Gregor Bogdan
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(3)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Turek
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Gregor Bogdan
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Ceny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Konkurencja
(1)
Modele matematyczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E-commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz ; Łódź : Oficyna Wydawnicza BRANTA, 2002. - 374 s. : il., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s.361-374
Książka w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma ona wiele cech monografii. Autorzy podjęli przede wszystkim próbę wykorzystania potencjalnych możliwości oraz rzeczywistych uwarunkowań rozwoju handlu elektronicznego (głównie ekonomicznych, prawnych i technologicznych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 278-279.
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania ; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku ; 3. Mierniki statystyczne ; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie ; 5. Analiza sezonowości ; 6. Analiza związków przyczynowo-skutkowych ; 7. Elastyczność popytu ; 8. Analiza rynku w przestrzeni ; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych ; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy.
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, a także dla pracowników zajmujących się w przedsiębiorstwach marketingiem, analizami ekonomicznymi lub analizami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84259 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33407 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34826 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów. Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski oraz pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów. Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce. Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest dostosowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców. Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy. Z recenzji prof. Henryka Mruka
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej