Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(21)
Wypożyczalnia Koło
(5)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Wypożyczalnia Turek
(2)
Czytelnia Konin
(3)
Autor
Bielecki Witold
(2)
De Kare-Silver Michael
(2)
Galiński Bogdan
(2)
Norris Mark
(2)
Walczak Anna
(2)
West Steve
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartołd Robert
(1)
Białecki Marcin R
(1)
Borcuch Artur
(1)
Borek Marcin (prawo)
(1)
Breier Mark
(1)
Brott Armin A
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Dickinson Paul
(1)
Dobrzyński Sebastian
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Gołaczyński Jacek
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław (prawnik)
(1)
Głodowski Włodzimierz (prawo)
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Kania Ewa
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Kościółek Anna (prawo)
(1)
Kraska Marcin
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kępa Leszek
(1)
Lamik Wojciech
(1)
Malujda Rafał
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazurkiewicz Stefan (radca prawny)
(1)
Morris Steve
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Okoń Zbigniew (radca prawny)
(1)
Pluskwa-Dąbrowski Kamil
(1)
Polański Przemysław
(1)
Raczek Melanie
(1)
Rifkin Jeremy
(1)
Rozkrut Dominik
(1)
Rozkrut Monika
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Siwicki Maciej (prawo)
(1)
Smyk Katarzyna
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Stone Brad
(1)
Stosio Andrzej
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Strykowski Sergiusz
(1)
Studzińska Joanna (1975- )
(1)
Szmyd Kinga
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Tomasik Paweł
(1)
Trąbski Rafał
(1)
Uliasz Marcin
(1)
Vassos Tom
(1)
Witkowski Kamil
(1)
Wojsyk Kajetan (1951- )
(1)
Wójcik Martyna (radca prawny)
(1)
Łuczak-Noworolnik Lucyna
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Prawnicy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Handel elektroniczny
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1248)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1016)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(846)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(542)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(469)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(403)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Uczucia
(392)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(279)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Antropologia filozoficzna
(270)
Zwierzęta
(268)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Biografia
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The bitcoin standard : the decentralized alternative to central banking.
Bibliografia, netografia na stronach 387-395. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 197-214.
Eksponując czynniki wyznaczające sposoby funkcjonowania w wirtualnym świecie, w książce podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: -Jakie funkcje pełni informacja w społeczeństwie informacyjnym? -Czy nowe formy i procesy społeczne determinują zmiany techniczne, czy może jest odwrotnie, tzn. zmiany techniczne określają powstanie nowych form i procesów społecznych? -Jak trwałe mogą być więzi pomiędzy członkami społeczności wirtualnych? -Na czym polega fenomen funkcjonowania społeczności wirtualnych na przykładzie wirtualnego świata Second Life? W publikacji zwrócono również uwagę na istotne aspekty związane z rynkiem finansowym. Z jednej strony, wskazano na innowacyjne metody dokonywania płatności, z drugiej natomiast - na kwestie związane z wykluczeniem finansowym. W związku z powyższym, w oparciu o zagadnienia społeczeństwa informacyjnego (czy społeczeństwa wiedzy) oraz aspekty ekonomii Internetu podjęto próbę wyróżnienia nowego rodzaju społeczeństwa - społeczeństwa bezgotówkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92156 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82021 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Oświadczenie woli w postaci elektronicznej i podpis elektroniczny : 1. Uwagi wstępne. 2. Złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej. 3. Podpis elektroniczny. 4. Oświadczenie elektroniczne sygnowane podpisem cyfrowym - podsumowanie. Rozdział II. Umowy i inne czynności prawne w obrocie elektronicznym. 1. Uwagi wstępne. 2. Zawarcie umowy w trybie ofertowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej według przepisów k.c. 3. Umowy zawierane w obrocie elektronicznym jako umowy na odległość. 4. Świadzczenie usług drogą elektroniczną. 5. Usługi świadczone drogą elektroniczną oparte lub polegające na dostępie warunkowym. 6. Zawieranie umów za pomocą środków komunikacji elektronicznej w ustawie - Prawo działalności gospodarczej. III. Płatność w Internecie. 1. Umowa o elektroniczny instrument płatniczy. 2. Karty płatnicze. 3. Pieniądz elektroniczny. 4. Bankowość elektroniczna. IV. Dane w handlu elektronicznym. 1. Ogólne zagrożenia dla prywatności w handlu elektronicznym. 2. Ochrona danych osobowych związanych z handlem elektronicznym w prawie polskim. 3. Reklama i badania rynku a przetwarzanie danych. 4. Obowiązki usługodawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych. 5. Niedozwolone korzystanie z usługi. 6. Odmowa świadczenia usług. V. Reklama w handlu elektronicznym. 1. Reklama internetowa. 2. Wady i zalety oraz skuteczność reklamy internetowej. 3. Prawne różnice między reklamąinternetową a tradycyjną. 4. Konsument a reklama w Internecie. 5. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji. 6. Problem międzynarodowy. VI. Opodatkowanie handlu elektronicznego. 1. Przychody z handlu elektronicznego. 2. VAT z handlu elektronicznego. 3 Niewykonanie i nienależyte wykonanie zobowiązania. VII Międzynarodowe aspekty handlu elektronicznego - wybrane zagadnienia. 1. Pojęcie prawa prywatnego międzynarodowego. 2. Prawo właściwe dla zawarcia umowy w Internecie. 3. Usługi świadczone przez Internet. 4. Podpis elektroniczny i forma oświadczeń woli. 5. pieniądz elektroniczny. 6. Nieuczciwa konkurencja i reklama. 7. Zagadnienia języka w handlu elektronicznym. Bibliografia. Indeks rzeczowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sposób sprzedawania i kupowania towarów zmienia się na naszych oczach wprost błyskawicznie lub - jak sugeruje Autor - rewolucyjnie. Handel elektroniczny przestał być jedynie maskotką działów marketingów, ale stał się szansą osiągnięcia sukcesu dla wielu przedsiębiorstw. Książka jest swoistym ärozkładem jazdyö oraz ämapą drogowąö potrzebną do odnalezienia się w nowej rzeczywistości i osiągnięcia sukcesu. Został w niej przedstawiony wpływ dokonującej się ärewolucjiö zakupów na sprzedawców (handel detaliczny) i producentów oraz omówione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosować, jeżeli zdecydują się ono na elektroniczne zakupy. Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców - od studentów i kadry naukowej kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu poczynając, a na praktykach gospodarczych kończąc. SPIS TREŚCI: Podziękowania Przedmowa do "E-szok": nowe reguły Wprowadzenie Rozdział 1. NOWE REGUŁY GRY Dlaczego są potrzebne nowe reguły? Dziesięć nowych reguł dla przedsiębiorstw Dziesięć nowych reguł dla sprzedawców Dziesięć nowych reguł dla producentów Rozdział 2. KLUCZOWE WNIOSKI Nadchodzi era handlu elektronicznego Struktura książki Rozdział 3. DEFINICJE I PRAWIDŁOWOŚCI RZĄDZĄCE KONSUMENTAMI Definicja sprzedaży elektronicznej Produkty i usługi dostępne drogą elektroniczną Przyczyny rozwoju sprzedaży elektronicznej Rozdział 4. CZEGO MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ OD PIONIERÓW HANDLU ELEKTRONICZNEGO Pionierzy handlu elektronicznego Próby i eksperymenty Rozdział 5. PRZYSZŁY ROZWÓJ HANDLU ELEKTRONICZNEGO: WYPATRUJCIE ROKU 2005! "Nowy, wspaniały świat" handlu elektronicznego Rozwój infrastruktury Handel w Internecie Użytkownicy Sieci Akceptacja handlu elektronicznego przez konsumentów Sytuacja w wybranych krajach Kiedy handel elektroniczny stanie się masowy? Rozdział 6. TEST ES, CZYLI W JAKI SPOSÓB OCENIAĆ SZANSE POWODZENIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY W INTERNECIE Trzy kroki testu Es Podsumowanie i punktacja Rozdział 7. JAKIE DZIAŁANIA MOŻE PODJĄĆ HANDEL DETALICZNY? Co robią sprzedawcy? Zdolność do innowacjia Zakupy XXI wieku Rozdział 8. DZIESIĘĆ OPCJI STRATEGICZNYCH DLA HANDLU DETALICZNEGO (SPRZEDAWCÓW) Wybór opcji strategicznej Opcja 1: Jedynie informacja Opcja 2: Eksport Opcja 3: Włączenie do istniejącej działalności Opcja 4: Potraktowanie jako kolejny kanał dystrybucji Opcja 5: Zorganizowanie osobnej działalności Opcja 6:: Działanie na wszystkich frontach Opcja 7: System mieszany Opcja 8: Całkowite przestawienie się na handel elektroniczny Opcja 9: Najlepsze z dwojga Opcja 10: Ożywienie dotychczasowej działalności i przeciwstawienie się trendowi elektronicznemu Podsumowanie Rozdział 9. SKLEP PRZYSZŁOŚCI Technologie wewnątrzsklepowe Przykład zastosowania opcji 9: Najlepsze z dwojga Rozdział 10. CORAZ DOSKONALSZA TECHNOLOGIA A ROSNĄCE OCZEKIWANIA KLIENTÓW Czynniki rewolucji elektronicznej w handlu Oczekiwania klientów Inwestycje po stronie zasobów Rozdział 11. ŚWIAT SIĘ ZMIENIA: WIEDZA AKTYWEM Rozdział 12. ZABEZPIECZENIA W INTERNECIE Główne aspekty bezpieczeństwa Ochrona danych Dostęp do informacji Bezpieczeństwo płatności Regulacje ogólne i kontrola Rozdział 13. JAKIE DZIAŁANIA MOGĄ PODJĄĆ PRODUCENCI? Rozdział 14. DZIESIĘĆ OPCJI STRATEGICZNYCH DLA PRODUCENTÓW Wybór opcji strategicznej Opcja 1: Uwodzenie sprzedawców Opcja 2: Przejście na markę sprzedawcy Opcja 3: Podstawą jest technologia Opcja 4: Podstawą jest marka Opcja 5: Jedynie informacja Opcja 6: Organizowanie klubu Opcja 7: Potraktowanie jako kolejny kanał dystrybucji Opcja 8: Zorganizowanie osobnej działalności Opcja 9: Wspólna sprzedaż Opcja 10: Całkowite przestawienie się na handel elektroniczny Podsumowanie Rozdział 15. MARKETING ERY ELEKTRONICZNEJ: NOWE WYZWANIA Marketing w Internecie Nowe wyzwania marketingu Schemat nowego działania marketingowego Rozdział 16. FIRMA PRZYSZŁOŚCI Wpływ handlu elektronicznego na firmy Strategia działania Rozdział 17. NIEUSTAJĄCA REWOLUCJA ELEKTRONICZNA W HANDLU Studium przypadku: Bitwa o klienta w handlu elektronicznym "Własne ogródki" Satelitarna i sieciowa telewizja cyfrowa Wielkie możliwości: transmisja szerokopasmowa Wytyczone pola bitwy Przykład firmy Telewest Maksymalizacja technologii szerokopasmowej Innowacje technologiczne Załącznik 1. Dylemat sprzedawców: czy sklepy mogą nadal przynosić dochód Załącznik 2. Bank detaliczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40534 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Jak zarządzać czasem: kontrola rozpędu; Rozdział 2. Jak się przedstawiać: sprzedaż w zajawkach; Rozdział 3. Jak nawigować: unikanie beżów; Rozdział 4. Jak zadawać pytania: budowanie zaufania, jedno pytanie na raz; Rozdział 5. Jak słuchać: pożegnanie z założeniami; Rozdział 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; Rozdział 7. Jak prezentować: kurtyna w górę!; Rozdział 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami: dawać mi je tu!; Rozdział 9. Jak finalizować: złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; Rozdział 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-309. Indeks.
Zawiera: Spójrz na handel elektroniczny całościowo ; Zdobądź informacje o konkurencji ; Znajdź własną niszę na rynku e-commerce ; Poznaj swoich klientów ; Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę ; Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego ; Zapoznaj się ze specyfiką procesu zakupowego online ; Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn ; Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96044 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach XIX-XLI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 101531/66/69 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Materiały z konf. nauk., 27 października 2005 r., Warszawa.
W październiku 2005 roku, na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego odbyła się konferencja naukowa poświęcona prawu umów elektronicznych, której organizatorem było Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej (CBKE) działające na tym wydziale. Celem konferencji była próba włączenia się w ożywioną dyskusję dotyczącą elektronicznych czynności prawnych, jaka toczy się w ostatnim czasie w kręgach polskich naukowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 86422 / 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz ; Łódź : Oficyna Wydawnicza BRANTA, 2002. - 374 s. : il., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s.361-374
Książka w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma ona wiele cech monografii. Autorzy podjęli przede wszystkim próbę wykorzystania potencjalnych możliwości oraz rzeczywistych uwarunkowań rozwoju handlu elektronicznego (głównie ekonomicznych, prawnych i technologicznych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: Prawo wobec e-commerce ; Bezpieczeństwo ogólne ; Bezpieczeństwo hosting ; Zabezpieczenia serwera www ; Baza danych ; Bezpieczna transmisja danych ; Identyfikacja stron w biznesie ; Konta i hasła ; Zabezpieczenia kodu aplikacji ; Kodowanie danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95655 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
Bibliogr. s.295-320
Przedmiotem opracowania jest regulacja handlu elektronicznego, rozumianego jako ogół transakcji dokonywanych za pomocą wymiany danych elektronicznych, w prawie międzynarodowym i w prawie Unii Europejskiej. Szczególny nacisk został położony na określenie istniejących sposobów regulacji tego handlu oraz ustalenie, jaka powinna być jej optymalna metoda. W pracy przeanalizowano zagadnienia związane zarówno z prawem prywatnym (podpis elektroniczny, umowy zawierane w formie elektronicznej, płatności dokonywane przez internet), jak i z prawem publicznym (prawo konkurencji, dostęp do rynku, ochrona konsumenta i danych osobowych). Równolegle przebadano rozwiązania przyjęte na forum międzynarodowym i wspólnotowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86372 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Bibliogr. s.381-385
Instytut Logistyki i Magazynowania wydaje kolejny raport o stanie gospodarki elektronicznej w Polsce. Analiza wyników własnych badań ILiM i opracowań przedstawionych w raporcie Elektroniczna Gospodarka w Polsce - Raport 2005 oraz obserwowane zmiany w poziomie wykorzystania narzędzi elektronicznej wymiany danych w codziennym życiu Polaków, w gospodarce i administracji publicznej oraz regulacje prawne transakcji elektronicznych wskazują na to, że Polska nie pozostaje w tyle, jeśli chodzi o świadome uczestniczenie w światowej gospodarce. Internet stwarza nowe sytuacje w globalnym systemie komunikowania, dzięki połączeniu technologii informatycznych z telekomunikacyjnymi. Rewolucjonizuje funkcjonowanie komputerów oraz innych środków masowego przekazu. Obecnie każdy użytkownik Internetu, niezależnie od tego, czy jest osobą prywatną czy przedsiębiorcą, może być nie tylko odbiorcą, ale również nadawcą treści multimedialnych. Tworzą się mniej lub bardziej wyspecjalizowane grupy użytkowników Sieci, skupiające wokół siebie miłośników poszczególnych technologii. Raport jest najlepszym, kompletnym źródłem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych problematyką e-gospodarki, a jego lektura przyczyni się do pogłębienia wiedzy o potencjale naszego kraju w tej kwestii oraz o potrzebach rozwojowych. Tym bardziej, że Polska w 2005 roku była poligonem wielu ważnych i istotnych dla branży wydarzeń, które zostały zauważone i docenione także poza granicami. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich zainteresowanych e-commerce, bankowością elektroniczną, e-learningiem i zmianami w przepisach prawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87086 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76540 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiedzieć Więcej / Wydawnictwa Komunikacji i Łączności)
Bibliogr. s.306-307
W książce w przystępny sposób opisano sprzedaż i kupno towarów i usług za pośrednictwem mediów elektronicznych. Przedstwiono uczestników rynku elektronicznego, tworzone przez nich katalogi i sposoby realizacji zamówień w zależności od wielkości sklepu i rodzaju towarów, sposoby płatności praktykowane w sklepach internetowych, mechanizmy i techniki bezpieczeństwa transakcji elektronicznych, powiązanie handlu elektronicznego ze sprzedażą tradycyjną, porady praktyczne dla osób pragnących otworzyć sklep internetowy, wybrane problemy marketingowe, a także przykłady firm wykorzystujących w działalności handlowej rynek elektroniczny i Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32747 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej