Wpływ społeczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(7)
Wypożyczalnia Koło
(2)
Wypożyczalnia Słupca
(3)
Wypożyczalnia Turek
(3)
Autor
Doliński Dariusz
(3)
Barnes Kim
(1)
Bąkiewicz Katarzyna (1970- )
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Kwiatkowski Paweł
(1)
Leippe Michael R
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Penn Mark J
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Zalesne E. Kinney
(1)
Zieliński Kamil (psychologia)
(1)
Zimbardo Philip G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Wpływ społeczny
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1248)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1016)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(846)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(542)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(469)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(403)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Uczucia
(392)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(279)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Antropologia filozoficzna
(270)
Zwierzęta
(268)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprawy, na które mamy wpływ, dobre relacje z ludźmi, osiąganie wyników w pracy, satysfakcja z osobistych związków, sukces w życiu zawodowym i prywatnym
Jest wiele spraw w życiu, na które chcemy mieć wpływ. Zależy nam na pozytywnych relacjach z ludźmi, osiąganiu wyników w pracy, tworzeniu dobrych związków, a więc na sukcesie w życiu zawodowym i osobistym. Sztuki świadomego wywierania wpływu na ludzi można się nauczyć. Autorka książki proponuje proste ćwiczenia, dzięki którym będziemy umieli wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Psychologii ; t. 12)
Bibliogr. s.301-323
Dwunasty tom Wykładów z Psychologii zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce u przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników. Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84757 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34587 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44181 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Głowy)
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch. Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek u umysł u maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę u psychologię społeczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 101974 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39454 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze - mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi, wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego. Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, polityki i życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi: - Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę. - Nastolatki interesujące się robieniem na drutach. - Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi. - Kobiety sterujące technologią. - Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości. Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces. Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 30736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32654 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 481-504
Świat wpływu. Wywieranie wpływu na człowieka, na postawy poprzez zachowanie, za pomocą perswazji, utrwalanie perswazji, odpieranie wpływu i uleganie mu, wpływ, świadomość i to, co nieświadome, Wywieranie wpływu a system prawny, wpływ społeczny w służbie zdrowia i szczęścia. Metodologia badań i eksperymentów. Pomiar postaw i ich składników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82975 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej