Hotele
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(3)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Czerniecki Bronisław
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kozierkiewicz Roman
(1)
Martin William B
(1)
Smala Wiesława
(1)
Szepielak Anna J. (1975- )
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wajgner Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Hotele
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
1801-1900
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Prowansja (Francja ; kraina historyczna)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Turystyka jest jedną z największych dziedzin gospodarki z ogólną wartością świadczonych usług, które w skali globalnej osiągają miliardy dolarów USA rocznie. Różni dostarczyciele usług turystycznych - linie lotnicze, linie żeglugowe, hotele itp. - ukształtowali swój własny język. Do tego należałoby dodać niuanse występujące w różnych krajach, ich język, zwyczaje lokalne i preferencje. Te fakty nie dziwią, że branża turystyczna jest "obciążona" własną terminologią. Niniejszy Słownik terminów hotelowo-turystycznych zawiera ponad 8000 haseł związanych z terminologią turystyczną stosowaną w świecie. Podróżowanie i przemysł turystyczny są bardzo zróżnicowane i nie ogranicza się wyłącznie do świadczenia usług hotelarskich, transportu lądowego, morskiego, kolejowego czy lotniczego. Mamy tu do czynienia z wieloma usługami towarzyszącymi jak np. wynajem samochodów, ubezpieczenia w podróży, usługi wizowe i paszportowe, problemy zdrowotne, rozliczenia walutowe i czekowe, usługi informacyjne świadczone przez krajowe i lokalne organizacje turystyczne, usługi przewodników itd. W Słowniku przedstawiono również wybrane terminy z zakresu marketingu i zarządzania stosowane w hotelarstwie. Wreszcie, znaczna liczba haseł została zilustrowana prostymi przykładami ich użycia w codziennych okolicznościach, z jakimi spotykają się turyści i goście hotelowi. Dla osób zaangażowanych w branży turystycznej i hotelarskiej pomocny okaże się wybór skrótów i akronimów, zaś w celu ułatwienia prowadzenia kontaktów z zagranicznymi partnerami, podano szereg przykładów korespondencji hotelowej, obejmujących różne aspekty działalności hotelu. Autor pragnie zwrócić uwagę na fakt, że jego prawie dziesięcioletnia praca w Hotelu "Victoria" Intercontinental w Warszawie na stanowisku Asystenta Dyrektora Naczelnego oraz jako Public Relations Manager pozwoliła poznać szczegółowo wiele aspektów funkcjonowania hotelu i spraw związanych z branżą turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 87214 / 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.215
Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości. Z książki czytelnik dowie się:- co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,- jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,- jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,- jak mierzyć poziom jakości,- jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,- jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86435 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Brak informacji o dostępności: sygn. bp 5214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Francuski klejnot / Anna J. Szepielak. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2017. - 411, [5] stron : ilustracja ; 21 cm.
Kontynuacja powieści pt.: Francuskie zlecenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104080 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony do nauczania zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum i szkoły policealnej
Bibliogr. s. 301-302
Podręcznik jest adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Mogą korzystać z niego również uczniowie/słuchacze innego typu szkół, którzy chcieliby zrozumieć podstawy ekonomiczno-prawne. Zawiera on podstawowe zagadnienia z zakresu: pojęć prawnych, ekonomicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa pracy, ochrony środowiska. Wskazuje jak zastosować wiedzę teoretyczną przy rozwiązywaniu prostych problemów prawnych w branży hotelarsko-turystycznej. Niektóre treści przekazywane są czytelnikowi wprost, do innych dochodzi sam, po wykonaniu ćwiczeń, mających na celu ukształtowanie określonych umiejętności, postaw i zachowań, analizie tekstów zaczerpniętych z prasy hotelarskiej czy też załączonych aktów prawnych. Istotną zaletą podręcznika jest jego przejrzystość i prosta budowa. Do niezbędnego minimum ograniczono prezentowane pojęcia, zasady, narzędzia i techniki, przy pomocy których młodzi ludzie mogą sprawnie, zgodnie z prawem, poruszać się w rzeczywistości gospodarczej. Podręcznik został napisany w oparciu o aktualną podstawę programową oraz standardy wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88801 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej