Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(5)
Wypożyczalnia Turek
(2)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław
(3)
Bucki Piotr
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Huczek Marian
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Badania marketingowe
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.109-110
SPIS TREŚCI I. Badania marketingowe w organizacjach non profit Podstawowe kierunki badań Informacja w procesie zarządzania organizacją non profit Informacja w procesie podejmowania decyzji Marketingowe systemy informacyjne Uwagi ogólne Wewnętrzne i zewnętrzne źródła informacji Podsystem gromadzenia danych Bank danych i bank modeli analitycznych Podsystem rutynowego udostępniania informacji z banku Podsystem opracowania raportów specjalnych II. Planowanie badania marketingowego Etapy badania marketingowego Rodzaje badań Proces projektowania badania marketingowego Dobór próby do badań III. Budowa narzędzia pomiarowego Proces pomiaru Konstrukcja kwestionariusza Rodzaje pytań IV. Sposoby pomiarów marketingowych Pomiary pierwotne i wtórne Metody pomiarów pośrednich Ankieta narzędziem badań marketingowych Pozostałe formy pomiarów pośrednich 3. Metody pomiaru bezpośredniego Rodzaje pomiarów bezpośrednich Wywiady grupowe Obserwacja Metody projekcyjne V. Podstawowe zastosowanie badań 1. Badania z zakresu reklamy Badania stopnia dotarcia środków przekazu reklamy do adresatów Sposoby badania stopnia dotarcia środków przekazu reklamy do świadomości odbiorców 2. Badania public relations Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 397-400
Wydanie trzecie, zmienione i unowocześnione, bardzo poszukiwanego podręcznika akademickiego, traktującego o technikach i metodach badań marketingowych. Kolejne rozdziały książki odpowiadają poszczególnym etapom procesu badawczego. Aby ułatwić Czytelnikom odbiór i interpretację nabywanej wiedzy, są podane różne przykłady z praktyki i schematy wyjaśniające dany problem. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni o kierunku ekonomicznym, ale zainteresuje również pracowników firm różnego typu oraz agencji badawczych i reklamowych. projektowanie badania marketingowego - budowa instrumentu pomiarowego - zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych - redukcja i analiza danych - prezentacja i ocena wyników badania marketingowego - zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89805 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.360-366
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44131, 43232 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.485-488
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84917 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej