Planowanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(54)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(32)
Wypożyczalnia Koło
(9)
Wypożyczalnia Słupca
(5)
Wypożyczalnia Turek
(8)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Obłój Krzysztof
(4)
Romanowska Maria
(3)
Albigowski Marek
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Budner Waldemar
(2)
Gorynia Marian
(2)
Kaplan Robert S
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Krupski Rafał
(2)
Norton David P
(2)
Strategor
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baugier Jean-Marc
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Canwell Diane
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Egeman Marian
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Hamel Gary
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hesselbein Frances
(1)
Hutt Michael D
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jankowski Witold
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kempny Danuta
(1)
Klin Lidia
(1)
Kowal Witold
(1)
Krawiec Stella
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Krishnan M.S
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisiński Marek
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Otręba Rafał
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Popławska Wanda
(1)
Prahalad C. K
(1)
Prahalad C.K
(1)
Rybicki Jacek M
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Strategor [pseud. zbiorowy]
(1)
Styś Aniela
(1)
Sutherland Jonathan
(1)
Szeworski Adam
(1)
Tracy Brian
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Vuillod Serge
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Witkowska Magda
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zawisza Wojciech
(1)
Zelek Aneta
(1)
Zook Chris
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Planowanie strategiczne
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65297 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 138-144
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91192 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34471 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów oraz studentów kierunków biznesowych.
Bibliogr. s. 219-230.
W okresie kryzysu, kiedy klasyczne ujęcia strategii organizacji - opracowane w bardziej spokojnych, przewidywalnych czasach - nie spełniają oczekiwań, należy poszukać innych rozwiązań. W monografii autorzy na tle różnych niekonwencjonalnych koncepcji strategii opisanych w polskiej i światowej literaturze przedmiotu prezentują własne, oryginalne propozycje. Dotyczą one organizacji funkcjonujących w turbulentnym otoczeniu, czyli w warunkach ryzyka i niepewności. Te nowe niekorzystne warunki stwarzane przez otoczenie sprawiają, że przedsiębiorstwa w swoich długofalowych planach powinny uwzględniać nie tylko produkty i rynki, ale przede wszystkim zasoby (m.in. wiedzę, postawy pracowników, uprzywilejowane sformalizowane i niesformalizowane relacje z otoczeniem) mające wpływ na wykorzystywanie okazji. Współczesny menedżer powinien znać różne ujęcia strategii, aby w zależności od kontekstu sytuacyjnego przedsiębiorstwa móc dokonać trafnego ich wyboru. Książka jest adresowana osób zainteresowanych tworzeniem i realizacją strategii organizacji i zmianami w sposobie myślenia o nich. Będzie zapewne ciekawą lekturą dla menedżerów oraz studentów kierunków biznesowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92072 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28353 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: Ku superelastycznej organizacji.
Bibliogr. przy rozdz.
W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Opisali również stosunkowo nowe koncepcje zarządzania, mające na celu przede wszystkim uelastycznienie organizacji, aby zapewnić jej nie tylko przetrwanie, lecz także rozwój w coraz bardziej chaotycznym i niepewnym otoczeniu. Poszczególne rozdziały w książce poświęcono:elastyczności organizacji jako odpowiedzi na turbulencje otoczenia,elastyczności celów, strategii, struktur i zasobów,organizacji procesowej, wirtualnej, fraktalnej, sieciowej i uczącej się,wykorzystaniu chaosu w zarządzaniu (organizacji w ruchu),koncepcjom systemowym,kulturze elastycznej organizacji,kierowaniu ludźmi w zrelatywizowanym i dynamicznym świecie organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 323-328.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82464 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak opracować Business Plan / Maciej S. Mulak. - Warszawa : Wydawnictwo M & A Communications, 1992. - [2], VIII, 197 s. : il. ; 23 cm.
(Mój Biznes)
Na okł.: praktyczny poradnik dla każdego; naucz się najskuteczniejszych zachodnich metod działania w biznesie.
Książka ta krok po kroku poprowadzi cię do wypracowania kompletnego planu działania zarówno dla nowego, jak i dla już istniejącego przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie.Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków małych i dużych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych, a także komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki.Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem zarówno dla menedżerów, doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, jak i dla studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86785 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Części: I, Szkoły strategii ; II, Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji ; III, Strategiczna diagnoza organizacji ; IV, Tworzenie strategii firmy ; V, Architektura organizacji.
Książka przeznaczona dla menedżerów, doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31232 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25091, 25189 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia sukcesu firmy / Krzysztof Obłój. - [Wyd. 2]. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994 (Legionowo : "Ekodruk"). - 169, [3] s. : rys., 3 wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79454 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jest to książka o tym, jak budować strategię firmy na styku starych i nowych reguł gry konkurencyjnej. Tworzywo strategii prawie się nie zmienia są nim idee, zasoby, umiejętności i liderzy. Stare prawdy biznesu również pozostają aktualne. Trzeba bowiem mieć niezbędne aktywa, redukować koszty, sprawnie planować w średnim okresie oraz rozumieć ogromne znaczenie reputacji i silnych marek na rynku, którym rządzi nadmiar i pełna swoboda wyboru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80032 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace. Książka jest adresowana do: Ćkadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R, Ćsłuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania, Ćstudentów, doktorantów, kadry akademickiej, Ćprzedsiębiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 343, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 341-[344].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36128 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74447 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
STRATEGOR to grupa wybitnych uczonych francuskich z Wydziału Strategii i Polityki Przedsiębiorstwa HEC-ISO z Jouy-en-Josas niedaleko Paryża.
Bibliogr. s. 574-584. - Indeks.
Części: 1, Strategie ; 2, Struktury ; 3, Decyzje ; 4, Tożsamość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29783 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jest to podręcznik zarządzania strategicznego firmą. Autorzy wyobrazili je sobie w formie czworościanu. Tymi ścianami są: strategia, struktura, procesy decyzyjne i tożsamość. Przystępnie, a niekiedy nawet barwnie wyjaśnili wszystkie problemy związane z zarządzaniem firmą w gospodarce rynkowej, dlatego polecamy go wszystkim, którzy zarządzają wszelkiego rodzaju firmami lub się do tego przygotowują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72983, 86752, 64066 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej