Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(76)
Forma i typ
Książki
(76)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(89)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(46)
Wypożyczalnia Koło
(15)
Wypożyczalnia Słupca
(10)
Wypożyczalnia Turek
(18)
Autor
Tworzydło Dariusz
(9)
Wojcik Krystyna
(6)
Murdoch Anna
(3)
Olędzki Jerzy
(3)
Black Sam
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Chlewińska Iwona
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Cianciara Jolanta
(2)
Davis Anthony
(2)
Hope Ewa
(2)
Piasta Łukasz
(2)
Smektała Tymon
(2)
Soliński Tomasz
(2)
Uścińska Bożena
(2)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
(2)
Wójcik Krystyna
(2)
Święćkowska Teresa
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Arfin Ferne
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Böhm Michael
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cerny Thomas
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fleischer Michael
(1)
Flis Jarosław
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goldman Martin
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jatowska Magdalena
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Kawłowicz Katarzyna
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kot Wiesław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawulski Jerzy
(1)
Krzyżowska Oksana
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Lignar Karolina
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Madryas-Kowalska Weronika
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Oliver Sandra
(1)
Ozierańska Gizella
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pluta Ewa
(1)
Podraza Urszula
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Szczepanik Rafał
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Walczak Anna
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wieseneder Susanna
(1)
Zalejski Jarosław
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(75)
angielski
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Public relations
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dissertationes WUW ; 479)
Na okł.: nauki społeczne
Bibliogr. s. 271-287
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Uniwersytetu Warszawskiego Dissertationes ISSN 0509-7177 ; 479)
Na okł. "Nauki społeczne"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43965 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99556 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.173-178
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzająsię w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44486 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera dziewięć niezależnych od siebie, ale spójnych całościowo części poświęconych rznym zagadnieniom z zakresu Public Relations. Oprócz teoretycznej podbudowy zawarto w niej praktyczne wskazówki a nawet opisy przypadków, co zdecydowanie czyni ja cennym drogowskazem dla pracowników samorzadu terytorialnego./
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na grzb. tytt.: Zarządzanie reputacją.
Zawiera: 1. Co słyszymy, co opowiadamy? ; 2. Honor - stara idea w nowym wydaniu ; 3. Przewodni wątek w biografii ; 4. Wzloty i upadki w drodze na szczyt ; 5. Lustereczko, powiedz przecie...? ; 6. Zawsze w świetle jupiterów ; 7. Co zostaje w głowach innych ludzi? ; 8. Nie poddawaj się ; 9. Podróż po reputecji - nieustannie w drodze ; 10. Rekomendacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - [Wyd. 3 zm. i roszerz.]. - Warszawa : Wydawnictwo "Placet", 2005. - 927 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 zm., rozsz. - Warszawa : "Placet", 2001. - 367, [7] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. także tyt. t.: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
Bibliogr. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. także tyt. t.: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
Bibliogr. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 zm., rozszerz. - Warszawa : Agencja Wydawnicza PLACET, 2001. - 367, [7] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. także tyt. t.: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności
Bibliogr. s. 355-362. Indeks.
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Wstępne fazy procesu public relations, Wprowadzanie programów public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 zm., rozsz. - Warszawa : "Placet", 2001. - 862 s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena.)
Na okł. także tyt. t.: Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77081 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 zm., rozszerz. - Warszawa : Agencja Wydawnicza PLACET, 2001. - [4], 381-862 s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. także tyt. t.: Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR
Bibliogr. s. 850-855. Indeks.
Wprowadzanie programów public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68719 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43140 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78920 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ISSN 0208-6336 ; nr 2420)
Bibliogr. s.119-121
Treścią prezentowanej publikacji są zagadnienia z zakresu kształtowania wizerunku biblioteki publicznej. Wizerunek ten buduje satysfakcja korzystających z jej oferty, warunkowana staranną i fachową obsługą użytkowników. Ci z kolei mogą w ten sposób upowszechniać pozytywne opinie o bibliotece. Istotne są także dobre kontakty biblioteki z jednostkami nadrzędnymi, mediami i sponsorami. Niezbędna jest także współpraca z innymi placówkami kulturalnymi i oświatowymi mająca na celu rozwój kulturalny mieszkańców, a co za tym idzie u wpisanie się biblioteki w bieżące życie społeczności lokalnych. W pracy przedstawiono teorię wizerunku biblioteki publicznej, w tym techniki kreowania wizerunku, m.in. rolę technik marketingowych, znaczenia zarządzania strategicznego, a także etapy procesu public ralations w budowaniu wizerunku biblioteki w lokalnej społeczności. W publikacji pomieszczono też wyniki badań empirycznych dotyczących tworzenia wizerunku biblioteki publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34927 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej