Głodkowska Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(12)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(10)
Wypożyczalnia Koło
(6)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Wypożyczalnia Turek
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(664)
Głodkowska Joanna
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(125)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Czubiński Antoni
(113)
Korczak Janusz
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(93)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(5)
Pedagogika specjalna
(4)
Matematyka
(2)
Nauczanie
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Orientacja przestrzenna
(2)
Seksuologia
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Pisaanie
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Bajka i baśń
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 101507 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38978 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47982 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dydaktyka specjalna : od wzorca do interpretacji / Joanna Głodkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 313, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 297-313.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 101508 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38979 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 349-359.
Zawiera: Reprezentacje umysłowe świata a edukacja dzieci - koncepcje psychologiczne implikacjami dla pedagogiki ; Pedagogika i psychologia - wzajemne relacje, rozpoznawanie stałości i zmienności ; Stałość i zmienność w pedagogice specjalnej - edukacja wczesnoszkolna dziecka ; Umysłowe konstruowanie obrazu świata przez dziecko z lekką niepełnosprawnością intelektualną - założenia diagnostyczne ; Konstruowanie umysłowej reprezentacji świata przez dziecko z lekką niepełnosprawnością intelektualną - diagnoza dziecięcego widzenia siebie i otoczenia ; Treści wyobrażone w kształtowaniu umysłowej reprezentacji świata realnego - zabawa dziecka w świecie baśni, inspiracje pedagogiczne w kolorach.
Spis treści także ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95682 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach
1.Interdyscyplinarny model rehabilitacji 2.Podmiotowość osób z niepełnosprawnością intelektualną 3.Funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością intelektualną w sytuacjach zadaniowych, edukacyjnych, społecznych 4.Problemy postępowania diagnostycznego w rehabilitacji 5.Tworzenie warunków godnego życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88266 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194
Spis treści: Część I. Orientacja przestrzenna w wybranych koncepcjach psychologiczno-pedagogicznych i edukacji wczesnoszkolnej uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim Część II. Teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy orientacji przestrzennej ucznia szkoły specjalnej Część III. Orientacja przestrzenna dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim - prezentacja wyników badań diagnostycznych Część IV. Propozycje wspomagania rozwoju orientacji przestrzennej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74160 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194
Spis treści: Część I. Orientacja przestrzenna w wybranych koncepcjach psychologiczno-pedagogicznych i edukacji wczesnoszkolnej uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim Część II. Teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy orientacji przestrzennej ucznia szkoły specjalnej Część III. Orientacja przestrzenna dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim - prezentacja wyników badań diagnostycznych Część IV. Propozycje wspomagania rozwoju orientacji przestrzennej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76359 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
SPIS TREŚCI: 1.Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną w percepcji środowiska społecznego 2.Rodzina i nauczyciele wobec seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną 3.Profilaktyka, edukacja seksualna i metody terapii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88265 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35712 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-269.
Praca o charakterze teoretyczno-empirycznym jest kontynuacją planu badawczego, który dotyczył determinant powodzenia w uczeniu się matematyki uczniów klas I-III szkoły specjalnej oraz stanu osiągnięć uczniów upośledzonych umysłowo w procesie kształtowania podstawowych doświadczeń matematycznych. Przedstawiono rezultaty badań diagnostyczno-eksperymentalnych nad psychologiczno-pedagogicznym procesem zdobywania doświadczeń matematycznych przez dziecko upośledzone umysłowo w stopniu lekkim. Zaprezentowano "metodę baśniowych spotkań" jako wspomagającą wrażliwość edukacyjną dzieci upośledzonych umysłowo oraz kształtującą podstawy wiedzy matematycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72033 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 215-[219].
Części: I, Świat baśni w zabawie kręgiem rozwoju dziecka lekko upośledzonego umysłowo w wieku wczesnoszkolnym ; II, Podstawy teoretyczne, metodyczne i empiryczne "baśniowych spotkań" ; III, Baśniowy krąg źródłem inspiracji nauczyciela - scenariusze metody "baśniowych spotkań", propzycje zabaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76946, 76947 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32546 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projekt "Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
U dołu okł.: Narodowa Strategia Spójności, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Unia Europejska.
Bibliogr. przy pracach.
Zawiera: Nowe regulacje prawne w obszrze kształcenia uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi / E. Wojdyła ; Model kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - różnice nie mogą dzielić / J. Głodkowska ; Model rozpoznawania specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu / M. Bogdanowicz, A. Borkowska ; Model diagnozy i wspomagania rozwoju umyslowego dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki / E. Gruszczyk-Kolczyńska; Rozpoznanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (przedszkole, klasy 1-3, klasy 4-6, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne) / M. Rożyńska, R. Czabaj ; Rozpoznanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (klasy 1-3, klasy 4-6, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne) / M. Kupisiewicz, S. Domoradzki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93516, 93515 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36983 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28745 cz. 1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45943 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy do rąk Czytelników podręczniki akademickie z zakresu dydaktyki specjalnej. Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych to zbiór analiz i przegląd dydaktyk specjalistycznych, będąca praktycznym rozwinięciem definicji i systematyk zawartych w publikacji Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji. Te dwie publikacje stanowią jedyne na rynku kompletne źródło wiedzy na temat dydaktyki specjalnej. Poszczególne rozdziały książki Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji Autorka ukierunkowała na dookreślanie znaczeń (definicje, klasyfikacje) oraz budowanie systematyki dydaktyki specjalnej i opracowanie założeń do projektowania dydaktyk specjalistycznych. Daje to podstawy wyjaśniania rzeczywistości edukacyjnej także przez rozważanie inspirujących badawczo obszarów dydaktyki specjalnej, wyłanianie i nazywanie jej kanonów, formułowanie prawidłowości dydaktycznych oraz rozpoznawanie swoistości dydaktyki specjalnej. Przyjęte w tej publikacji definicje i systematyka dydaktyki specjalnej stały się pewnego rodzaju wykładnią dla analiz i przeglądu dydaktyk specjalistycznych, które zostały zaprezentowane w publikacji pt. Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych. Joanna Głodkowska - profesor zwyczajny nauk społecznych, dyrektor Instytutu Pedagogiki Specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, redaktor naczelna czasopisma naukowego Człowiek-Niepełnosprawność-Społeczeństwo, inicjatorka pierwszego w Polsce kierunku kształcenia „Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością”. W działalności naukowej podejmuje analizy koncepcyjne i badawcze związane z pedagogiką specjalną, dydaktyką specjalną, diagnostyką psychopedagogiczną. Autorka licznych książek i artykułów, redaktor naukowy publikacji zbiorowych podejmujących problematykę wielokontekstowego odczytywania fenomenu niepełnosprawności w perspektywie dobrostanu, podmiotowości, optymalnego funkcjonowania i wsparcia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy do rąk Czytelników podręczniki akademickie z zakresu dydaktyki specjalnej – jedyne na rynku kompletne źródło wiedzy na ten temat. Poszczególne rozdziały publikacji Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji Autorka ukierunkowała na dookreślanie znaczeń (definicje, klasyfikacje) oraz budowanie systematyki dydaktyki specjalnej i opracowanie założeń do projektowania dydaktyk specjalistycznych. Daje to podstawy wyjaśniania rzeczywistości edukacyjnej także przez rozważanie inspirujących badawczo obszarów dydaktyki specjalnej, wyłanianie i nazywanie jej kanonów, formułowanie prawidłowości dydaktycznych oraz rozpoznawanie swoistości dydaktyki specjalnej. Przyjęte w tej publikacji definicje i systematyka dydaktyki specjalnej stały się pewnego rodzaju wykładnią dla analiz i przeglądu dydaktyk specjalistycznych, które zostały zaprezentowane w publikacji pt. Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych. Joanna Głodkowska - profesor zwyczajny nauk społecznych, dyrektor Instytutu Pedagogiki Specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, redaktor naczelna czasopisma naukowego Człowiek-Niepełnosprawność-Społeczeństwo, inicjatorka pierwszego w Polsce kierunku kształcenia „Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością”. W działalności naukowej podejmuje analizy koncepcyjne i badawcze związane z pedagogiką specjalną, dydaktyką specjalną, diagnostyką psychopedagogiczną. Autorka licznych książek i artykułów, redaktor naukowy publikacji zbiorowych podejmujących problematykę wielokontekstowego odczytywania fenomenu niepełnosprawności w perspektywie dobrostanu, podmiotowości, optymalnego funkcjonowania i wsparcia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej