Bajdak Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Bajdak Andrzej
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 233-[235]
Szybki rozwój technologii informatycznych zaowocował powstaniem Internetu, który można określić jako globalną sieć komputerową. Obecnie skutki powstania Internetu są zauważalne w sferze zarówno społecznej, jak i gospodarczej. Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu jest marketing dzięki Internetowi podmioty rynkowe otrzymały nowe narzędzie oddziaływania marketingowego. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji (przede wszystkim w kontaktach z szeroko rozumianym otoczeniem), produktu, ceny i dystrybucji, a także jest wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81023 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 140)
Streszcz. ang. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96875 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie: – content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych; – zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian procesu rekrutacji w dobie pandemii; – specyfiki prowadzenia kampanii wyborczej prowadzonej podczas pandemii (rok 2020 w Polsce); – zmian, jakie zaszły w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych banków pod wpływem pandemii; – dostępności multimediów skierowanych do klientów z niepełnosprawnością ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji pandemii; – technologii deepfake w aspekcie komunikacji marketingowej organizacji; – wstępnej oceny potencjalnej skuteczności rządowej kampanii proszczepiennej; – oceny roli platform streamingowych jako źródła rozrywki; – najważniejszych inicjatyw firmy Empik w 2020 roku i ich wpływu na jej sytuację biznesową; – zmian w postawach i zachowaniach konsumentów żywności, jakie spowodowała pandemia; – wpływu sytuacji pandemicznej na zmiany w komunikacji biznesowej. W monografii wykorzystano bogate źródła literaturowe, statystyczne oraz wyniki prowadzonych badań, a także egzemplifikacje wybranych praktyk rynkowych. Cytat: „[…] nowe technologie i nowe media w dużym stopniu zmieniają reguły współczesnego marketingu, w tym zwłaszcza reguły komunikacji marketingowej współczesnych organizacji z otoczeniem. Jednocześnie wkład nowych mediów i nowych technologii w zakres oddziaływań w obszarze marketingu jest szeroki i dodatkowo charakteryzuje się wysoce ekspansywną tendencją”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie − znalazły się takie kwestie, jak: wykorzystanie kodów QR w promowaniu dziedzictwa kulturowego, reklama w grach wideo, wybrane aspekty dostępności komunikacji marketingowej i multimediów dla osób głuchych i słabosłyszących, analiza rynku kryptowalut jako szansy rozwoju komunikacji marketingowej instytucji finansowych, możliwości wykorzystania nowych mediów jako narzędzia wywierania wpływu psychologicznego we współczesnych konfliktach zbrojnych, wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw branży rękodzielniczej, zastosowanie aplikacji mobilnych jako narzędzia nowoczesnej komunikacji marketingowej współczesnych sieci handlowych czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu komunikowania i dostarczania wartości klientowi. Prezentowana monografia jest owocem VIII edycji cyklicznej Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej pt. „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej”, organizowanej od 2013 roku przez Koło Naukowe Marketingu „Meritum” działające przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej