Bielecki Witold
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(1)
Wypożyczalnia Turek
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Bielecki Witold
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Handel elektroniczny
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Sposób sprzedawania i kupowania towarów zmienia się na naszych oczach wprost błyskawicznie lub - jak sugeruje Autor - rewolucyjnie. Handel elektroniczny przestał być jedynie maskotką działów marketingów, ale stał się szansą osiągnięcia sukcesu dla wielu przedsiębiorstw. Książka jest swoistym ärozkładem jazdyö oraz ämapą drogowąö potrzebną do odnalezienia się w nowej rzeczywistości i osiągnięcia sukcesu. Został w niej przedstawiony wpływ dokonującej się ärewolucjiö zakupów na sprzedawców (handel detaliczny) i producentów oraz omówione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosować, jeżeli zdecydują się ono na elektroniczne zakupy. Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców - od studentów i kadry naukowej kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu poczynając, a na praktykach gospodarczych kończąc. SPIS TREŚCI: Podziękowania Przedmowa do "E-szok": nowe reguły Wprowadzenie Rozdział 1. NOWE REGUŁY GRY Dlaczego są potrzebne nowe reguły? Dziesięć nowych reguł dla przedsiębiorstw Dziesięć nowych reguł dla sprzedawców Dziesięć nowych reguł dla producentów Rozdział 2. KLUCZOWE WNIOSKI Nadchodzi era handlu elektronicznego Struktura książki Rozdział 3. DEFINICJE I PRAWIDŁOWOŚCI RZĄDZĄCE KONSUMENTAMI Definicja sprzedaży elektronicznej Produkty i usługi dostępne drogą elektroniczną Przyczyny rozwoju sprzedaży elektronicznej Rozdział 4. CZEGO MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ OD PIONIERÓW HANDLU ELEKTRONICZNEGO Pionierzy handlu elektronicznego Próby i eksperymenty Rozdział 5. PRZYSZŁY ROZWÓJ HANDLU ELEKTRONICZNEGO: WYPATRUJCIE ROKU 2005! "Nowy, wspaniały świat" handlu elektronicznego Rozwój infrastruktury Handel w Internecie Użytkownicy Sieci Akceptacja handlu elektronicznego przez konsumentów Sytuacja w wybranych krajach Kiedy handel elektroniczny stanie się masowy? Rozdział 6. TEST ES, CZYLI W JAKI SPOSÓB OCENIAĆ SZANSE POWODZENIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY W INTERNECIE Trzy kroki testu Es Podsumowanie i punktacja Rozdział 7. JAKIE DZIAŁANIA MOŻE PODJĄĆ HANDEL DETALICZNY? Co robią sprzedawcy? Zdolność do innowacjia Zakupy XXI wieku Rozdział 8. DZIESIĘĆ OPCJI STRATEGICZNYCH DLA HANDLU DETALICZNEGO (SPRZEDAWCÓW) Wybór opcji strategicznej Opcja 1: Jedynie informacja Opcja 2: Eksport Opcja 3: Włączenie do istniejącej działalności Opcja 4: Potraktowanie jako kolejny kanał dystrybucji Opcja 5: Zorganizowanie osobnej działalności Opcja 6:: Działanie na wszystkich frontach Opcja 7: System mieszany Opcja 8: Całkowite przestawienie się na handel elektroniczny Opcja 9: Najlepsze z dwojga Opcja 10: Ożywienie dotychczasowej działalności i przeciwstawienie się trendowi elektronicznemu Podsumowanie Rozdział 9. SKLEP PRZYSZŁOŚCI Technologie wewnątrzsklepowe Przykład zastosowania opcji 9: Najlepsze z dwojga Rozdział 10. CORAZ DOSKONALSZA TECHNOLOGIA A ROSNĄCE OCZEKIWANIA KLIENTÓW Czynniki rewolucji elektronicznej w handlu Oczekiwania klientów Inwestycje po stronie zasobów Rozdział 11. ŚWIAT SIĘ ZMIENIA: WIEDZA AKTYWEM Rozdział 12. ZABEZPIECZENIA W INTERNECIE Główne aspekty bezpieczeństwa Ochrona danych Dostęp do informacji Bezpieczeństwo płatności Regulacje ogólne i kontrola Rozdział 13. JAKIE DZIAŁANIA MOGĄ PODJĄĆ PRODUCENCI? Rozdział 14. DZIESIĘĆ OPCJI STRATEGICZNYCH DLA PRODUCENTÓW Wybór opcji strategicznej Opcja 1: Uwodzenie sprzedawców Opcja 2: Przejście na markę sprzedawcy Opcja 3: Podstawą jest technologia Opcja 4: Podstawą jest marka Opcja 5: Jedynie informacja Opcja 6: Organizowanie klubu Opcja 7: Potraktowanie jako kolejny kanał dystrybucji Opcja 8: Zorganizowanie osobnej działalności Opcja 9: Wspólna sprzedaż Opcja 10: Całkowite przestawienie się na handel elektroniczny Podsumowanie Rozdział 15. MARKETING ERY ELEKTRONICZNEJ: NOWE WYZWANIA Marketing w Internecie Nowe wyzwania marketingu Schemat nowego działania marketingowego Rozdział 16. FIRMA PRZYSZŁOŚCI Wpływ handlu elektronicznego na firmy Strategia działania Rozdział 17. NIEUSTAJĄCA REWOLUCJA ELEKTRONICZNA W HANDLU Studium przypadku: Bitwa o klienta w handlu elektronicznym "Własne ogródki" Satelitarna i sieciowa telewizja cyfrowa Wielkie możliwości: transmisja szerokopasmowa Wytyczone pola bitwy Przykład firmy Telewest Maksymalizacja technologii szerokopasmowej Innowacje technologiczne Załącznik 1. Dylemat sprzedawców: czy sklepy mogą nadal przynosić dochód Załącznik 2. Bank detaliczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40534 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej