Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(15)
Wypożyczalnia Koło
(2)
Wypożyczalnia Słupca
(2)
Wypożyczalnia Turek
(3)
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława
(5)
Mazur Marek
(4)
Wiszniowski Robert
(4)
Cwalina Wojciech
(3)
Cichosz Marzena
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Magoska Maria
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Muszyński Jerzy
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Piontek Dorota
(1)
Szaban Dorota
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Marketing polityczny
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego. Modele zachowań wyborczych obywateli. Segmentacja rynku wyborczego. Wizerunek kandydata. Kobiety w wyborach politycznych. Media w kampaniach politycznych. Telewizyjna i radiowa kampania polityczna. Kampania bezpośrednia. Marketing polityczny w Interncie. Negatywne kampanie polityczne. Sondaże wyborcze - źródła informacji i wpływu. Marketing powyborczy. Obrona przed manipulacją wyborczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34251 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59)
Bibliogr. s.147-165
Praca podejmuje zagadnienia mieszczące się w nowym nurcie psychologii stosowanej - psychologii marketingu politycznego. Dotyczy ona natury poznawczego funkcjonowania jednostki w określonej rzeczywistości społeczno-politycznej. Koncentruje się na ukazaniu mechanizmów wpływu telewizyjnych reklam politycznych, akcentujących wizerunek (image) kandydatów ubiegających się o najwyższe urzędy państwowe, na zachowania wyborcze obywateli. Kwestie te są przedmiotem analizy porównawczej wyników eksperymentów przeprowadzonych podczas wyborów prezydenckich w Polsce i we Francji w roku 1995 oraz wyborów parlamentarnych w Niemczech w roku 1994. Międzykulturowy charakter badań pozwala zaobserwować różnice w percepcji procesów demokratycznych, występujących pomiędzy krajami "starej" demokracji Europy Zachodniej a krajem, który dopiero niedawno rozpoczął transformację ustrojową. Wskazuje również na wspólne cechy tkwiące w naturze człowieka, które - niezależnie od kraju czy kultury - wyznaczają jego aktywność polityczną. Na podstawie analiz zachowań wyborczych w wielu krajach demokratycznych wysunięto hipotezę, że w państwach postkomunistycznych może dominować wzorzec głosowania opierający się raczej na powierzchownych charakterystykach poszczególnych polityków, niż na kierowaniu się przy wyborze głoszonymi przez nich programami. Kraje te nie są bowiem obeznane z metodami marketingu politycznego oraz brak w nich stabilnego, historycznie ugruntowanego systemu wielopartyjnego. Czynniki te czynią wyborców bardziej podatnymi na wpływ demagogów i bardziej narażonymi na powierzchowne decyzje wyborcze, godząc w "młodą" demokrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.414-421
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by dalej przedstawić czytelnikowi szczegółowe problemy związane z marketingiem politycznym, propagandą, public relations, reklamą polityczną. Książka analizuje bardzo szeroko zarówno podstawowe relacje międzyludzkie, z uwzględnieniem mechanizmów psychologicznych, kulturowych czy społecznych, jak i systemy komunikacji społecznej czy politycznej. Charakteryzuje uczestników procesu komunikowania (obywateli, liderów partyjnych, grupy nacisku itp.), cele i efekty przekazu oraz omawia rolę mediów w relacjach z otoczeniem. Podręcznik przeznaczony dla studentów politologii, dziennikarstwa, nauk społecznych, marketingu i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87265 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43352 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s.235-243
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych.Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje się zagadnieniami komunikologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78206, 77708 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s.235-243
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych.Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje się zagadnieniami komunikologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-239.
Zawiera: I. Środowisko kampanii wyborczej, II. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta, III. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach informacyjnych, IV. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja ma charakter interdyscyplinarny. W centrum refleksji znajdują się wybory samorządowe, przedstawione w szerokim kontekście mediów, polityki, a także prawa. Autorzy tekstów podejmują wiele istotnych i aktualnych problemów, takich jak: ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych, współczesne tendencje w uprawianiu polityki, zmieniająca się rola obywatela, upartyjnienie wyborów samorządowych oraz absencja wyborcza i propozycje jej zmniejszenia. W pracy przedstawiono także obszerną analizę medialnego obrazu ostatnich wyborów samorządowych w Małopolsce. Refleksje zawarte w tym tomie mogą stanowić wkład do debaty publicznej o tematyce znacznie szerszej, czyli dotyczącej stanu demokracji w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90274 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 249-261
Najwięksi kłamcy w Polsce to jednocześnie trzej najbardziej wpływowi politycy: premier Donald Tusk, prezydent Lech Kaczyński i lider opozycji Jarosław Kaczyński (a) Tak zaczyna się znakomita publikacja Norberta Maliszewskiego. Czytając dalej jest jeszcze ciekawieja Efekty badań przeprowadzone przez autora niejednokrotnie zaskakują, ale świetnie ilustrują i wyjaśniają zjawiska zachodzące w Polsce, tym samym prowokują do refleksji i dyskusji. Mistrzowsko przygotowane studium wybranych polityków, analiza ich zalet i wad wizerunkowych powoduje, że książkę czyta się jednym tchem. Z pewnością ta publikacja będzie lekturą dla nas wyborców - manipulowanych i dla polityków u manipulatorów. Może zmieni nasze podejście do posłów, a może dzięki niej zmienią się sami politycy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.305-310
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej u stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej u stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-238.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 76442 /32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.228-230
Przewodnik stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74382 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej