Krasoń Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(8)
E-booki
(1)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(5)
Wypożyczalnia Koło
(1)
Wypożyczalnia Turek
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Krasoń Katarzyna
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
18+
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(4)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Terapia zabawą
(2)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(2)
Wizualizacja (psychol.)
(2)
Arteterapia
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Język polski
(1)
Język polski--nauczanie początkowe
(1)
Literatura dziecięca--recepcja
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Poezja dziecięca
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Poezja polska--historia--nauczanie--szkoły podstawowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka dziecka
(1)
Twórczość
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Umuzykalnienie
(1)
Wychowanie plastyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne--metody
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.180-187
Omówione tematy: istota intersemiotycznej formuły zajęć - rozważania teoretyczne, ruch w diagnostyce i terapii, niedyrektywna koncepcja terapeutyczna, zastosowanie technik plastycznych w ocenie ekspresji i wspomaganiu rozwoju dziecka, metodologiczne podstawy badań diagnostycznych i procedury wizualizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39919 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Śląski w Katowicach ; nr 2313)
Bibliogr. s.333-364
Zasadniczą kwestą prezentowanej pracy jest poszukiwanie takich dróg działania, które z jednej strony ujawnią potencjał tkwiący w dziele literackim, warunkujący tzw. zysk czytelniczy, czyli zaspokojenie potrzeb psychicznych odbiorcy, stymulowanie potrzeby refleksyjnej, polemicznej, z drugiej zaś ukażą i uruchomią pełnię dziecięcych możliwości twórczej interpretacji. Autorka u przyjmując optykę pedagogiczną u podjęła próbę odpowiedzi na następujące pytania: Co kieruje procesem odczytywania przez ucznia znaczeń utworu literackiego?, Co staje się zaczynem indywidualności odbioru?, Czy istnieje prawdopodobieństwo, że odbiór tekstu może odbywać się bez änaznaczeniaö go przez odbiorcę własną indywidualnością?, Czy intuicyjne, twórcze, ekspresyjne, ujawniające wnętrze czytelnika analizowanie tekstu jest niebezpieczne dla kształcenia literackiego małego dziecka?, Jak dalece właściwa procedura kontaktu ucznia z książką wpłynie na stymulowanie jego rozwoju w sferze dywergencyjnej, społecznej i emocjonalnej?Publikacja została podzielona na następujące części: pierwszą stanowią rozważania dotyczące pedagogicznego odbioru tekstu literackiego, metafory literackiej, miejsca liryki dziecięcej i metafory w poetyckim wsparciu rozwoju. Podjęto także problematykę liryki w systemie edukacji małego dziecka w perspektywie tradycyjnej i w obszarze nowych poszukiwań. Zaprezentowano przedmiotową strategię kinestetycznej interpretacji liryki. Część druga obejmuje metodologiczne podstawy badań własnych. Ostatnia część to analiza i interpretacja wyników uzyskanych w trakcie dociekań eksploracyjno-weryfikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85809 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102065 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102129 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sześciolatek - człowiek aktywny, Apli-Papli - podręcznik dla sześciolatka, Początki ksztalcenia w systemie zintegrowanym w klasach 0-III - zarys koncepcji, Kilka słów o tym, co można zrobić, żeby sześciolatki dobrze się bawiły w przedszkolu, Projekty, pomysły i materiały do scenariuszy zajęć, Kilka uwag i wskazówek dla nauczycieka pracyjacego z "Apli-Papli".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31295 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Treść książki ukazuje specyfikę semiotyczną współczesnej szkoły, z uwypukleniem warstwy wizualnej (w tym form autoprezentacji wzrokocentrycznej uczniów i nauczycieli, będącej formą ekspresji swej niezależności lub - czasem - ukrycia siebie i ikonosfery, także proksemicznej). Dzięki przedstawionym w monografii eksploracjom możemy przekazać czytelnikom (środowisku akademickiemu i studentom, ale też dyrektorom szkół, nauczycielom, uczniom oraz osobom związanym z szeroko rozumianą edukacją) wskazania dla większej troski o estetyczny wymiar lokalizacji miejsc i otoczenia rzeczowego, w którym przebiega proces edukacji (ze zwróceniem uwagi na niebezpieczeństwo tolerowania kiczu czy przemocy symbolicznej), w tym także zwracamy uwagę na istotność uwzględniania sposobów komunikowania siebie przez podmioty edukacji przez dress code. Informacje te przyniosą niezbędne wytyczne, dane, wskazówki dla osób odpowiedzialnych za wizualny kształt otoczenia szkoły czy projektowanie przestrzeni przyjaznej uczeniu się. Pomogą też w eliminowaniu zakłóceń pojawiających się w komunikowaniu się pomiędzy uczestnikami interakcji szkolnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej