Marketing turystyczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(6)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Meyer Beata
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Dołowy Anna
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Marketing turystyczny
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1248)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1016)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(846)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(542)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(469)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(403)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Uczucia
(392)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(279)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Antropologia filozoficzna
(270)
Zwierzęta
(268)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s.234-243
Kolejny podręcznik akademicki z serii "Turystyka", poświęcony obsłudze ruchu turystycznego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach związanych z turystyką i rekreacją, jak również znakomita lektura dla praktyków zajmujących się turystyka na co dzień.Największymi zaletami książki są:- kompleksowość - prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizacje wyjazdów oraz wszelkie formy obsługi konieczne podczas ich trwania, aż po jakość i logistykę, niezbędne w każdej fazie podróży turystycznej;- uniwersalność - szerokość ujęcia problemu umożliwia wykorzystanie podręcznika zarówno przez studentów różnych uczelni wyższych na specjalnościach związanych z turystyką, jak i uczestników kursów na pilotów i przewodników turystycznych oraz praktyków zajmujących się zawodowo obsługą turystów, pragnących poszerzyć swą wiedzę;- praktyczność - zawiera indeks rzeczowy i słowniczek podstawowych terminów oraz wiele przykładów i odniesień do praktyki, co ułatwia percepcję prezentowanych zagadnień i wskazuje różne możliwości stosowanych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72972 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tematem książki są problemy kultury i turystyki, które to sfery odgrywają istotną rolę w kształtowaniu nowoczesnego społeczeństwa.W pierwszej części przedstawiono dylematy polityki kulturalnej na tle tendencji obserwowanych w krajach Europy Zachodniej, a także przjawy i kierunki oddziaływania rynku na funkcjonowanie instytucji kultury.Drugą część poświęcono problematyce zarządzania turystyką. Przedstawiono w niej kierunki restrukturyzacji systemu organizacyjnego zarządzania turystyką w Polsce. W trzeciej części przybliżono czytelnikom wybrane regulacje prawne, zwłaszcza dotyczące ochrony dóbr kultury.Książka jest adresowana do kadry kierowniczej i racowników instyucji kultury, a także do studentów kierunków zarządzania kulturą w uczelniach ekonomicznych i humanistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85758 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s.234-243
Kolejny podręcznik akademicki z serii "Turystyka", poświęcony obsłudze ruchu turystycznego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach związanych z turystyką i rekreacją, jak również znakomita lektura dla praktyków zajmujących się turystyka na co dzień.Największymi zaletami książki są:- kompleksowość - prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizacje wyjazdów oraz wszelkie formy obsługi konieczne podczas ich trwania, aż po jakość i logistykę, niezbędne w każdej fazie podróży turystycznej;- uniwersalność - szerokość ujęcia problemu umożliwia wykorzystanie podręcznika zarówno przez studentów różnych uczelni wyższych na specjalnościach związanych z turystyką, jak i uczestników kursów na pilotów i przewodników turystycznych oraz praktyków zajmujących się zawodowo obsługą turystów, pragnących poszerzyć swą wiedzę;- praktyczność - zawiera indeks rzeczowy i słowniczek podstawowych terminów oraz wiele przykładów i odniesień do praktyki, co ułatwia percepcję prezentowanych zagadnień i wskazuje różne możliwości stosowanych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s.321-326
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień. Rozdział pierwszy poświęcono omówieniu najważniejszych zjawisk turystycznych. Zostały w nim poruszane takie kwestie jak: historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, jej rodzaje, cechy ją charakteryzujące, funkcje i dysfunkcje, rynek, popyt i podaż turystyczna oraz wiele innych. Poza tym zaprezentowano cele współczesnej turystyki i jej znaczenie dla gospodarki i społeczności lokalnej. W treści rozdziału drugiego omówiono specyfikę marketingu usług. W części tej zaprezentowano m. in. systemowe uwarunkowania usług, ich charakterystyczne cechy oraz zachowania i oczekiwania nabywców usług. Ważne miejsce w rozważaniach zajmują teoretyczne zagadnienia marketingu, które są niezbędne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego. Nabiera to o tyle istotnego znaczenie, że ogólne zasady marketingu są takie same dla wszystkich towarów i usług. Osobne miejsce poświęcono usługom turystycznym, świadczonym przez różne podmioty. Rozdział trzeci to omówienie dwóch instrumentów marketingu-mix tj. produktu i ceny w kontekście usług turystycznych. Obszar rozważań dotyczy istoty, składników oraz rodzajów produktu turystycznego również w aspekcie przestrzennym. Ważne miejsce zostało poświęcone takim zagadnieniom jak marka turystyczna czy segmentacja rynku. W części dotyczącej ceny poruszono m.in. zagadnienia funkcji i ich ekonomicznego znaczenia dla gospodarki. Szczególnie istotne są rozważania dotyczące polityki cen w turystyce w tym stosowanych strategii, metod ich ustalania czy zróżnicowania poziomu cen. Rozdział czwarty poświęcono problematyce promocji i dystrybucji w turystyce. W części tej dokonano omówienia promocji, jej znaczenia, narzędzi oraz podejmowanych działań, które prowadzą do zwiększenia zdolności i efektywności gospodarczej przedsiębiorstw. W sposób szczegółowy omówiono problematykę reklamy i jej zastosowania w przypadku usług turystycznych. Następnie scharakteryzowano najważniejsze zagadnienia związane z dystrybucją. W ramach tej problematyki poruszane są takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie dystrybucji usług turystycznych, jej funkcje oraz ogniwa i wiele innych. Piąty rozdział omawia kwestie związane z systemem informacyjnym przedsiębiorstwa turystycznego. Szczególne miejsce poświęcono jednostkom informacji turystycznej oraz roli kształtowania personelu pracującego w przedsiębiorstwach turystycznych. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne, które pozwalają na sprawdzenie przyswojonej wiedzy. Znajduje się tam również bibliografia zawierająca przykładowe pozycje literatury, w których można znaleźć rozszerzenie zagadnień omawianych w poszczególnych częściach pracy. Książkę zamykają cztery aneksy zawierające słownik terminów turystycznych, wybrane pojęcia marketingu turystyki, ważniejsze atrakcje turystyczne Polski wg podziału na województwa oraz atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 87285 / 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325 s. : il., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 321-325.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień. Rozdział pierwszy poświęcono omówieniu najważniejszych zjawisk turystycznych. Zostały w nim poruszane takie kwestie jak: historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, jej rodzaje, cechy ją charakteryzujące, funkcje i dysfunkcje, rynek, popyt i podaż turystyczna oraz wiele innych. Poza tym zaprezentowano cele współczesnej turystyki i jej znaczenie dla gospodarki i społeczności lokalnej. W treści rozdziału drugiego omówiono specyfikę marketingu usług. W części tej zaprezentowano m. in. systemowe uwarunkowania usług, ich charakterystyczne cechy oraz zachowania i oczekiwania nabywców usług. Ważne miejsce w rozważaniach zajmują teoretyczne zagadnienia marketingu, które są niezbędne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego. Nabiera to o tyle istotnego znaczenie, że ogólne zasady marketingu są takie same dla wszystkich towarów i usług. Osobne miejsce poświęcono usługom turystycznym, świadczonym przez różne podmioty. Rozdział trzeci to omówienie dwóch instrumentów marketingu-mix tj. produktu i ceny w kontekście usług turystycznych. Obszar rozważań dotyczy istoty, składników oraz rodzajów produktu turystycznego również w aspekcie przestrzennym. Ważne miejsce zostało poświęcone takim zagadnieniom jak marka turystyczna czy segmentacja rynku. W części dotyczącej ceny poruszono m.in. zagadnienia funkcji i ich ekonomicznego znaczenia dla gospodarki. Szczególnie istotne są rozważania dotyczące polityki cen w turystyce w tym stosowanych strategii, metod ich ustalania czy zróżnicowania poziomu cen. Rozdział czwarty poświęcono problematyce promocji i dystrybucji w turystyce. W części tej dokonano omówienia promocji, jej znaczenia, narzędzi oraz podejmowanych działań, które prowadzą do zwiększenia zdolności i efektywności gospodarczej przedsiębiorstw. W sposób szczegółowy omówiono problematykę reklamy i jej zastosowania w przypadku usług turystycznych. Następnie scharakteryzowano najważniejsze zagadnienia związane z dystrybucją. W ramach tej problematyki poruszane są takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie dystrybucji usług turystycznych, jej funkcje oraz ogniwa i wiele innych. Piąty rozdział omawia kwestie związane z systemem informacyjnym przedsiębiorstwa turystycznego. Szczególne miejsce poświęcono jednostkom informacji turystycznej oraz roli kształtowania personelu pracującego w przedsiębiorstwach turystycznych. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne, które pozwalają na sprawdzenie przyswojonej wiedzy. Znajduje się tam również bibliografia zawierająca przykładowe pozycje literatury, w których można znaleźć rozszerzenie zagadnień omawianych w poszczególnych częściach pracy. Książkę zamykają cztery aneksy zawierające słownik terminów turystycznych, wybrane pojęcia marketingu turystyki, ważniejsze atrakcje turystyczne Polski wg podziału na województwa oraz atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91996 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.201-206
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84981 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
Bibliogr. s.331-339
1. Obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej1.1. Obszary przyrodniczo cenne (Bożena M. Dobrzańska)1.2. Walory i atrakcje turystyczne obszarów przyrodniczo cennych (Halina Kiryluk)1.3.Turystyka zrównoważona (Halina Kiryluk, Małgorzata Borkowska-Niszczota)1.4. Kształtowanie turystyki zrównoważonej na obszarach przyrodniczo cennych (Adam E. Szczepanowski)1.5. Formy turystyki na obszarach przyrodniczo cennych (Halina Kiryluk)2. Uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych2.1. Uwarunkowania ogólne (Halina Kiryluk)2.2. Uwarunkowania prawne (Joanna E. Bukowska)2.3. Uwarunkowania polityczno-planistyczne (Małgorzata Borkowska-Niszczota)2.4. Uwarunkowania techniczne (Bogumiła Powichrowska, Andrzej Demianowicz)3. Wybrane problemy zarządzania turystyką3. Wybrane problemy zarządzania turystyką3.1. Ogólny model systemu zarządzania turystyką na obszarach przyrodniczo cennych (Bazyli Poskrobko, Halina Kiryluk)3.2. Zintegrowane planowanie rozwoju turystyki (Małgorzata Borkowska-Niszczota, Bogumiła Powichrowska )3.3. Działania powiatów i gmin na rzec rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych (Halina Kiryluk)3.4. Zintegrowany system zarządzania w przedsiębiorstwie turystycznym (Joanna Ejdys)3.5. Metody kształtowania cen usług turystycznych (Danuta Bargłowska)4. Wybrane problemy marketingu w turystyce4.1. Kształtowanie jakości i marki produktu turystycznego (Adam E. Szczepanowski)4.2. Zintegrowany cykl żyda produktu turystycznego (Ryszard Kruszka)4.3. Przesłanki i sposoby segmentacji rynku turystycznego (Barbara Mazur)4.4. Wybrane problemy marketingu w turystyce na bagiennych obszarach chronionych (Ryszard Kruszka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85345 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej