Polak Krzysztof
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(7)
Wypożyczalnia Koło
(4)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Wypożyczalnia Turek
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(664)
Polak Krzysztof
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(125)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Czubiński Antoni
(113)
Korczak Janusz
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(93)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Nauczyciele
(5)
Nauczanie
(3)
Pedagogika
(3)
Oświata
(2)
Wychowanie
(2)
Antropologia i edukacja
(1)
Bezradność
(1)
Dyrektor
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko
(1)
Interakcja w edukacji
(1)
Relacje nauczyciel
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły
(1)
Uczniowie
(1)
Środowisko szkolne
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95912 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-172.
Rozdziały: 1. Bezradność nauczyciela w perspektywie temporalnej ; 2. Metodologia własnych badań ; 3. Bezradność jako forma dramatu nauczycielskiej egzystencji ; 4. Bezradność nauczyciela a poczucie osamotnienia ; 5. Bezradność a deficyt zasobów osobistych i społecznych nauczyciela ; 6. Bezradność nauczyciela w zetknięciu z edukacyjną rzeczywistością pozoru ; 7. Bezradność w sytuacji zmiany ; 8. Bezradność a (nie)wiara w sukces i (nie)zdolność uczenia się z porażek ; 9. Rytualizacja jako obrona przed poczuciem bezradności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95656, 98556 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37527 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29084 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja i Reforma ; t. 1)
Bibliogr. przy pracach
Prezentowana publikacja może być przydatna zarówno dyrektorom szkół wszystkich szczebli (w szczególności gimnazjów), jak i nauczycielom realizującym na co dzień ideę nauczania zintegrowanego. Dyrektorzy, podejmujący wysiłki modelowania indywidualnego oblicza placówki, znajdą w niej konkretne przykłady realizacji funkcji dyrektorskich, a także wybrane procedury i wzory narzędzi do badania jakości pracy szkoły. Nauczyciele znajdą przykłady fragmentów programów autorskich zaopatrzone w poszukiwane przez wszystkich karty pracy ucznia. Przede wszystkim zaś znajdą bogaty zestaw 100 gier i zabaw dydaktycznych nadających się do natychmiastowego wykorzystania w ich codziennej pracy z uczniem. Wszystko to zostało zaprezentowane w kontekście niełatwych dla oświaty wyzwań wynikających z wdrażania reformy całego systemu edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76836 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja i Reforma)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I."Od sztuki życia" do programu edukacji kulturalnej. II.Szkoła jako antropologiczne zadanie człowieka. III.Edukacja kulturalna-projekt środowiskowy. IV.Rozumienie zjawisk społecznych przez dzieci jako cel edukacji kulturalnej w szkole. V."W przedszkolu uczę się dobrych manier"-kształtowanie kultury bycia 6-latków jako cel edukacji elementarnej...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83133, 83134 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Refleksje nad przemianami społeczno-kulturowymi w krajach postkomunistycznych (na Węgrzech, Ukrainie, Rosji, Białorusi, Rumunii) a wyzwaniami edukacyjnymi w kontekście globalnym. Analiza teorii i praktyki wychowawczej w nowym ładzie społecznym. Poruszenie zagadnień kształcenia zawodowego, kształcenia dorosłych oraz zagadnienia świadomości nauczycielskiej wraz z podjętą próbą zdiagnozowania sytuacji ich kondycji psychicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33487 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Refleksje nad przemianami społeczno-kulturowymi w krajach postkomunistycznych (na Węgrzech, Ukrainie, Rosji, Białorusi, Rumunii) a wyzwaniami edukacyjnymi w kontekście globalnym. Analiza teorii i praktyki wychowawczej w nowym ładzie społecznym. Poruszenie zagadnień kształcenia zawodowego, kształcenia dorosłych oraz zagadnienia świadomości nauczycielskiej wraz z podjętą próbą zdiagnozowania sytuacji ich kondycji psychicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80383, 80695 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-147
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli praktyków, doradców metodycznych, studentów, nauczycieli akademickich i tych wszystkich, którzy interesują się problemami relacji pomiędzy konstrukcjami poznawczymi ludzi (w szczególności zaś nauczycieli) a ich działaniem w konkretnych sytuacjach zawodowych. Opierając się na teorii konstruktów osobistych i teorii schematów społecznych, autor opisuje mechanizm tworzenia i rozmaite sposoby uzewnętrzniania się indywidualnych systemów struktur poznawczych, nazywanych teoriami indywidualnymi. Prezentuje wyniki badań realizowanych z wykorzystaniem metod jakościowych, głównie metody biograficznej. Obiektem szczególnego zainteresowania czyni jezyk nauczycieli i style ich praktycznego działania. Kontruuje też zarys modelu takiego kształcenia nauczycieli, które sprzyjałoby nabywaniu przez studentów podstaw ich indywidualnych teorii, związanych z zawodem nauczycielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80560 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-147.
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli praktyków, doradców metodycznych, studentów, nauczycieli akademickich i tych wszystkich, którzy interesują się problemami relacji pomiędzy konstrukcjami poznawczymi ludzi (w szczególności zaś nauczycieli) a ich działaniem w konkretnych sytuacjach zawodowych. Opierając się na teorii konstruktów osobistych i teorii schematów społecznych, autor opisuje mechanizm tworzenia i rozmaite sposoby uzewnętrzniania się indywidualnych systemów struktur poznawczych, nazywanych teoriami indywidualnymi. Prezentuje wyniki badań realizowanych z wykorzystaniem metod jakościowych, głównie metody biograficznej. Obiektem szczególnego zainteresowania czyni jezyk nauczycieli i style ich praktycznego działania. Konstruuje też zarys modelu takiego kształcenia nauczycieli, które sprzyjałoby nabywaniu przez studentów podstaw ich indywidualnych teorii, związanych z zawodem nauczycielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-195
We współczesnej rzeczywistości zdziczenia obyczajów, upadków autorytetów, dominacji äkulturyö przemocy i agresji, potrzeba nam, jak nigdy dotąd wyważonej, spokojnej refleksji nad naszą codziennością edukacyjną. Potrzeba nam spojrzenia na dzisiejszą szkołę oczyma pedagoga praktyka, nauczyciela zorientowanego antropologicznie, osoby, której na sercu leży kultura życia codziennego, szczególnie kultura szkoły. Taką osobą jest Autor recenzowanej pracy. Muszę wyznać, że z dużym zainteresowaniem przestudiowałem dostarczony mi tekst, który nie nuży czytelnika, lecz wprost przeciwnie, w miarę upływu czasu coraz bardziej przyciąga jego uwagę. Nie da się przeprowadzić skutecznej reformy systemu bez uwzględnienia norm i zachowań uczniów, sposobów zagospodarowania przestrzeni szkolnej, rytuałów życia szkolnego czy wreszcie języka uczniowskiego u które to elementy tworzą obraz kultury szkoły. Autor właśnie te czynniki uczynił przedmiotem swoich badań teoretyczno-empirycznych. Z recenzji prof. M. Śniezyńskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88972 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
We współczesnej rzeczywistości zdziczenia obyczajów, upadków autorytetów, dominacji „kultury” przemocy i agresji, potrzeba nam, jak nigdy dotąd wyważonej, spokojnej refleksji nad naszą codziennością edukacyjną. Potrzeba nam spojrzenia na dzisiejszą szkołę oczyma pedagoga praktyka, nauczyciela zorientowanego antropologicznie, osoby, której na sercu leży kultura życia codziennego, szczególnie kultura szkoły. Taką osobą jest Autor recenzowanej pracy. Muszę wyznać, że z dużym zainteresowaniem przestudiowałem dostarczony mi tekst, który nie nuży czytelnika, lecz wprost przeciwnie, w miarę upływu czasu coraz bardziej przyciąga jego uwagę. Nie da się przeprowadzić skutecznej reformy systemu bez uwzględnienia norm i zachowań uczniów, sposobów zagospodarowania przestrzeni szkolnej, rytuałów życia szkolnego czy wreszcie języka uczniowskiego – które to elementy tworzą obraz kultury szkoły. Autor właśnie te czynniki uczynił przedmiotem swoich badań teoretyczno-empirycznych. Z recenzji prof. M. Śniezyńskiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej