Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(36)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(19)
Wypożyczalnia Koło
(5)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Wypożyczalnia Turek
(12)
Autor
Barlow Janelle
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kenzelmann Peter
(2)
Moryl Beata
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Schenk George
(2)
Simbierowicz Hanna
(2)
Bailey Keith
(1)
Brown Stanley A
(1)
Burnett Ken
(1)
Chądzyńska Agnieszka
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Futrell Charles M
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gray Janet L
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Harvey Thomas W
(1)
Hoffman Patrycja
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Härter Gitte
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kumar V
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
Leduchowska Małgorzata (1982- )
(1)
Leland Karen
(1)
Marshall Colin
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mc Corman David
(1)
Moller Claus
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Möller Claus
(1)
Newell Frederick
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Przybyś Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Ruhleder Rolf H
(1)
Sanders Pete
(1)
Stańczyk Agnieszka
(1)
Sut Piotr
(1)
Todman Chris
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wilson Jerry R
(1)
Witkowska Magda
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Animatorzy rekreacji
(1)
Dorośli
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele
(1)
Telemarketerzy
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Obsługa klienta
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Gatunek
Poradniki
(4)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Badania wykazują, że większość niezadowolonych klientów nie składa reklamacji. Zmieniają dostawcę danego produktu, czy usługi. Dlatego, według autorów, reklamacji nie należy unikać, lecz traktować jako prezent od klientów, gdyż dzięki odpowiednim jej załatwieniu można utrzymać lojalność klientów. Książka będzie świetnym poradnikiem dla osób pracujących w działach obsługi klienta oraz menadżerów tworzących takie działy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81026 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest już metodą szeroko stosowaną. Autor uważa jednak, że powinno ono być procesem wybiórczym, ponieważ firma może skutecznie dbać o relacje z ograniczoną liczbą klientów. Dlatego proponuje skupić się na grupie klientów najważniejszych z punktu widzenia firmy, którym powinno się zapewnić doskonałą obsługę, i wprowadza pojęcie zarządzania relacjami z kluczowymi klientami (KCRM). Książka zawiera szczegółowe omówienie sposobów oceny aktualnego stanu obsługi klientów w firmie, efektywności działu sprzedaży oraz kryteriów, za pomocą których określa się grupę kluczowych klientów. Autor szczegółowo omawia metody: -tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, -analizy rentowności kluczowych klientów, -poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, -tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, -przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, -skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, -wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, -oceny informatycznych systemów CRM. Zamieszczone w książce liczne przykłady, ankiety i tabele nadają jej charakter praktycznego przewodnika, pomagającego sprawnie dokonać oceny obecnego stanu firmy i określić działania niezbędne do przekształcenia firmy w organizację zorientowaną na klienta. Na podstawie opisanych w książce metod można przygotować plan działań prowadzących do wzrostu zysków ze sprzedaży oraz do zacieśnienia współpracy z najbardziej rentownymi klientami dzięki lepszej alokacji posiadanych zasobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79352 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolekcja Business Week : edycja polska)
(Seria Kluczowa)
(Warsztaty Menedżera McGraw-Hill ; t. 8)
Tyt. grzb.: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży.
Dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101639 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75241 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33412 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40531 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samokształcenie w Biznesie)
Bibliogr. s. 127
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów. Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane sa w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować te wiedzę w codziennej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliogr.s. 223-225.
Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów. Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92331 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Telesprzedaż : nie wciskaj - sprzedawaj / Małgorzata Leduchowska. - Uaktualnione i poprawione wydanie 2. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 181 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie 1. pt.: Sprzedaż przez telefon : poradnik dobrych praktyk.
Dla początkujących i doświadczonych telesprzedawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101678 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25625 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75720 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s.210-211
Książka ta wyjaśnia: - podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta, - opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania, - radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej, - przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw, - wskazuje kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77215 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40526 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43598 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej