Kreatywność (biznes)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(7)
Autor
Stasiak Makary Krzysztof
(2)
Cypryański Piotr
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Nöllke Matthias
(1)
Proctor Tony
(1)
Tapscott Don
(1)
Weiner Magdalena
(1)
West Michael A
(1)
Williams Anthony D
(1)
Woźniak Maria
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Kreatywność (biznes)
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Harvard Busines Essentials)
Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje sie stworzyć w firmach klimatu zachecajacego do innowacji i nagradzajacego ją. Książka bada role menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Konkrety)
Kilkadziesiąt metod pobudzania kreatywności i szukania najlepszych pomysłów krok po kroku. Wszystkie opisane tak, żeby można było natychmiast wypróbować je w praktyce. Realna pomoc w znajdowaniu skutecznych i oryginalnych rozwiązań w firmie i w życiu prywatnym. Wskazówki jak zorganizować pracę w sposób sprzyjający powstawaniu dobrych pomysłów. Najlepsza droga żeby znaleźć świetny pomysł, to mieć wiele pomysłów Linus Pauling Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to się dzieje, że niektórzy ciągle sypią jak z rękawa nowymi i odkrywczymi pomysłami? Nie tkwi w tym żaden sekret. Po prostu u często nie do końca świadomie u äkreatywne osobyö stosują określone techniki, które pozwalają im twórczo pobudzić umysł. Kreatywność to cecha potrzebna niemal w każdej dziedzinie życia, zarówno zawodowego jak i prywatnego. W działach wielu firmu zwłaszcza w zespołach zajmujących się marketingiem, PR, sprzedażą u kreatywność jest uznawana za jedną z najważniejszych wartości. Kreatywność przydaje się także w życiu prywatnym. Na pomysł na urodzinowe przyjęcie, zabawę z dzieckiem czy wakacyjną przygodę można wpaść przypadkiem, albo szukać go z użyciem specjalnych technik. Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać u koniecznie sięgnij po äTechniki kreatywnościö. Książka pomoże ci zorientować się, jak możesz rozwijać kreatywność własną i twoich znajomych. Poznasz najważniejsze techniki i dowiesz się, kiedy je stosować, gdzie leżą ich granice i jakie narzędzia kreatywności lepiej zostawić innym. Ksiażka jest przygotowana tak, żeby po jednorazowej lekturze łatwo było praktycznie wykorzystać opisane techniki. Na początku znajdziesz odpowiedzi na podstawowe pytania: czy kreatywność jest wrodzona? czy można rozwinąć swoją kreatywność? czym różnią się różne sposoby myślenia?. Potem opisane są szczegóło dziesiątki technik. W każdym z opisów znajdziesz oczywiście szczegółowe informacje o sposobie użycia danej techniki, potrzebnych przyborach lub elementach, czasie trwania itp. Książkę kończy rozdział o organizacji kreatywnej firmy i o tym, jak sprawić, żeby kreatywność stała się elementem firmowej kultury. Spis najważniejszych technik szczegółowo opisanych w książce: Abstrakcja progresywna Bisocjacja Burza mózgów (brainstorming) Brainstoriming konstruktywno-destruktywny Brainstorimng mieszany Brainstorming indywidualny Brainstorming stop and go Brainwriting (metody 635, grupowego notatnika) Lista Osborna Mapa myśli (mindmapping) Prowokacja mentalna Random-input Skrzynka morfologiczna Słowa losowe Synektyka Sześć kapeluszy de Bono Technika NIE Trzy krzesła Disneya Wachlarz koncepcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Bibliogr. s.307-312
Każdy zespół może być twórczy, każda trudność zaś u źródłem wspaniałych pomysłów. Aby jednak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach, warto poznać podstawy twórczego zarządzania. Dostarcza ich książka "Twórcze rozwiązywanie problemów".Podręcznik dla menedżerów u praktyczny podręcznik z zakresu twórczego myślenia i jego wykorzystywania w zarządzaniu. Czytelnik znajdzie tu bardzo przystępnie zaprezentowane wszystkie ważne zagadnienia związane z twórczym rozwiązywaniem problemów, takie jak:1. pojęcie twórczości;2. warunki sprzyjające twórczości;3. bariery twórczego myślenia i sposoby ich pokonywania;4. etapy twórczego myślenia;5. podstawowe metody pobudzania twórczego myślenia;6. techniki oceny pomysłów;7. inicjowanie i wdrażanie zmian.Książka adresowana jest do osób związanych z zarządzaniem w szerokim tego słowa znaczeniu, w tym zarówno doświadczonych menedżerów, jak i studentów zarządzania oraz wszystkich tych, którzy poszukują nowego spojrzenia na stare problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78264 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teksty nadesłane po V Międzynarodowej Konferencji "Twórczość w biznesie i edukacji", zorganizowanej w Zakopanem we wrześniu 2000 r. przez WSHE
Tekst w języku angielskim
Bibliogr. przy rozdz.
1.Theory of creativity 2.Business 3.Education 4.Workshops
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teksty nadesłane po VI Międzynarodowej Konferencji "Twórczość w biznesie i edukacji", zorganizowanej w Łodzi we wrześniu 2001 r. przez WSHE w Łodzi.
Tekst w języku angielskim
Bibliogr. przy rozdz.
1.Creativity in business 2.Creativity in education
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
"Od początku korporacje były zorganizowane według ściśle zdefiniowanych, hierarchicznych zasad zwierzchnictwa. Każdy komuś podlegał i od kogoś zależał. Głębokie zmiany w obszarze technologii, demografii i globalnej gospodarki przyczyniają się do powstania nowych silnych modeli produkcji opartych na wspólnocie, współpracy i samoorganizacji, a nie na hierarchii i zwierzchnictwie. By osiągnąć sukces przywódcy będą zmuszeni do zmiany swoich poglądów na temat konkurencji i metod wypracowywania zysków. Nie chodzi wyłącznie o model open source, tworzenie sieci kontaktów. Mowa o głębokich przemianach w strukturze i trybie działania korporacji oraz o reformach gospodarczych". Z Wprowadzenia "Wikinomia jest przyszłością, jest wielką szansą na szybszy rozwój gospodarczy, na tworzenie nowych, innowacyjnych produktów i usług, na powstanie i szybki rozwój nowych firm. Jeżeli skorzystamy z szansy, jaką stwarza wikinomia, możemy odnieść wielki sukces jako kraj, jako społeczeństwo. Czas pokaże, czy jej nie zmarnujemy. W książce opisano mechanizmy rządzące światem wikinomii, często radykalnie odbiegające od tego, co przekazano nam w szkole i na studiach. Jest to lektura obowiązkowa dla tych, którzy chcą być gotowi na nadchodzące w szybkim tempie zmiany. XXI stulecie będzie należało do homo sapiens wikinomicus". dr Krzysztof Rybiński
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.s. 158-[159]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73134 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej