Sokołowska-Dzioba Teresa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(3)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Turek
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Młodzież szkolna
(2)
Nauczyciele
(2)
Klimat szkoły
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Trening umiejętności społecznych
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie w szkole
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 104780 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-328.
Zawiera: 1. Zasady budowania relacji nauczyciela z uczniem ; 2. Ład i dyscyplina na lekcji ; 3. Wykorzystanie czasu i przestrzeni w procesie nauczania-uczenia się ; 4. Porozumiewanie się w procesie kształcenia ; 5. Ocenianie osiągnięć uczniów w procesie edukacji ; 6. Uwarunkowania funkcjonowania nauczyciela w roli wychowawcy klasy ; 7. Cele i zadania wychowawcy klasy ; 8. Znaczenie i możliwości diagnozowania pedagogicznego przez nauczycieli ; 9. Programowanie i ewaluacja pracy wychowawczej ; 10. Metody aktywizujące w pracy wychowawczej ; 11. Samowychowanie uczniów a oddziaływanie wychowawcze nauczyciela ; 12. Formy współpracy nauczycieli z rodzicami w edukacji szkolnej ; 13. Współdziałanie szkoły ze środowiskiem uczniów ; 14. Praca nauczyciela nad własnym rozwojem zawodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99521 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38272 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały przygotowane w ramach realizowanego grantu MEN "Podyplomowe studia umiejętności wychowawczych"
Bibliogr. przy pracach
Książka jest propozycją kształtowania umiejętności wychowawczych nauczycieli w której ukazano podstawy teoretyczne procesu wychowania, scharakteryzowano kształtowanie ważnych umiejętności wychowawczych, podano przykłady konstruowania i ewaluacji programów wychowawczych, programów współpracy z rodzicami realizowanych w szkole. Materiały zamieszczone w publikacji będą przydatne nauczycielom praktykom, studentom, nauczycielom nauczycieli w kolegiach nauczycielskich, w wyższych szkołach pedagogicznych i uniwersytetach, czyli wszystkich, którzy są przekonani o istotnym znaczeniu umiejętności wychowawczych w działalności nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78580 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały przygotowane w ramach realizowanego grantu MEN "Podyplomowe studia umiejętności wychowawczych"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43908 (1 egz.)
E-book
W koszyku
: Z perspektywy recenzenta najważniejszą zaletą książki jest to, że wychodzi naprzeciw oczekiwaniom tych nauczycieli wychowawców funkcjonujących we współczesnej szkole, którzy chcieliby podnieść poziom swojej działalności dydaktycznej i wychowawczej. Taką postawę wymuszają na nich, do pewnego stopnia, zmiany zachodzące permanentnie w systemie edukacji, które powodują, że współczesna szkoła różni się od tej sprzed kilkunastu lat. [...] W świetle tych zmian edukacja nie może być nastawiona tylko na zdobywanie wiedzy i kształcenie określonych umiejętności, lecz powinna być traktowana jako świadome oddziaływanie na wszechstronny rozwój osobowości ucznia oraz ugruntowanie w nim potrzeby permanentnego kształcenia. Z lektury recenzowanej pracy wynika, że jest ona w stanie sprostać wymaganiom i oczekiwaniom najbardziej wymagającej grupy nauczycieli. [...] może z powodzeniem być wykorzystana w praktyce edukacyjnej przez nauczycieli, a także pedagogów i psychologów szkolnych zajmujących się w swojej pracy zawodowej uczniami na różnym poziomie kształcenia. Książka może też być użyteczna dla studentów kierunków i specjalności pedagogicznych. [Fragment recenzji prof. dra hab. Mieczysława Radochońskiego].
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej