Małe i średnie przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(8)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Autor
Białecki Klemens P
(1)
Bogaczyk Iwona
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Chmiel Józef
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil
(1)
Loska Magdalena
(1)
Patten Dave
(1)
Ruskin-Brown Ian
(1)
Sankowska Anna
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Zadura-Lichota Paulina
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żołnierski Aleksander
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
1989-
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest prześledzenie faz postępowania takie firmy od momentu umieszczenia w rejestrze. W kolejnych rozdziałach opisano czynności, prowadzące do zawarcia i realizacji umowy kupna-sprzedaży z zagranicznym odbiorcą lub odbiorcami naszych produktów. Musimy więc starać się uzyskać informacje o możliwości eksportu na określone rynki, o potencjalnych nabywcach naszych produktów za granicą, o różnych formach pośrednictwa na obcych rynkach, o firmach i instytucjach, które wspomagają działalność eksportową, o formach promocji marketingowej, o opracowaniu oferty, negocjowaniu kontraktu, składnikach ofert i kontraktów, przebiegu transakcji eksportowej, sposobach rozliczania transakcji. Te wszystkie działania są wsparte podstawowymi dokumentami stosowanymi w działalności eksportowej firm. Przedsiębiorcy znajdą w publikacji konkretne wskazówki : co i jak należy robić, aby osiągnąć sukces, prowadząc działalność eksportową w warunkach globalizacji rynków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.153-166
Monografia składa sie z części teoretycznej i empirycznej. W pierwszej części uporządkowano i usestymatyzowano wiedzę na temat przetrwania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw oraz zaproponowano nowe metody i narzędzia badawcze, natomiast w drugiej znajduja sie wyniki badań empirycznych z ostatniego dziesięciolecia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81909, 84569 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja pełni rolę osobistego doradcy dla osób, które zamierzają uruchomić własną działalność gospodarczą. Podpowiada, jak przygotować i poprowadzić działalność gospodarczą zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, m.in. ustawą o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. oraz ostatnimi zmianami w Kodeksie cywilnym i w Kodeksie spółek handlowych.Opisuje "krok po kroku" każdy etap zakładania własnej firmy, wskazuje na wszystkie obowiązki formalne, wymagane dokumenty oraz zezwolenia. Prezentuje też w praktyczny sposób zagadnienia związane z księgowością i podatkami.W książce znajdą Państwo również cenne porady ekspertów, jak od samego początku funkcjonowania firmy budować jej wizerunek i prowadzić skuteczny marketing. Publikacja polecana jest osobom zamierzającym uruchomić własną działalność gospodarczą, początkującym przedsiębiorcom, a także studentom, absolwentom szkół średnich i wyższych wkraczającym na drogę zawodową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85569 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-[156].
Dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych uczelni i kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 331.
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów to: * zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania, * najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety, * taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codziennością presją na ceny, * wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać, * charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych, * podstawowe zasady negocjacji cenowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-210
Chcesz wiedzieć, czy wirtualizacja działalności firmy przyniesie korzyści w postaci innowacyjności organizacyjnej, marketingowej, procesowej, produktowej? Czy wiesz na czym polega wirtualizacja współpracy w firmach? Zastanawiasz się, jak budować zaufanie do firmy w jej kontaktach zewnętrznych? I poprzez jakie działania najlepsze przedsiębiorstwa kreują zaufanie innych firm do nich? Analiza badań empirycznych w poszczególnych krajach: Polsce, Stanach Zjednoczonych, Szwecji dostarczy Ci tej wiedzy. Dowiesz się czy i jak nowoczesna forma współpracy - organizacja wirtualna - przynosi firmie wymierne korzyści i czy jest stosowana przez najlepszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90909 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73591 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jedenasta już edycję Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, przygotowaną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Obecna edycja raportu została podzielona na trzy części tematyczne. W pierwszej części Sytuacja sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2006-2007, podobnie jak w latach poprzednich, zaprezentowano analizę makroekonomiczną Polski w roku 2007 oraz pogłębione analizy dotyczące kondycji sektora MSP w ujęciu krajowym i regionalnym. O szczególnej wadze tej części raportu, świadczy fakt, iż przedstawione dane są zbierane specjalnie na potrzeby niniejszego raportu, tak więc zarówno zaproponowany układ tematyczny, regionalny kontekst i zakres danych stanowią o unikalności tej pozycji wydawniczej. W dwóch dalszych częściach raportu zaprezentowane zostały wyniki badań przeprowadzonych przez PARP w latach 2007-2008. Tematyka badawcza stanowi istotną część działalności PARP. Wynika to przede wszystkim z nałożonych na Agencję obowiązków ustawowych do których należy, między innymi, badanie roli sektora MSP w polskiej gospodarce oraz gromadzenie i upowszechnianie informacji z tym związanych. Ponadto, wyniki działalności badawczej Agencji pełnią bardzo istotną funkcję aplikacyjną, ponieważ pozyskane informacje stanowią podstawę do projektowania nowych instrumentów pomocowych lub korygowania istniejących. W drugiej części raportu Czynniki rozwoju i konkurencyjności przedsiębiorstw przedstawione zostały wyniki dwóch badań zleconych przez PARP w 2008 r., których celem była pogłębiona analiza czynników warunkujących konkurencyjność polskich przedsiębiorstw oraz potencjał rozwojowy sektora. Badaniom poddane zostały bardzo zróżnicowane wewnętrzne i zewnętrzne czynniki mające wpływ na pozycję rynkową przedsiębiorstw. Tę część raportu zamyka rozdział poświęcony działalności PARP, przede wszystkim w obszarze działań pomocowych współfinansowanych ze środków unijnych, dzięki którym coraz wyraźniej widać zmianę w strukturze finansowania przedsiębiorstw, o czym świadczą wyniki badań PARP. W trzeciej części raportu Badania nad innowacyjnością przedsiębiorstw przedstawione zostały wyniki trzech badań analizujących determinanty pobudzające procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach. Badania nad innowacyjnością zajmują w ostatnich latach w PARP bardzo ważne miejsce. Polscy przedsiębiorcy, nie do końca świadomi roli i wagi procesów innowacyjnych w globalnej gospodarce, bardzo potrzebują wsparcia w tym obszarze - o charakterze edukacyjnym oraz finansowym. Wyniki przedstawionych badań wskazują na luki innowacyjne - ale też i dobre praktyki - w działalności przedsiębiorstw, otoczeniu biznesowym oraz środowisku naukowym, a przedstawione rekomendacje mogą być pomocne dla różnych grup interesariuszy, w tym dla instytucji publicznych kreujących i realizujących politykę wobec sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91086 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej