Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(66)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(74)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(38)
Wypożyczalnia Koło
(22)
Wypożyczalnia Słupca
(7)
Wypożyczalnia Turek
(8)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Banaszyk Piotr
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Heijden Kees van der
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaplan Robert S
(2)
Klin Lidia
(2)
Marcinkowska Monika
(2)
Norton David P
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Stabryła Adam
(2)
Witczak Hubert
(2)
Albigowski Marek
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Bohdanowicz Leszek
(1)
Boulton Richard E.S
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Canwell Diane
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Cowling. A. G
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle Peter
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edvinsson Leif
(1)
Egeman Marian
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawroński Henryk
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Gliński Bohdan
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hagstrom Robert G. Jr
(1)
Hajdas Monika
(1)
Harris Jeanne G
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kall Jacek
(1)
Kapcia Alicja
(1)
Kim W. Chan
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kroger Fritz
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Leszczewska Krystyna
(1)
Libert Barry D
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lundy Olive
(1)
Malone Michael S
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Meier David P
(1)
Miron Jacek
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowak-Far Artur
(1)
Obłój Krzysztof
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Otręba Rafał
(1)
Penc Józef
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Romanowska Maria
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rybicki Jacek M
(1)
Sainte Marie Georges de
(1)
Samek Steve M
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Stonehouse George
(1)
Sulmicki Paweł (1909-1980)
(1)
Sutherland Jonathan
(1)
Sutton Robert I
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Sławik Anna
(1)
Tomczyk Monika
(1)
Tracy Brian
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Wojnarowska Małgorzata
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zalewski Henryk
(1)
Zelek Aneta
(1)
Środa Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(66)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(17)
Podręczniki
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
66 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr. s. 302-304
Omówione zagadnienia: planowanie scenariuszowe w ogólnym kontekście zarządzania strategicznego - zasadnicze przeobrażenie modeli myślowych, tworzenie "koncepcji biznesu" jako zbioru cech decydujących dla przetrwania i rozwoju oraz ocena jej odporności w przyszłym otoczeniu, przebieg procesu tworzenia scenariuszy - analiza otoczenia biznesowego, pozycji konkurencyjnej, planowanie wariantów strategicznych, rozpatrywanie strategii na tle scenariuszy jako warunków testowych, budowa instytucjonalnego modelu uczenia się - kształtowanie wzorca zachowania się organizacji jako całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74380 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75090 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.213-219
W książce podejmuje się problem proekologicznego zarzadzania i rozwoju firmy turystycznej. Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74067, 75762, 80655 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133.
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfelamarek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - właściwa komunikacja marketingowa całegoportfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej. W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru änazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38776 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30025, 30024 (2 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46860, 46859 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37220 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Autorzy przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia äzakorzeniła sięö w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały äpodręcznikö dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Światowy bestseller.
Bibliogr.s. 317-324.
Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny. W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. W. Chan Kim i Ren?e Mauborgne twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92246 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 138-144
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91192 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183
Każdego dnia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa padają ofiarą globalnej konsolidacji branż i są przejmowane przez dominujących liderów rynku globalnego. Ten proces koncentracji nie omija żadnej gałęzi gospodarki: browary, sieci handlowe, firmy farmaceutyczne i banki stają się coraz częściej kandydatami do przejęcia przez wielkie przedsiębiorstwa, które górują nad nimi dzięki osiąganym efektom skali. Ze światowej bazy danych obejmującej 660 000 przedsiębiorstw autorzy wyłuskali te, które najlepiej prosperują w niszach i zbadali je pod kątem realizowanej strategii. Odkryli dziewięć schematów strategii użytecznych dla małych, średnich i dużych firm, które pozwalają na osiągnięcie rentownego wzrostu i odparcie ataku ze strony konsolidatorów branż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwa rodzinne : specyfika modeli biznesu / Krystyna Leszczewska. - Warszawa : Difin, 2016. - 271 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 243-258.
Zawiera m.in.: Istota przedsiębiorstw rodzinnych ; Praktyka zarządzania przedsiębiorstwami rodzinnymi ; Model biznesu jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem ; Modele biznesu przedsiębiorstw rodzinnych - metodyka badań własnych ; Specyfika modeli biznesu przedsiębiorstw rodzinnych ; Czynnik rodzinności w modelach biznesu przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46302 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wartości firmy / Monika Marcinkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 210, [2] s. : il., wykr. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. s.207-[211]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 308-316
W książce przedstawiono ewolucję polskich przedsiębiorstw od gospodarki nierynkowej do gospodarki rynkowej na tle zmian w teorii i praktyce zarządzania strategicznego. Autor zawarł w niej: istotę zarządzania strategicznego oraz najczęściej stosowane narzędzia badawcze, własny model strategii przedsiębiorstwa na poziomie strategicznej jednostki biznesu, analizę strategicznych zachowań przedsiębiorstw poddanych procesom transformacji, studia przypadków. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych, uczestników kursów menedżerskich, specjalistów z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami, praktyków gospodarczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 286, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Na okł. podtyt.: strategiczne zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwach wielonarodowych
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 269 - 281
"...nowatorska praca będąca wynikiem wielodyscyplinowego podejścia do problematyki opracowania i dyfuzji nowych rozwiązań technologicznych oraz organizacyjnych w kontekście globalizacji przedsiębiorstw. Opracowanie tematu stanowi świadectwo krytycznego, logicznego i trafnego wykorzystania klasycznych i najnowszych teorii dotyczących zarządzania strategicznego, zarządzania innowacjami oraz zmianą organizacyjną" prof. Dr hab. Edward Cyrson
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74066 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Alpinus S.A. 2SMG/KRC Poland Media S.A. 3.Amica S.A. 4.Główczyk S.C. 5.Supervideo. 6.Enron. 7.WGK 8.Pudło Sp. z o.o. 9.Sesja strategiczna dla uzdrowisk. 10.Love Parade.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78937 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89803 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej