Cwalina Wojciech
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(2)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Wypożyczalnia Turek
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Cwalina Wojciech
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing polityczny
(3)
Wybory
(3)
Reklama telewizyjna
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Kobiety
(1)
Media
(1)
Psychologia społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego. Modele zachowań wyborczych obywateli. Segmentacja rynku wyborczego. Wizerunek kandydata. Kobiety w wyborach politycznych. Media w kampaniach politycznych. Telewizyjna i radiowa kampania polityczna. Kampania bezpośrednia. Marketing polityczny w Interncie. Negatywne kampanie polityczne. Sondaże wyborcze - źródła informacji i wpływu. Marketing powyborczy. Obrona przed manipulacją wyborczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34251 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59)
Bibliogr. s.147-165
Praca podejmuje zagadnienia mieszczące się w nowym nurcie psychologii stosowanej - psychologii marketingu politycznego. Dotyczy ona natury poznawczego funkcjonowania jednostki w określonej rzeczywistości społeczno-politycznej. Koncentruje się na ukazaniu mechanizmów wpływu telewizyjnych reklam politycznych, akcentujących wizerunek (image) kandydatów ubiegających się o najwyższe urzędy państwowe, na zachowania wyborcze obywateli. Kwestie te są przedmiotem analizy porównawczej wyników eksperymentów przeprowadzonych podczas wyborów prezydenckich w Polsce i we Francji w roku 1995 oraz wyborów parlamentarnych w Niemczech w roku 1994. Międzykulturowy charakter badań pozwala zaobserwować różnice w percepcji procesów demokratycznych, występujących pomiędzy krajami "starej" demokracji Europy Zachodniej a krajem, który dopiero niedawno rozpoczął transformację ustrojową. Wskazuje również na wspólne cechy tkwiące w naturze człowieka, które - niezależnie od kraju czy kultury - wyznaczają jego aktywność polityczną. Na podstawie analiz zachowań wyborczych w wielu krajach demokratycznych wysunięto hipotezę, że w państwach postkomunistycznych może dominować wzorzec głosowania opierający się raczej na powierzchownych charakterystykach poszczególnych polityków, niż na kierowaniu się przy wyborze głoszonymi przez nich programami. Kraje te nie są bowiem obeznane z metodami marketingu politycznego oraz brak w nich stabilnego, historycznie ugruntowanego systemu wielopartyjnego. Czynniki te czynią wyborców bardziej podatnymi na wpływ demagogów i bardziej narażonymi na powierzchowne decyzje wyborcze, godząc w "młodą" demokrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40610 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej