Oleksiuk Adam
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(2)
Wypożyczalnia Turek
(1)
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Oleksiuk Adam
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing turystyczny
(2)
Gospodarka regionalna
(1)
Innowacje
(1)
Klastry
(1)
Konkurencyjność (ekonomia)
(1)
Parki technologiczne
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Turystyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 164-168, netografia s. 168
Parki technologiczne są miejscem rozwoju nowoczesnych technologii na całym świecie. Stanowią ogniwo łączące i przetwarzające innowacyjny pomysł w nowoczesne rozwiązanie technologiczne, wdrażane następnie w przemyśle. Wspierają przedsiębiorczość opartą na wiedzy oraz wzmacniają przedsiębiorstwa tworzące podstawy długofalowego rozwoju regionu. Pobudzają także aktywność zawodową regionalnej społeczności i poprawiają spójność ekonomiczną regionu z pozostałymi regionami kraju i zagranicy. Głównym zadaniem parków jest tworzenie nowych oraz wspieranie już istniejących lokalnych przedsiębiorstw o charakterze innowacyjnym, dlatego parki technologiczne mają zasadniczy wpływ na rozwój innowacyjności i konkurencyjności regionu. Stanowią istotny element podnoszący inwestycyjną atrakcyjność regionu, a więc powodujący zwiększenie zainteresowania potencjalnych inwestorów krajowych i zagranicznych tworzących nowe, atrakcyjne miejsca pracy. Publikacja skierowana jest do studentów, pracowników parków, inkubatorów technologii, administracji publicznej, oraz osób zawodowo zajmujących się polityką regionalną, polityką spójności Unii Europejskiej i wykorzystaniem funduszy strukturalnych szczególnie w obszarze innowacyjnej gospodarki. Dr Adam Oleksiuk - jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Obronił pracę doktorską z ekonomii w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył również podyplomowe studia Akademii Rozwoju Regionalnego Europejskiego Centrum Studiów Regionalnych i Lokalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Adam Oleksiuk jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym wyższych uczelni. Posiada doświadczenie zawodowe z zakresu analiz makroekonomicznych, planowania strategicznego i ekspertyz rynkowych zdobyte m.in. w Rządowym Centrum Studiów Strategicznych, Ministerstwie Rozwoju Regionalnego oraz doradztwie gospodarczym. Opublikował szereg artykułów i analiz o tematyce ekonomicznej w prasie fachowej polskiej i zagranicznej. Jest autorem oraz współautorem kilku monografii i podręczników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s.321-326
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień. Rozdział pierwszy poświęcono omówieniu najważniejszych zjawisk turystycznych. Zostały w nim poruszane takie kwestie jak: historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, jej rodzaje, cechy ją charakteryzujące, funkcje i dysfunkcje, rynek, popyt i podaż turystyczna oraz wiele innych. Poza tym zaprezentowano cele współczesnej turystyki i jej znaczenie dla gospodarki i społeczności lokalnej. W treści rozdziału drugiego omówiono specyfikę marketingu usług. W części tej zaprezentowano m. in. systemowe uwarunkowania usług, ich charakterystyczne cechy oraz zachowania i oczekiwania nabywców usług. Ważne miejsce w rozważaniach zajmują teoretyczne zagadnienia marketingu, które są niezbędne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego. Nabiera to o tyle istotnego znaczenie, że ogólne zasady marketingu są takie same dla wszystkich towarów i usług. Osobne miejsce poświęcono usługom turystycznym, świadczonym przez różne podmioty. Rozdział trzeci to omówienie dwóch instrumentów marketingu-mix tj. produktu i ceny w kontekście usług turystycznych. Obszar rozważań dotyczy istoty, składników oraz rodzajów produktu turystycznego również w aspekcie przestrzennym. Ważne miejsce zostało poświęcone takim zagadnieniom jak marka turystyczna czy segmentacja rynku. W części dotyczącej ceny poruszono m.in. zagadnienia funkcji i ich ekonomicznego znaczenia dla gospodarki. Szczególnie istotne są rozważania dotyczące polityki cen w turystyce w tym stosowanych strategii, metod ich ustalania czy zróżnicowania poziomu cen. Rozdział czwarty poświęcono problematyce promocji i dystrybucji w turystyce. W części tej dokonano omówienia promocji, jej znaczenia, narzędzi oraz podejmowanych działań, które prowadzą do zwiększenia zdolności i efektywności gospodarczej przedsiębiorstw. W sposób szczegółowy omówiono problematykę reklamy i jej zastosowania w przypadku usług turystycznych. Następnie scharakteryzowano najważniejsze zagadnienia związane z dystrybucją. W ramach tej problematyki poruszane są takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie dystrybucji usług turystycznych, jej funkcje oraz ogniwa i wiele innych. Piąty rozdział omawia kwestie związane z systemem informacyjnym przedsiębiorstwa turystycznego. Szczególne miejsce poświęcono jednostkom informacji turystycznej oraz roli kształtowania personelu pracującego w przedsiębiorstwach turystycznych. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne, które pozwalają na sprawdzenie przyswojonej wiedzy. Znajduje się tam również bibliografia zawierająca przykładowe pozycje literatury, w których można znaleźć rozszerzenie zagadnień omawianych w poszczególnych częściach pracy. Książkę zamykają cztery aneksy zawierające słownik terminów turystycznych, wybrane pojęcia marketingu turystyki, ważniejsze atrakcje turystyczne Polski wg podziału na województwa oraz atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 87285 / 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325 s. : il., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 321-325.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień. Rozdział pierwszy poświęcono omówieniu najważniejszych zjawisk turystycznych. Zostały w nim poruszane takie kwestie jak: historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, jej rodzaje, cechy ją charakteryzujące, funkcje i dysfunkcje, rynek, popyt i podaż turystyczna oraz wiele innych. Poza tym zaprezentowano cele współczesnej turystyki i jej znaczenie dla gospodarki i społeczności lokalnej. W treści rozdziału drugiego omówiono specyfikę marketingu usług. W części tej zaprezentowano m. in. systemowe uwarunkowania usług, ich charakterystyczne cechy oraz zachowania i oczekiwania nabywców usług. Ważne miejsce w rozważaniach zajmują teoretyczne zagadnienia marketingu, które są niezbędne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego. Nabiera to o tyle istotnego znaczenie, że ogólne zasady marketingu są takie same dla wszystkich towarów i usług. Osobne miejsce poświęcono usługom turystycznym, świadczonym przez różne podmioty. Rozdział trzeci to omówienie dwóch instrumentów marketingu-mix tj. produktu i ceny w kontekście usług turystycznych. Obszar rozważań dotyczy istoty, składników oraz rodzajów produktu turystycznego również w aspekcie przestrzennym. Ważne miejsce zostało poświęcone takim zagadnieniom jak marka turystyczna czy segmentacja rynku. W części dotyczącej ceny poruszono m.in. zagadnienia funkcji i ich ekonomicznego znaczenia dla gospodarki. Szczególnie istotne są rozważania dotyczące polityki cen w turystyce w tym stosowanych strategii, metod ich ustalania czy zróżnicowania poziomu cen. Rozdział czwarty poświęcono problematyce promocji i dystrybucji w turystyce. W części tej dokonano omówienia promocji, jej znaczenia, narzędzi oraz podejmowanych działań, które prowadzą do zwiększenia zdolności i efektywności gospodarczej przedsiębiorstw. W sposób szczegółowy omówiono problematykę reklamy i jej zastosowania w przypadku usług turystycznych. Następnie scharakteryzowano najważniejsze zagadnienia związane z dystrybucją. W ramach tej problematyki poruszane są takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie dystrybucji usług turystycznych, jej funkcje oraz ogniwa i wiele innych. Piąty rozdział omawia kwestie związane z systemem informacyjnym przedsiębiorstwa turystycznego. Szczególne miejsce poświęcono jednostkom informacji turystycznej oraz roli kształtowania personelu pracującego w przedsiębiorstwach turystycznych. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne, które pozwalają na sprawdzenie przyswojonej wiedzy. Znajduje się tam również bibliografia zawierająca przykładowe pozycje literatury, w których można znaleźć rozszerzenie zagadnień omawianych w poszczególnych częściach pracy. Książkę zamykają cztery aneksy zawierające słownik terminów turystycznych, wybrane pojęcia marketingu turystyki, ważniejsze atrakcje turystyczne Polski wg podziału na województwa oraz atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91996 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43391 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej