Wartości (filozofia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(16)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Autor
Baran Bogdan
(1)
Beil Brigitte
(1)
Budakowska Elżbieta
(1)
Chałas Krystyna
(1)
Chojnacka-Synaszko Barbara
(1)
Czarnocki Andrzej
(1)
Domurat Artur
(1)
Dziamski Seweryn
(1)
Dziemidok Bohdan
(1)
Eilstein Helena
(1)
Falkowska Macieja
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Jagodzińska Renata
(1)
Klepaczko Anna
(1)
Kwadrans Łukasz
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Marek Zbigniew
(1)
Morawiec Arkadiusz
(1)
Olszak-Krzyżanowska Bożena
(1)
Oskiera Agnieszka
(1)
Rybczyńska Dorota A
(1)
Scheler Max
(1)
Sztumska Bożena
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Wartości (filozofia)
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdziałach
Tożsamość bez granic. Współczesne wyzwania jest interesującym wkładem do dyskursu na temat ponowoczesnych procesów tożsamościowych oraz wyzwań wywołanych bezprecedensową zmiennością rzeczywistości społecznej. Współczesne procesy globalnej zmiany społecznej spowodowały wytworzenie się nowych warunków konstrukcji, dekonstrukcji i rekonstrukcji tożsamości ponowoczesnego człowieka. Stąd pojawia siękonieczność pogłębionej refleksji, w jaki sposób w nowych uwarunkowaniach dokonać koniecznego zintegrowania jednostek i zbiorowości w nową formułę kapitału społecznego. Książka wnosi nowe elementy do dyskusji na temat: czy obecnie pojawi się nowy typ tożsamości, którą można by nazwać tożsamością bez granic? Analizuje dylematy współczesnych tożsamości przez pryzmat różnych zjawisk społecznych, w tym globalizacji, poszukiwań i prób konstrukcji tożsamości europejskiej, rosnącego udziału migrantów w pluralizacji kulturowej państw przyjmujących, zmieniających się funkcji państwa narodowego oraz pograniczy, a także roli konwersji w autoidentyfikacji i postrzeganiu jednostki przez Innego. Godna polecenia szerokim kręgom czytelniczym interesującym się tymi zagadnieniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 383-390
SPIS TREŚCI Wstęp I. Podstawy teoretyczne wychowania ku wartościom 1. Czym są wartości? 1.1. Filozoficzne ujęcie wartości 1.2. Psychologiczne ujęcie wartości 1.3. Socjologiczne ujęcie wartości 1.4. Kulturowe ujęcie wartości 7.5. Koncepcje, podziały i hierarchia wartości 2. Rola i funkcje wartości w życiu człowieka 3. Wartości a cele wychowania 4. Proces wychowania ku wartościom 5. Funkcja wartości i celów w wychowaniu 6. Koncepcja programu wychowawczego szkoły 6.1. Przesłanki teoretyczne 6.2. Podstawa aksjologiczna 6.3. Struktura programu 6.4. Zasady realizacji programu II. Wartości we współczesnej sytuacji wychowawczej 1. Wartości społeczności tradycyjnej i pluralistycznej 2. Współczesne zagrożenia wartości 3. Sytuacja wychowawcza 4. Program wychowawczy szkoły jako element sytuacji wychowawczej III. Treściowa analiza wartości: godność, wolność, odpowiedzialność, tolerancja 1. Godność osoby - wartość wartości 1.1. Definicyjne ujęcie godności 1.2. Rodzaje godności 1.3. Godność w aspekcie celów wychowania 1.4. Wychowanie ku zachowaniu, poszanowaniu, afirmacji i obrony godności 2. Wolność - trudną sztuką tworzenia siebie 2.1. Definicyjne ujęcie wolności 2.2. Rodzaje wolności 2.3. Wolność w aspekcie celów wychowania 2.4. Wychowanie ku wolności 3. Odpowiedzialność u wartość warunkująca istnienie świata 3.1. Definicyjne ujęcie odpowiedzialności 3.2. Rodzaje odpowiedzialności 3.3. Odpowiedzialność w aspekcie celów wychowania 3.4. Wychowanie ku odpowiedzialności 4. Tolerancja - wartość pożądana społecznie 4.1. Definicyjne ujęcie tolerancji 4.2. Formy i rodzaje tolerancji 4.3. Tolerancja w aspekcie celów wychowania 4.4. Wychowanie ku tolerancji IV. Zarys programów wychowawczych 1. Godność, wolność, odpowiedzialność, tolerancja a treści podstawy programowej 2. Ku mojej i Twojej godności 3. Trudna sztuka zdobywania wolności 4. Odpowiedzialność wspólnie budowana 5. Ku właściwie rozumianej tolerancji Zakończenie Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90630/1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dissertationes WUW ; 488)
Bibliogr. s. 191-197
Monografia z zakresu metodologii badań psychologicznych, dotycząca wskazywania wartości osobistych jako motywów ludzkich zachowań i wyborów. Autor opisuje podejście środków i celów w badaniach nad wartościami. Następnie prezentuje metodę ladderingu realizującą to podejście i służącą do wskazywania atrybutów obiektów i działań, konsekwencji ich wyboru i wartości z nimi związanych. Laddering łączy jakościowy sposób zbierania danych z ilościową ich analizą, prowadzącą do zbudowania map poznawczych, wyrażających zależności między atrybutami, konsekwencjami i wartościami. Autor przedstawia własne propozycje odnośnie do kodowania i analizy danych, eliminujące wady oryginalnej wersji ladderingu, a zastosowanie metody ilustruje przykładami badań z własnej praktyki. Lektura pracy może wzbogacić warsztat badawczy nie tylko psychologów i studentów psychologii, lecz także badaczy rynku i twórców reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 90685 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: 1. Aksjologia ewolucyjna jako podstawa etyki środowiskowej, 2. Aksjologiczny walor liberalizmu, 3. Liberalizm - mitologia, ideologia i konieczność dziejowa, 4. Fakt i wartość w procesie historycznym w ujęciu Otto Bauera, 5. Jerzego Kurnatowskiego propozycja naukowej etyki normatywnej, 6. Między wojną a pokojem. Z dziejów polskiej myśli socjalistycznej do 1939 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69919 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera eseje - Motywy postępowania (Refleksje nieuczone), Trzy albo cztery motywy w marksizmie, Humanizm wobec realtywizmu moralnego, Jeśli się nie wierzy w Boga...Czytając Kołakowskiego. Indeks osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86038 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści (skrócony): Cz.I. ORIENTACJE ŻYCIOWE POLAKÓW: 1. O sensie życia, wartościach życiowych, cnotach i występkach, 2. Rodzina polska - wzory i wartości, 3. Wieś, czyli paradoksy transformacji. Cz.II. KONDYCJA PSYCHOSPOŁECZNA I MATERIALNA POLAKÓW: 1. Przystosowani? O kondycji materialnej i psychospołecznej Polaków, 2. Czy Polacy obrastają w dobra? Warunki mieszkaniowe i wyposażenie gospodarstw domowych. Cz.III. POLAKÓW DZIEŃ POWSZEDNI: PRACA, CZAS WOLNY, ZAKUPY: 1. Praca - konieczność czy styl życia?, 2. Czas wolny i orientacje kulturalne Polaków, 3. Zdrowy styl życia po polsku, 4. Postawy i zachowania konsumenckie. Cz.IV. POSTRZEGANIE MIEJSCA W STRUKTURZE SPOŁECZNEJ: 1. Pozycja społeczna, poczucie tożsamości klasowej i wzorce awansu spolecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69918 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.319-329
Kolejne dzieło Hostyńskiego posiada wszelkie zalety, do których zdołał już Autor swoich czytelników i uczniów przyzwyczaić. Zawarte w niej sprawozdania i diagnozy są wysoce miarodajne, ponieważ wspiera je dociekliwe badanie stanu rzeczy. Przegląd stanowisk przedstawionych w książce jest wyczerpujący, krytyczny i rzetelny. Rozległość wiedzy Autora czytelnikowi, także fachowemu, imponuje. Dzięki temu, że nie jest traktowana jako cnota sama w sobie, ale umiejętnie w tok potoczystej narracji wpleciona, czytelnika nie przytłacza i nie odstrasza, lecz pomaga mu uświadomić intymny związek ciągłości ludzkiej kondycji. Tok rozumowania Autor poddaje wglądowi czytelników, miast, jak to nagminne w dziesiejszej humanistyce, domagać się, by jego konkluzje przyjmowali na wiarę. Jest to książka znakomicie przemyślana i napisana, ze wszech miar zasługująca na uwagę czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Horyzontów Wychowania ; 3)
Bibliogr. s.135-143
Autor książki podejmuje dyskusję o miejscu wychowania moralnego w całokształcie procesów wychowawczych. W dyskusji tej sugeruje potrzebę poszukiwania odpowiedzi na pytanie o to, czy wychowanie moralne jest tylko jedną z wielu dziedzin wychowania, czy raczej stanowi fundament, wspólny mianownik do różnych dziedzin wychowania. Twierdzi też, że od udzielone na to pytanie odpowiedzi w dużej mierze zależy ustalenie celu i zadań stawianych przed wychowaniem moralnym. W tym kontekście stawia kolejne pytanie o to, czy wystarczające jest dla wychowania moralnego osiąganie samych pożądanych postaw moralnych, czy raczej należy iść dalej i dążyć do nabycia przez wychowanka ich uzasadnienia. Te pozornie oczywiste kwestie prowadzą w rzeczywistości do fundamentalnej odpowiedzi na pytanie o całokształt procesów wychowawczych. Zdaniem autora owocem tych procesów winno być ukształtowane sumienie wychowanka, które nie tylko uczy go zajmować określone postawy i zachowania, ale też dostarcza wykładni postępowania oraz przywołuje normy, których przestrzeganie pozwala osiągnąć ostateczny cel wychowania: wychowanie człowieka sumienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Spis treści Wstęp Część I. W kręgu zła: Dariusz Bawół Epifania Złego w kulturze i sztuce współczesnej: blasfemia, okrucieństwo, perwersyjny erotyzm; Piotr Dobrowolski Przyjemność okrucieństwa. Antropologiczne aspekty przemocy we współczesnym dramacie i teatrze; Piotr Stasiewicz Ambiwalencje horroru. Powieść grozy w teorii Stephena Kinga i Howarda Ph. Lovecrafta; Krystyna Walc Kto tu właściwie jest potworem? O przemianach wartościowania w horrorze; Adam Mazurkiewicz Uładzone grymasy zbuntowanych dzieci. Skandalizująca fantastyka naukowa w najnowszej literaturze polskiej; Dorota Osięgłowska 0 przemocy w literaturze dla młodego czytelnika Część 2. Uwikłania historyczne: Magdalena Rabizo-Birek Szlakiem Dantego i Schulza - Świat i Antyświat Tomasza Różyckiego; Dariusz Kulesza Aksjologiczna katastrofa. Wokół obozowych opowiadań Tadeusza Borowskiego; Monika Bednarczuk Dwa portrety generała, czyli biografia a koniunktura polityczna; Elżbieta Flis Szyderstwa "czarnych straży" i krzyże "jutrzenek". Świat wartości antynomicznych w zbiorze poezji W mroku gwiazd Tadeusza Micińskiego; Kazimierz Maciąg Spór o wartości literackie w powieściach o artyście Józefa Ignacego Kraszewskiego Część 3. Interpretacje: Arkadiusz Morawiec Estetyczne, metafizyczne, etyczne (i wątpliwości) -Zapiski z nocnych dyżurów Jacka Baczaka; Beata Przymuszała W poszukiwaniu dotyku. Anny Kamieńskiej Pieśń nad pieśniami; Magdalena Rumińska "Z szaleństwa się począłem, w szaleństwo się obrócę". Bóg, Szatan i ludzkie życie w Obłędzie Jerzego Krzysztonia; Andrzej Denka Poetyka "gubienia" i "odnajdywania" w powieści Siegfrieda Lenza Fundburo jako forma przywołania wartości; Ryszard Siwek Igraszki z wartościami - proza Amelie Nothomb; Monika Szczepaniak "Nie rodzę, tylko pożądam". Dekonstrukcja mitu kobiecości w sztuce Elfriede Jelinek Choroba albo współczesne kobiety; Jacek Zychowicz Kontestacja i refleksja. Odrodzenie krytyki społecznej w Pianistce Elfriede; Jelinek Katarzyna Więckowska Pisząc rzeczywistość: postmodernizm, historia i Kraina wód Grahama Swifta; Ewa Kobyłecka Ciotka Julia i skryba Maria Vargasa Llosy, czyli powieść o pisaniu powieści; Małgorzata Jarmułowicz Zło zbuntowane. Wokół KaliguliAlberta Camusa Część 4. Transmisja wartości: Dominik Lewiński Krajobraz samoreferencji. Systemowo-konstruktywistyczne rozumienie dydaktyki polonistycznej; Barbara Myrdzik Wartości odkrywane i narzucane w szkolnej interpretacji dzieła literackiego; Anna Kalinowska Granice złudzeń czy złudzenie granic - świat wartości w literackiej edukacji; Anna Pilch 0 wartościach idealnych, fundamentalnych i urzeczywistnianych w szkolnej polonistyce. Interpretacja wiersza Ryszarda Krynickiego Elegia niczyja; Krzysztof Gajewski Paradoksy wartościowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91775, 91774 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Zasadniczym przedmiotem zainteresowania autorów są wartości skrystalizowane w dziele literackim, wywiedzione z rzeczywistości i do niej odnoszące się, a zatem świat dzieła literackiego z jego aksjologicznym nacechowaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91777, 91776 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 190-[196]
Przewodnik mający za zadanie przekazanie wiedzy o wartościach i normach w pracy socjalnej oraz ich zastosowaniu w codziennej praktyce. Całość składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy poświęcony jest tożsamości, jej genezie i roli elementów otoczenia społecznego jednostki oraz niej samej w kształtowaniu własnej tożsamości. Następny traktuje o wartości, przybliża pojęcie, dokonuje rozróżnienia między potrzebami a wartościami, wadze zgodności między nimi. Rozdział trzeci opisuje moralne i etyczne aspekty pracy socjalnej u obowiązujące standardy, cechy i umiejętności stanowiące podstawę etycznych i moralnych zachowań pracownika socjalnego. Kolejne rozdziały poświęcono postawie pracowników socjalnych wobec problemów społecznych i relacjom między nimi a osobami wspomaganymi u zwłaszcza zaś problemom konfliktu wartości (źródła, odmiany), który w znaczący sposób wpływa na jakość i efekty pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71419, 89039 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Niemiecki filozof Max Scheler (1874-1928) napisał Resentyment a moralności tuż przed I wojną światową (1912) przede wszystkim jako polemikę z oceną chrześcijaństwa sformułowaną ćwierć wieku wcześniej przez Friedricha Nietzschego. Nietzsche wprowadził do terminologii moralnej pojęcie "resentymentu" jako wartości negatywnej. Scheler porównuje różne moralności i broni chrześcijaństwa przed zarzutem, że stanowi ono wykwit "resentymentu", "moralności słabych", którzy siłą swojej masy usiłują obalić wartości "arystokratyczne", a przynajmniej nie potrafią ich udźwignąć. Sam wszakże broni tych wartości i przyznaje je właśnie chrześcijaństwu, choć już nie mieszczaństwu, również krytykowanemu przez Nietzschego za moralność "mydlarzy". Scheler diagnozuje ponadto współczesną cywilizację mieszczańsko-przemysłową w prekursorski i odkrywczy sposób, który i dziś nie traci na aktualności. Obarcza działania powodowane resentymentem odpowiedzialnością za podporządkowanie "wartości życia" wartościom "użyteczności". Przy okazji tych polemicznych kwestii rozwija znakomitą fenomenologiczną analizę zjawiska resentymentu, która weszła do kanonu XX-wiecznej myśli filozoficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89851 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 231-235
Książka jest autorskim przeglądem stanu psychologii jako dyscypliny wiedzy i jako zjawiska kulturowego w ujęciu interdyscyplinarnym. Myślą przewodnią jest krytyka idei "człowieka psychologicznego", w istocie zredukowanego do prostej fenomenologii i funkcjonalizmu. Koncepcja ta wywodzi się z paradygmatu poznawczego, wymuszonego przez scjentystyczny redukcjonizm, który do dziś nie jest w stanie uporać się z fenomenem dualizmu natury człowieka. Dwoistość ta fascynuje nie tylko psychologów, lecz ostatnio w coraz większym stopniu także fizyków, matematyków i badaczy z innych nauk przyrodniczych, co owocuje coraz ciekawszymi próbami integracji różnych dziedzin wiedzy. Kluczowym problemem, z jakim boryka się psychologia, a z jakim autor próbuje się zmierzyć, jest niedająca się ująć w żadne domknięte prawa przyczynowe nieoznaczoność ludzkich motywacji i działań, wpisana w mechanikę zjawisk i procesów intrapsychicznych. Zwraca także większą uwagę na sprawczą rolę wartości jako kulturowych czynników generatywnych w kształtowaniu tożsamości człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90363 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej