Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(13)
Wypożyczalnia Koło
(6)
Wypożyczalnia Słupca
(3)
Wypożyczalnia Turek
(6)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Walczak Tadeusz
(3)
Bishop Bill
(2)
Brady Regina
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Forrest Edward
(2)
Gołębiewski Łukasz
(2)
Mizerski Richard
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Bird Drayton
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław (prawnik)
(1)
Głodowski Włodzimierz (prawo)
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kościółek Anna (prawo)
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Li Charlene
(1)
Mac Amber
(1)
Malujda Rafał
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Stefan (radca prawny)
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Newell Frederick
(1)
Okoń Zbigniew (radca prawny)
(1)
Pluskwa-Dąbrowski Kamil
(1)
Polański Przemysław
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Raczek Melanie
(1)
Rodriguez Jason
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rozkrut Dominik
(1)
Rozkrut Monika
(1)
Rubin Charles
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Smyk Katarzyna
(1)
Studzińska Joanna (1975- )
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szmyd Kinga
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Uliasz Marcin
(1)
Wieczorek Tadeusz
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Wojsyk Kajetan (1951- )
(1)
Wójcik Martyna (radca prawny)
(1)
Łuczak-Noworolnik Lucyna
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Marketing elektroniczny
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 233-[235]
Szybki rozwój technologii informatycznych zaowocował powstaniem Internetu, który można określić jako globalną sieć komputerową. Obecnie skutki powstania Internetu są zauważalne w sferze zarówno społecznej, jak i gospodarczej. Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu jest marketing dzięki Internetowi podmioty rynkowe otrzymały nowe narzędzie oddziaływania marketingowego. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji (przede wszystkim w kontaktach z szeroko rozumianym otoczeniem), produktu, ceny i dystrybucji, a także jest wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81023 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s.153-154
Autorzy opierają się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - oddają zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały: I. Marketing w erze interaktywnej ; 1. Media w relacji 1:1 w przyszłości interaktywnej. Nawiązywanie dialogu i kształtowanie stosunków z indywidualnymi klientami ; 2. Orientacja na klienta w erze interaktywnej. Siedem warunków osiągnięcia sukcesu ; 3. Strategie i taktyki zorientowane na klienta. Co oferuje klientom marketing interaktywny ; 4. Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing. A teraz słowo od naszego klienta ; 5. Marketing w Internecie. Poradnik dla początkujących ; 6. Reklama interaktywna. Dziesięć reguł dostosowania reklamy tradycyjnej do reklamy w Internecie ; 7. Marketing bezpośredni XXI wieku. Koncentracja na sprawach zasadniczych w nowych warunkach ; II. Wykorzystanie mediów w erze interaktywnej ; 8. Public relations w Internecie. Udane i korzystne partnerstwo ; 9. Opracowywanie tekstów reklamowych dla mediów interaktywnych. Nowe zasady ; 10. Kioski interaktywne na rynku detalicznym. Czego klienci naprawdę potrzebują? 11. Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków. Wytyczne do opracowania skutecznych katalogów i pokazów elektronicznych ; 12. Komputeryzacja procesu sprzedaży. Wymóg nowoczesnego biznesu ; 13. Telefon interaktywny jako narzędzie promocji. Wykorzystanie telefonu do promocji produktów ; 14. Telewizja interaktywna. Nadawanie do milionów - do każdego indywidualnie ; 15. Reklama w Internecie. Studium przypadku - Zima.com ; III. Badania marketingowe ; 16. Efektywność mediów interaktywnych. Plan i ocena efektywności mediów interaktywnych ; 17. Wskaźniki oglądalności witryn WWW. Reklamodawcy w Internecie - informacyjnej dżungli ; 18. Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych. Czego można się dowiedzieć o konsumentach online ; 19. Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne. Nowe zastosowania, nowe korzyści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77198 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32462 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40512 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81898 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach XIX-XLI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 101531/66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Strona www, rejestracja domeny, reklama i promocja, prawo i bezpieczeństwo. Dod. do Gazety Wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 94186 /65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Marketing 3.0 ; Rynek internetowy w Polsce i na świecie ; Wpływ Internetu na gospodarkę ; Social media - społeczny wymiar Internetu ; Usability i user experience ; Marketing mobilny ; E-mail marketing ; Automatyzacja marketingu ; Gry w Internecie ; Wideo i audio w sieci ; E-commerce ; Kim jest dobry copywriter? ; Content marketing ; Kampanie społeczne w Internecie ; Badania mediów internetowych ; Monitoring mediów społecznościowych ; Z technologią za pan brat ; Jak współpracować z zespołem IT ; Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) ; Obsługa klienta w sieci ; Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci ; Marketing w start-upach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96597 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70848 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38731 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów. Książka powstała na podstawie rzetelnych danych i bogatych doświadczeń wielu firm. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi, jak firma Procter & Gamble tworzy subtelny przekaz marketingowy skierowany do członków internetowej społeczności, czterokrotnie bardziej skuteczny niż reklama telewizyjna, w jaki sposób firma Best Buy wykorzystuje portal społecznościowy do pozyskiwania informacji od tysięcy pracowników, jak zmieniło się oblicze firmy Dell w związku z wykorzystaniem informacji od klientów przy reorganizacji niemal wszystkich sfer jej działalności, jak obniżać koszty przez kreatywne zastosowania Internetu. Groundswell to wzbierający nurt opinii społecznych, który możesz wykorzystać. To krok dalej niż marketing szeptany. Groundswell to zjawisko, którego nie możesz zignorować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.307-319
Książka składa się z czterech części : 1.Zarządzanie relacjami z klientami: budowanie podstaw. 2.Współczesne narzędzia CRM: technika, Internet i inne. 3.Zwycięzcy.com: aplikacje świata realnego. 4.Przekształcanie produktów w usługi: strategie rozwijające rentowny dialog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78874 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38237 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79621 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33404 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej