Sukces szkolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(6)
Wypożyczalnia Koło
(2)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Wypożyczalnia Turek
(1)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Glasser William
(2)
Alster Agnieszka
(1)
Alszter Agnieszka
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bonner Sebastian
(1)
Boryszewska Jolanta Krystyna
(1)
Day Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Kovach Robert
(1)
Kościuczuk Tomasz
(1)
Polaszewska-Nicke Magdalena
(1)
Zimmerman B.J
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Sukces szkolny
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1248)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1016)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(846)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(826)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(542)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(469)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(403)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Uczucia
(392)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(279)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Antropologia filozoficzna
(270)
Zwierzęta
(268)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 271-284.
Zawiera m.in.: Przedmiot i zadania dydaktyki szkolnej ; Cele nauczania – uczenia się szkolnego ; Programy i treści nauczania – uczenia się szkolnego ; Proces nauczania – uczenia się ; Metody nauczania i uczenia się szkolnego ; Formy organizacyjne nauczania – uczenia się szkolnego ; Środki dydaktyczne w procesie nauczania – uczenia się szkolnego ; Planowanie pracy dydaktycznej ; Sprawdzanie i ocenianie osiągnięć szkolnych uczniów ; Praca z uczniem zdolnym i opóźnionym w nauce szkolnej.  
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 99391 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38192 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46788 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.187-196.
Tematyka książki jest związana z najbardziej aktualnymi pytaniami stawianymi przez wszystkie osoby uczestniczące w procesie edukacji - Co można zrobić, jakie warunki stworzyć, jakie działania podjąć, aby w pełni wykorzystać potencjał uczniów? Pytanie to zostało uzupełnione o szereg pytań szczegółowych: W jakim stopniu poziom intelektualny i poziom rozwoju emocjonalnego sprzyjają odnoszeniu sukcesu szkolnego? Jakie działania mogą podjąć rodzice uczniów? Jakie działania proponowane przez szkołę są najcenniejsze dla rozwoju możliwości ucznia? Jakie działania związane ze środowiskiem rodzinnym i szkolnym mogą stać się przeszkodą ograniczającą rozwój? Opracowanie to jest oparte na badaniach, które były prowadzone wśród młodzieży licealnej, ich nauczycieli i rodziców. Dzięki temu odpowiedzi na pytania, które stały się asumptem do poszukiwań pochodzą z trzech płaszczyzn - od uczniów, rodziców i nauczycieli. Pozwala to na pełniejszą i bardziej wnikliwą analizę zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90015 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s. 209-224
Nauczanie to zajęcie dla odważnych, wymagające energii, poświęcenia i determinacji. Podstawą dobrego nauczania jest pasja, objawiająca się między innymi poświęceniem i entuzjazmem, z jakimi nauczyciel traktuje swoich uczniów oraz nauczany przez siebie przedmiot. Nauczyciele pracujący z pasją kierują się raczej nadzieją niż optymizmem. To pracowici i praktyczni ludzie, którzy znają swój zawód i lubią swoich podopiecznych. Drzemią w nich niezgłębione pokłady intelektualnej i emocjonalnej energii, dzięki którym nigdy nie przestają się uczyć. Chrisopher Day uświadamia Czytelnikowi, jak wielką rolę w życiu nauczyciela odgrywa pasja oraz jakim zagrożeniem jest jej brak. Podkreśla, że nauczanie znacznie wykracza poza przekazywanie treści programowych i ocenę mierzalnych osiągnięć. Dobrzy nauczyciele to według Autora tacy, którzy znajdują czas na refleksję nad swoim warsztatem pracy oraz uczestnictwo w indywidualnych i grupowych zajęciach, zapewniających im rozwój; którzy dobrze rozumieją, że praca nauczyciela to zajęcie emocjonalne, intelektualne, jak też fizyczne. Nauczyciele z pasją systematycznie weryfikują wyznawane przez siebie wartości, analizują kontekst swojego życia i pracy, prowadzą wraz z innymi nauczycielami dialog na temat samorozwoju, odwiedzają inne szkoły i przyglądają się pracy innych nauczycieli. Ponadto inspirują i angażują się we współpracę międzyszkolną, która pomaga zapobiec osamotnieniu i beznadziei zagrażających nauczycielskiej pasji. Pogląd, że szkoła jest miejscem, w którym dzieci się uczą, a dorośli nauczają, odchodzi do lamusa. Szkoła to miejsce intelektualnych wyzwań u również dla nauczycieli. Wyzwaniem jest dla nich nauczanie, dbanie o swój wszechstronny rozwój, a przede wszystkim u zachowanie pasji przez wszystkie lata kariery zawodowej. Niniejsza książka to cenna pomoc w rozpoznaniu i utrzymaniu takiej postawy, skierowana do nauczycieli na różnych etapach zawodowej drogi u przyszłych, początkujących oraz obecnych w zawodzie od wielu lat. Z pewnością zainteresuje również dydaktyków kształcących nauczycieli oraz dyrektorów szkół.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90473, 90171 (2 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 89564 /371.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy uczeń może osiągnąć sukces jest zdecydowanie najbardziej przydatną książką jaką dr Glasser do tej pory napisał. Jego styl, jak zawsze jest przejrzysty, przyjemny do czytania i łatwo się za nim podąża. Nauczyciele na stronach tej książki odnajdą samych siebie, rozpoznają swoich uczniów. Korzystając z zawartych tu pomysłów znajdą sposób na to by zaangażować się w swoją pracę. Pod koniec pierwszego roku szkoła będzie radosnym miejscem pełnym więzi, w którym uczniowie będą się uczyć i wielu z nich osiągnie poziom wymaganych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.182-187
Każdy uczeń może osiągnąć sukces jest zdecydowanie najbardziej przydatną książką jaką dr Glasser do tej pory napisał. Jego styl, jak zawsze jest przejrzysty, przyjemny do czytania i łatwo się za nim podąża. Nauczyciele na stronach tej książki odnajdą samych siebie, rozpoznają swoich uczniów. Korzystając z zawartych tu pomysłów znajdą sposób na to by zaangażować się w swoją pracę. Pod koniec pierwszego roku szkoła będzie radosnym miejscem pełnym więzi, w którym uczniowie będą się uczyć i wielu z nich osiągnie poziom wymaganych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84901 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Wychowawcy)
Psychologiczne podstawy dydaktyki. Poradnik dla dydaktyków i wychowawców do zwiększenia efektywności pracy z uczniami starszych klas szkół podst. i szkół średnich poprzez zmianę stosunków między nauczycielem a uczniami w oparciu o psychologię humanistyczną (przejście od modelu nauczania X do modelu Y). Kluczem do efektywności dydaktyki jest motywacja i kompetencja nauczyciela. Sposobem zwiększania efektywności nauczania jest doskonalenie nauczyciela i procesu dydakt. oraz pomaganie młodzieży w uczeniu się. W cz. 1. porównanie modeli nauczania X i Y, cechy i sprawności niezbędne nauczycielowi w powiązaniu z psychol. wiedzą o zachowaniu uczniów i uczeniu się - krótko przedst. kompetencje specjalistyczne i kompetencje dydakt., obszernie - kompetencje psychol. W cz. 2. prawie 120 ćwiczeń (wybranych spośród stosowanych podczas treningów psychol.), których celem jest osobisty i społ. rozwój uczniów, integracja grupy, nawiązywanie partnerskich stosunków nauczyciela z uczniami i pomoc w uczeniu się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62857, 93349, 89703 (3 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 62858/371.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Wyd. 1 pol. pt.: Poczucie własnej skuteczności ucznia.
Bibliogr. s. 126-127
Jak nauczyć dzieci samodzielnego uczenia się? Jak pobudzić je do myślenia i poczucia odpowiedzialności za własne postępowanie? Jak sprawić, by zaczęły one wykorzystywać techniki samodoskonalenia? Na wszystkie te pytania szczegółowo odpowiadają autorzy książki, podkreślając fakt, iż podstawą samodzielnej nauki i przyszłego powodzenia w pracy zawodowej i codziennym życiu jest zdrowe poczucie własnej skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91017 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej