Włodarski Ziemowit
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Dostępność
dostępne
(108)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(25)
Wypożyczalnia Koło
(31)
Wypożyczalnia Słupca
(24)
Wypożyczalnia Turek
(29)
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Włodarski Ziemowit
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(17)
1980 - 1989
(23)
1970 - 1979
(13)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Temat
Psychologia wychowawcza
(27)
Uczenie się
(15)
Psychologia rozwojowa
(8)
Nauczanie
(7)
Pamięć
(7)
Psychologia
(7)
Dziecko
(5)
Wychowanie
(3)
Pamięć wybiórcza
(2)
Choroba sieroca
(1)
Człowiek
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko chore
(1)
Edukacja
(1)
Głusi
(1)
Niewidomi
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Relacja nauczyciel
(1)
Rozwój człowieka
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
nauczyciele
(1)
uczenie się
(1)
uczeń a nauczyciel
(1)
wychowanie
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(11)
Podręczniki
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: Rozdział 1. Psychologia wychowawcza jako psychologia nauczania i wychowania Rozdział 2. Nauczanie i wychowanie a rozwój psychiczny CZĘŚĆ PIERWSZA PSYCHOLOGIA NAUCZANIA Rozdział 3. Nauczanie jako kierowanie uczeniem się innych osób Rozdział 4. Analiza sytuacji nauczania. Determinanty przebiegu i efektów, wskaźniki, pomiary. Rozdział 5. Nauczanie przygotowawcze a idea edukacji permanentnej Rozdział 6. Psychologiczne problemy zewnętrznych warunków nauczania. Rozdział 7. Psychologiczne problemy programu nauczania Rozdział 8. Psychologiczne problemy sposobu nauczania (zagadnienia ogólne). Rozdział 9. Koncepcja nauczania programowego. Rozdział 10. Psychologiczne problemy oceniania i egzaminowania Rozdział 11. Nauczanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole Rozdział 12. Problem dojrzałości szkolnej i sposoby jej oceniania. Równy start w szkole Rozdział 13. Nauczanie szkolne na poziomie podstawowym i średnim (zagadnienia ogólne) Rozdział 14. Pożądane cechy nauczyciela i sposoby porozumiewania się w procesie nauczania Rozdział 15. Różnice indywidualne między uczniami a zbiorowy charakter nauczania szkolnego Rozdział 16. Trudności w uczeniu się szkolnym CZĘŚĆ DRUGA PSYCHOLOGIA WYCHOWANIA Spis treści: Rozdział 17. Wychowanie a regulacja stosunków człowieka ze światem zewnętrznym Rozdział 18. Psychologiczna struktura działalności wychowawczej Rozdział 19. Psychologiczne podstawy oddziaływań wychowawczych Rozdział 20. Wychowanie a kształtowanie osobowości Rozdział 21. Charakterystyka środowiska wychowawczego Rozdział 22. Psychologiczne podstawy wychowania w rodzinie Rozdział 23. Wychowanie małego dziecka w rodzinie i w środowisku pozarodzinnym Rozdział 24. Psychologiczne problemy wychowania dzieci w wieku przedszkolnym Rozdział 25. Wychowanie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Rozdział 26. Trudności wychowawcze Bibliografia Indeks nazwisk Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30292, 30297, 30289, 30291, 30294, 30288, 30293, 30290, 30295, 30296 (10 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20306, 20357 (2 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: Rozdział 1. Psychologia wychowawcza jako psychologia nauczania i wychowania Rozdział 2. Nauczanie i wychowanie a rozwój psychiczny CZĘŚĆ PIERWSZA PSYCHOLOGIA NAUCZANIA Rozdział 3. Nauczanie jako kierowanie uczeniem się innych osób Rozdział 4. Analiza sytuacji nauczania. Determinanty przebiegu i efektów, wskaźniki, pomiary. Rozdział 5. Nauczanie przygotowawcze a idea edukacji permanentnej Rozdział 6. Psychologiczne problemy zewnętrznych warunków nauczania. Rozdział 7. Psychologiczne problemy programu nauczania Rozdział 8. Psychologiczne problemy sposobu nauczania (zagadnienia ogólne). Rozdział 9. Koncepcja nauczania programowego. Rozdział 10. Psychologiczne problemy oceniania i egzaminowania Rozdział 11. Nauczanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole Rozdział 12. Problem dojrzałości szkolnej i sposoby jej oceniania. Równy start w szkole Rozdział 13. Nauczanie szkolne na poziomie podstawowym i średnim (zagadnienia ogólne) Rozdział 14. Pożądane cechy nauczyciela i sposoby porozumiewania się w procesie nauczania Rozdział 15. Różnice indywidualne między uczniami a zbiorowy charakter nauczania szkolnego Rozdział 16. Trudności w uczeniu się szkolnym CZĘŚĆ DRUGA PSYCHOLOGIA WYCHOWANIA Spis treści: Rozdział 17. Wychowanie a regulacja stosunków człowieka ze światem zewnętrznym Rozdział 18. Psychologiczna struktura działalności wychowawczej Rozdział 19. Psychologiczne podstawy oddziaływań wychowawczych Rozdział 20. Wychowanie a kształtowanie osobowości Rozdział 21. Charakterystyka środowiska wychowawczego Rozdział 22. Psychologiczne podstawy wychowania w rodzinie Rozdział 23. Wychowanie małego dziecka w rodzinie i w środowisku pozarodzinnym Rozdział 24. Psychologiczne problemy wychowania dzieci w wieku przedszkolnym Rozdział 25. Wychowanie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Rozdział 26. Trudności wychowawcze Bibliografia Indeks nazwisk Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91536 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22799, 22867 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24981 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: Rozdział 1. Psychologia wychowawcza jako psychologia nauczania i wychowania Rozdział 2. Nauczanie i wychowanie a rozwój psychiczny Rozdział 3. Nauczanie jako kierowanie uczeniem się innych osób Rozdział 4. Analiza sytuacji nauczania. Determinanty przebiegu i efektów, wskaźniki, pomiary. Rozdział 5. Nauczanie przygotowawcze a idea edukacji permanentnej Rozdział 6. Psychologiczne problemy zewnętrznych warunków nauczania. Rozdział 7. Psychologiczne problemy programu nauczania Rozdział 8. Psychologiczne problemy sposobu nauczania (zagadnienia ogólne). Rozdział 9. Koncepcja nauczania programowego. Rozdział 10. Psychologiczne problemy oceniania i egzaminowania Rozdział 11. Nauczanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole Rozdział 12. Problem dojrzałości szkolnej i sposoby jej oceniania. Równy start w szkole Rozdział 13. Nauczanie szkolne na poziomie podstawowym i średnim (zagadnienia ogólne) Rozdział 14. Pożądane cechy nauczyciela i sposoby porozumiewania się w procesie nauczania Rozdział 15. Różnice indywidualne między uczniami a zbiorowy charakter nauczania szkolnego Rozdział 16. Trudności w uczeniu się szkolnym
TOM PIERWSZY Spis treści: Rozdział 1. Psychologia wychowawcza jako psychologia nauczania i wychowania Rozdział 2. Nauczanie i wychowanie a rozwój psychiczny Rozdział 3. Nauczanie jako kierowanie uczeniem się innych osób Rozdział 4. Analiza sytuacji nauczania. Determinanty przebiegu i efektów, wskaźniki, pomiary. Rozdział 5. Nauczanie przygotowawcze a idea edukacji permanentnej Rozdział 6. Psychologiczne problemy zewnętrznych warunków nauczania. Rozdział 7. Psychologiczne problemy programu nauczania Rozdział 8. Psychologiczne problemy sposobu nauczania (zagadnienia ogólne). Rozdział 9. Koncepcja nauczania programowego. Rozdział 10. Psychologiczne problemy oceniania i egzaminowania Rozdział 11. Nauczanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole Rozdział 12. Problem dojrzałości szkolnej i sposoby jej oceniania. Równy start w szkole Rozdział 13. Nauczanie szkolne na poziomie podstawowym i średnim (zagadnienia ogólne) Rozdział 14. Pożądane cechy nauczyciela i sposoby porozumiewania się w procesie nauczania Rozdział 15. Różnice indywidualne między uczniami a zbiorowy charakter nauczania szkolnego Rozdział 16. Trudności w uczeniu się szkolnym TOM DRUGI Spis treści: Rozdział 17. Wychowanie a regulacja stosunków człowieka ze światem zewnętrznym Rozdział 18. Psychologiczna struktura działalności wychowawczej Rozdział 19. Psychologiczne podstawy oddziaływań wychowawczych Rozdział 20. Wychowanie a kształtowanie osobowości Rozdział 21. Charakterystyka środowiska wychowawczego Rozdział 22. Psychologiczne podstawy wychowania w rodzinie Rozdział 23. Wychowanie małego dziecka w rodzinie i w środowisku pozarodzinnym Rozdział 24. Psychologiczne problemy wychowania dzieci w wieku przedszkolnym Rozdział 25. Wychowanie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Rozdział 26. Trudności wychowawcze Bibliografia Indeks nazwisk Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47461/1, 47463/1, 47459/1, 70058/1 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: Rozdział 17. Wychowanie a regulacja stosunków człowieka ze światem zewnętrznym Rozdział 18. Psychologiczna struktura działalności wychowawczej Rozdział 19. Psychologiczne podstawy oddziaływań wychowawczych Rozdział 20. Wychowanie a kształtowanie osobowości Rozdział 21. Charakterystyka środowiska wychowawczego Rozdział 22. Psychologiczne podstawy wychowania w rodzinie Rozdział 23. Wychowanie małego dziecka w rodzinie i w środowisku pozarodzinnym Rozdział 24. Psychologiczne problemy wychowania dzieci w wieku przedszkolnym Rozdział 25. Wychowanie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Rozdział 26. Trudności wychowawcze Bibliografia Indeks nazwisk Indeks rzeczowy
TOM PIERWSZY Spis treści: Rozdział 1. Psychologia wychowawcza jako psychologia nauczania i wychowania Rozdział 2. Nauczanie i wychowanie a rozwój psychiczny Rozdział 3. Nauczanie jako kierowanie uczeniem się innych osób Rozdział 4. Analiza sytuacji nauczania. Determinanty przebiegu i efektów, wskaźniki, pomiary. Rozdział 5. Nauczanie przygotowawcze a idea edukacji permanentnej Rozdział 6. Psychologiczne problemy zewnętrznych warunków nauczania. Rozdział 7. Psychologiczne problemy programu nauczania Rozdział 8. Psychologiczne problemy sposobu nauczania (zagadnienia ogólne). Rozdział 9. Koncepcja nauczania programowego. Rozdział 10. Psychologiczne problemy oceniania i egzaminowania Rozdział 11. Nauczanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole Rozdział 12. Problem dojrzałości szkolnej i sposoby jej oceniania. Równy start w szkole Rozdział 13. Nauczanie szkolne na poziomie podstawowym i średnim (zagadnienia ogólne) Rozdział 14. Pożądane cechy nauczyciela i sposoby porozumiewania się w procesie nauczania Rozdział 15. Różnice indywidualne między uczniami a zbiorowy charakter nauczania szkolnego Rozdział 16. Trudności w uczeniu się szkolnym TOM DRUGI Spis treści: Rozdział 17. Wychowanie a regulacja stosunków człowieka ze światem zewnętrznym Rozdział 18. Psychologiczna struktura działalności wychowawczej Rozdział 19. Psychologiczne podstawy oddziaływań wychowawczych Rozdział 20. Wychowanie a kształtowanie osobowości Rozdział 21. Charakterystyka środowiska wychowawczego Rozdział 22. Psychologiczne podstawy wychowania w rodzinie Rozdział 23. Wychowanie małego dziecka w rodzinie i w środowisku pozarodzinnym Rozdział 24. Psychologiczne problemy wychowania dzieci w wieku przedszkolnym Rozdział 25. Wychowanie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym Rozdział 26. Trudności wychowawcze Bibliografia Indeks nazwisk Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47462/2, 47460/2, 70059/2, 47464/2 (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Wychowawczej)
Bibliogr. s. 163-[165].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7417 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5000 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Wychowawczej)
Bibliogr. s. 167-[170].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12400 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9317 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6181, 6180 (2 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12130, 12660 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Dwumiesięcznika "Psychologia Wychowawcza")
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5368 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3221 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11251, 10779 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59298, 59299 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27272 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21398 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6669, 6668 (2 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4273 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9503, 8845 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58523, 58521, 58522 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27578, 27579 (2 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21334, 21335 (2 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31526, 32185 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31075, 31074 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18291 t. 5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój i jego optymalizacja : czym jest rozwój, od czego zależy, na czym polega optymalizacja? Uczenie się, nauczanie i wychowanie w rozwoju człowieka. Kto, gdzie, kiedy oraz jak naucza i wychowuje. Podstawowe procesy i czynności interesujące pedagoga (ontogenetyczny rozwój człowieka, uczenie się, nauczanie i wychowanie). Interakcje pedagogiczne (ogólny punkt widzenia psychologa, nauczyciel z perspektywy ucznia, uczeń z perspektywy nauczyciela, własny obraz ucznia i nauczyciela). Praktyczne wskazania (jak poznać ucznia, jak poznać siebie samego, jak ułatwić sampoznanie uczniowi, jak wzbudzić motywację poznawcza ucznia, jak sprawić, by ogólnoludzkie zasady moralne zostały zinternalizowane). Co łączy nauczyciela z uczniem, a czym się różnią, sukces pedagogiczny i niebezpieczeństwo porażki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój i jego optymalizacja : czym jest rozwój, od czego zalezy, na czym polega optymalizacja? Uczenie się, nauczanie i wychowanie w rozwoju czlowieka. Kto, gdzie, kiedy oraz jak naucza i wychowuje. Podstawowe procesy i czynności interesujące pedagoga ( ontogenetyczny rozwój człowieka, uczenie się, nauczanie i wychowanie). Inteakcje pedagogiczne (ogólny punkt widzenia psychologa, nauczyciel z perspektywy ucznia, uczeń z perspektywy nauczyciela, własny obraz ucznia i nauczyciela). Praktyczne wskazania (jak poznać ucznia, jak poznać siebie samego, jak ułatwić sampoznanie uczniowi, jak wzbudzić motywację poznawcza ucznia, jak sprawić, by ogólnoludzkie zasady moralne zostały zinternalizowane). Co łączy nauczyciela z uczniam, a czym się różnią, sukces pedagogiczny i niebezpieczeństwo porażki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83781, 83782 (2 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 83780 /37(02) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17469 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27630, 27475 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Odbiór treści w procesie uczenia się / Ziemowit Włodarski. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1979. - 433, [2] s. : il., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 410-424.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19943 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13959 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej