Towary
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(4)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Turek
(2)
Autor
Sojkin Bogdan
(2)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Kocierz Katarzyna
(1)
Misiarz Marta
(1)
Pringle Hamish
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Towary
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 343-344.
Towaroznawstwo u podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie sprzedawca w zasadniczych szkołach zawodowych i szkołach policealnych. Zawarto w nim treści związane z klasyfikacją i opisem wyrobów znajdujących się w sprzedaży, ich właściwościami, sposobem pakowania, przechowywania i transportu.Materiał został podzielony na trzy podstawowe rozdziały:- ogólny,- artykułów żywnościowych- artykułów nieżywnościowych.Rozdział pierwszy obejmuje ogólne zagadnienia z towaroznawstwa dotyczące zasad klasyfikacji towarów, metod badania i oceny jakości towarów, podziału opakowań, zasad magazynowania, przechowywania i transportu towarów.Rozdział drugi zawiera wiadomości towaroznawcze o artykułach żywnościowych: składniki odżywcze, klasyfikację żywności, ocenę towaroznawczą grup surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, metody ich przechowywania i magazynowania.Rozdział trzeci prezentuje informacje o artykułach nieżywnościowych powszechnego użytku. Przedstawiono w nim klasyfikację wybranych towarów oraz podano zasady ich przechowywania i magazynowania.Zaletą podręcznika jest jego logiczna budowa i przejrzystość. Liczne fotografie, rysunki, tabele i schematy poglądowe ułatwią uczniom przyswojenie omawianych zagadnień.Podręcznik został opracowany zgodnie z aktualną podstawą programową iprogramem nauczania oraz uwzględnia standardy wymagań egzaminacyjnych potwierdzających kwalifikację zawodowe dla zawodu sprzedawca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Ekonomiczna w Poznaniu Akademia ISSN 1641-2168 ; 87)
Temat
Streszcz. w jęz. angielskim
Drugi zeszyt naukowy Katedry Marketingu Produktu stanowi kontynuację problemów związanych z rynkowym cyklem życia produktu. Koncepcja cyklu życia produktu, mimo wielu uwag i krytyki, a także dostrzeganych uproszczeń, jest nadal jednym z podstawowych podejść normatywnych w modelowaniu i prognozowaniu rynkowej krzywej produktu. Niewątpliwą zaletą rynkowego cyklu życia produktu jest możliwość uchwycenia i odwzorowania wielu różnych zmian charakterystycznych dla rynku, konkurencji, konsumentów, jak i przedsiębiorstwa. Staje się to coraz bardziej interesujące w obliczu globalizacji, rozwoju technologii informacyjnej pozwalającej na szybki dostęp do informacji, innowacyjności konsumentów, przedsiębiorstwa i konkurencji rynkowej. Skłania to do podejmowania różnorodnych działań w aspekcie praktycznym i teoretycznym zmierzających do wykorzystania dotychczasowych osiągnięć w zarządzaniu cyklem życia produktu w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Podnoszone argumenty przez każdą ze stron nie zmienią faktu, że jest to użyteczne narzędzie analityczne pozwalające na wartościowanie instrumentu marketingowego, jakim jest produkt i jego relacje z pozostałymi instrumentami. Niniejszy zeszyt naukowy Katedry Marketingu Produktu poświęcony został kolejnym fazom rynkowego cyklu życia - wzrostowi i dojrzewaniu. Jest on, podobnie jak poprzedni, rezultatem badań realizowanych w ramach tematów badawczych, analizy literatury przedmiotu przy okazji przygotowywanych publikacji z zakresu marketingu, prac awansowych oraz zainteresowań pracowników naukowych i doktorantów Katedry Marketingu Produktu. Prezentowane artykuły koncentrują się na bardzo różnych zjawiskach, procesach oraz wykorzystaniu narzędzi marketingowych w fazach wzrostu i dojrzewania produktu na rynku konsumpcyjnym i przemysłowym. Na zeszyt składa się 11 artykułów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Produkt w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Marka, Opakowania, Jakość produktu, Cykl życia produktu, Nowy produkt, Polszukiwanie idei nowych produktów, Opracowanie i testowanie koncepcji nowego produktu, Analiza ekonomiczno-finansowa koncepcji nowego produktu, Testowanie rynku nowego produktu i strategie wprowadzania na rynek, Zarządzanie produktem w fazie wzrostu i fazie dojrzałości, Wycofanie produktu z rynku, Zarządzanie portfelem produktów-modele portfelowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43409 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej