Świetlice dla dzieci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(3)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Maciołek Beata
(2)
Franczyk Anna
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Skorupa Joanna
(1)
Wilk Teresa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Świetlice dla dzieci
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1248)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1016)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(846)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(542)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(469)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(403)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Uczucia
(392)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(279)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Antropologia filozoficzna
(270)
Zwierzęta
(268)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [95]
Prezentowany program powstał w przedszkolu integracyjnym przy współpracy z Fundacją äAma Canemö. Jest to innowacyjna forma działalności przedszkolnej, wykorzystująca psy do celów edukacyjnych. Istotą programu jest nauka bezpiecznego kontaktu dziecka ze zwierzęciem, otwarcie dzieci na nowe doświadczenia, nauczenie szacunku do zwierząt. Ważnym elementem programu są działania, które mają na celu wykorzystanie potencjału dzieci oraz usprawnienie ich funkcji motorycznych. Program obejmuje także współpracę z rodzicami. Wielkim sukcesem tego programu jest udział przedszkolaków w różnego rodzaju imprezach i spotkaniach, które pełnia funkcje społeczno-edukacyjne. Polecamy tę książkę wszystkim nauczycielom oraz rodzicom, ponieważ jej treści mogą być wykorzystane w wielu sytuacjach międzyludzkich, z którymi spotyka się dziecko. Spis treści Historia animaloterapii Co to jest dogoterapia i felinoterapia? Felinoterapia, czyli zajęcia terapeutyczne prowadzone z udziałem kotów Do kogo skierowane są zajęcia animaloterapii? Cele animaloterapii Cele ogólne Cele szczegółowe Zasady funkcjonowania Klubu Animals äCztery łapyö Metody, formy i zasady pracy wykorzystywane przy realizacji programu Współpraca z rodzicami Współpraca ze środowiskiem lokalnym Działania edukacyjne u treści programowe Ja i zwierzęta u poznajmy się Dziecko poznaje siebie Dziecko i świat zwierząt Zabawy i ćwiczenia zmysłowe ze zwierzętami Poznaję siebie przez zabawy i ćwiczenia zmysłowe Poznaję nowego przyjaciela przez zabawy i ćwiczenia zmysłowe Zabawy naśladowcze ze zwierzętami Zabawy poznawcze z udziałem zwierząt Poznajemy prawa zwierząt na podstawie Światowej Deklaracji Praw Zwierząt Bawię się bezpiecznie u poznanie podstawowych zasad postępowania i zachowania się podczas kontaktu ze zwierzętami äCo każdy człowiek wiedzieć powinienö u omówienie grupy pięciu swobód zwierząt Pamiętaj! Nigdy tak nie należy robić! Pamiętaj! Tak należy zachowywać się podczas spotkania z psem Zabawy, gry i konkursy, wydarzenia Przykładowe scenariusze: Scenariusz zajęć dogoterapii (1) Scenariusz zajęć dogoterapii (2) Scenariusz zajęć felinoterapii (1) Scenariusz zajęć felinoterapii (2) Scenariusz I Przedszkolnej Wystawy Psów Pięknych i Najpiękniejszych 2006
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.59-60
Program wychowawczyświetlicy wspomagający rozwój aktywności twórczej dzieci Treści programowe głównych obszarów edukacyjnych Szczegółowy rozkład treści programowych Osiągnięcia uczniów wynikające z realizacji programu Procedury określania efektywności programu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 87467 / 371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.143-144
Praca opiekuńczo-wychowawcza świetlicy ogniwem działalności wychowawczej szkoły w świetle literatury pedagogicznej Wademekum planowania i organizacji pracy świetlicy Plan pracy wychowawczej świetlicy w zreformowanej szkole Monitoring i ewaluacja planu pracy świetlicy cenariusze przebiegu spotkań integracyjnych wspomagających rozwój aktywności twórczej dzieci, organizowanych przez świetlicę wewspółpracy ze środowiskiem szkolnym i lokalnym Propozycje zabaw wspomagających rozwój aktywności twórczej dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87469 (1 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 87468 / 371.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka pokazuje wybrane obszary działalności opiekuńczo-wychowawczej i edukacyjnej środowisk wychowawczych, jakimi są szkoła, świetlica środowiskowa czy inne placówki kulturalno-oświatowe. W procesie rozwoju człowieka, od najmłodszych lat najważniejszą rolę pełnią rodzice i to oni ponoszą odpowiedzialność za poziom i stan wychowania i przygotowania młodego człowieka do życia. Niezależnie od tego na określonym etapie rozwoju w proces socjalizacji włączają się instytucje edukacyjne, wychowawcze i kulturalne, które wspomagają i rozwijają działania zapoczątkowane przez rodzinę. Książka jest pracą zbiorową, na którą składa się dziesięć artykułów przygotowanych przez pracowników naukowych oraz pedagogów-praktyków. Tematyka poszczególnych tekstów jest zróżnicowana, co było celowym zamysłem redaktora opracowania, tak, by wskazać możliwości, konkretne rozwiązania zastosowane w praktyce pedagogicznej niektórych Autorów. Odnajdujemy tu refleksje i propozycje dotyczące: pracy świetlicy szkolnej i środowiskowej, działalności profilaktycznej w szkole, wychowawczych aspektów pracy logopedycznej, funkcjonowania organizacji młodzieżowych, wykorzystania czasu wolnego na przykładzie Pałacu Młodzieży w Katowicach oraz roli teatru w procesie wychowania. Opracowanie ma charakter interdyscyplinarny. To co łączy teksty to działania opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne zorientowane na stworzenie, jak najlepszych warunków rozwoju. Opracowanie stanowi oryginalną całość ukazującą jak efektywnie wykorzystać działanie instytucji wspomagających wychowawcze oddziaływania rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89252 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej