twórczości. Zawartość niniejszego tomu może być interesująca zarówno dla specjalistów z zakresu psycholingwistyki czy psychologii poznawczej, jak i dla każdego badacza rozwoju człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieci od urodzenia mają kontakt z pojęciami matematycznymi. Nie zauważają tego, gdyż odbywa się to w formie zabawy oraz atmosferze' radości. Rodzice mogą więc wspierać dziecko, nie stawiając zbyt wysokich wymagań, rozpoczynając naukę od układania przedmiotów według pewnych kryteriów, budowania wieży z klocków itp. Książka zawiera wskazówki, ćwiczenia, zabawy, które w odpowiedni sposób przygotują dziecko do szkoły. Przedstawione są sposoby planowania działań, zapamiętywania, opanowania orientacji przestrzennej. Przydatne mogą być także testy zawarte w książce. Dzięki nim można łatwiej obrać właściwy kierunek nauki swojej pociechy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-210
Publikacja stanowi rezultat wieloletnich przemyśleń i badań empirycznych nad mechanizmami stymulowania aktywności poznawczej w zakresie strukturyzowania wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym. Głównym celem książki jest przedstawienie strategii wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w różnorodnych sytuacjach edukacyjnych inicjowanych w przedszkolu. Proponowana strategia nawiązuje do koncepcji B. Muchackiej (2000). W ramach eksperymentu pedagogicznego została zweryfikowana autorska koncepcja strategii postępowania pedagogicznego dorosłych jako organizatorów warunków sprzyjających przekształcaniu przez dzieci ich wewnętrznych struktur umysłowych, a w konsekwencji kształtowaniu umiejętności organizowania przez nie wiedzy w ich umysłach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89097 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35650 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr.s. 185-192
Książka omawia zagadnienie rozumienia pojęć z wybranego kręgu znaczeniowego dzieci 7-10-letnich. W ramach podjętej problematyki omówiono zagadnienie rozumienia znaczenia pojęć wolicjonalnych i mentalnych z perspektywy dzieci, zdolności poznawcze dzieci, ujawniające się w trakcie definiowania pojęć, stopień znajomości znaczenia wybranych pojęć, przygotowywanie dzieci do komunikacji oraz ich wiedzę. Autorka prowadziła badania empiryczne na terenie szkół podstawowych. Stanowiły one fundament dla drugiego etapu badań , którego celem było ustalenie, jaki wpływ wywiera stosowanie przez nauczycieli koncepcji "oswajania ze sztuką słowa" na - opisane i zdiagnozowane w badaniach eksperymentalnych - umiejętności metaforyzacyjne dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88409 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 271-279
Książka Davida Wooda przez dziesięć lat utrzymywała się na liście bestsellerów z oczywistych powodów: dostarcza doskonałej, twórczej syntezy wiedzy o myśleniu i uczeniu się dzieci. Autor przedstawia zrównoważoną, a jednocześnie odkrywczą koncepcję, godzącą stanowisko skrajnie natywistyczne z ujęciem środowiskowym; z koncepcją tą powinien się zapoznać każdy, kto zajmuje się rozwojem intelektualnym małych dzieci. (Profesor Peter Robinson, Uniwersytet w Bristolu). W książce Jak dzieci uczą się i myślą David Wood prezentuje teorie oraz spory dotyczące sposobów myślenia i uczenia się dzieci. W publikacji tej znajdziemy zarówno omówienie dyskusji akademickich, jak i analizy zastosowania badań naukowych w praktyce, a także odniesienia do istotnych trudności, jakie napotykają nauczyciele usiłujący wdrożyć w klasie wyniki rozważań teoretycznych i badań empirycznych. Autor dokonuje przeglądu najważniejszych kierunków rozwoju edukacji w ciągu ostatnich dziesięciu lat, opisuje metody nauczania oraz ich związki z głównymi teoriami uczenia się i rozwoju. David Wood jest profesorem psychologii na Uniwersytecie Nottingham
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86975 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej