Polityka cen
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(2)
Autor
Marszałek Paweł
(1)
Ruskin-Brown Ian
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Polityka cen
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-200
Jednym z podstawowych celów polityki gospodarczej jest stabilność poziomu cen. Główną rolę w jej zapewnieniu odgrywają banki centralne oraz instrumenty polityki pieniężnej. Instytucje te nie są jednak w stanie samodzielnie osiągnąć tego celu. Skuteczność ich działań zakłóca bowiem wiele czynników. Szczególnie ważne są relacje polityki pieniężnej i polityki fiskalnej, tym bardziej, że okazują się one coraz bardziej złożone i wielowątkowe. Książka stanowi przewodnik po najnowszych zagadnieniach z zakresu celów, mechanizmów i współzależności polityki pieniężnej i fiskalnej. Zawarto w niej obraz dokonanych i dokonujących się zmian w badaniach teoretycznych, a także sposoby i następstwa wykorzystania teorii w praktyce gospodarczej. Przyjmując za kontekst rozważań stabilność poziomu cen, w książce szczegółowo uzasadniono potrzebę koordynacji polityki pieniężnej i fiskalnej, sposoby rozumienia i płaszczyzny tej koordynacji oraz najważniejsze modele interakcji monetarno- -fiskalnych. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów makroekonomii, polityki gospodarczej, bankowości i finansów, jak również dla słuchaczy studiów podyplomowych. Może także służyć pomocą osobom, zajmującym się w praktyce problematyką pieniądza, polityki pieniężnej i fiskalnej u menedżerom, finansistom, bankowcom i pracownikom instytucji finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 331.
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów to: * zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania, * najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety, * taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codziennością presją na ceny, * wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać, * charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych, * podstawowe zasady negocjacji cenowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92153 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej