Broma Karolina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Broma Karolina
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Design
(1)
Designerzy
(1)
Sztuka stosowana
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 248-250
Książka ta prezentuje konkretne produkty, umożliwiając dokładne zapoznanie się z procesami projektowania. Jakie są główne aspekty tworzenia produktu, okres jego użytkowania, i rynek? Celem tej książki jest ukazanie materialnych i metafizycznych aspektów w projektowaniu produktu. Wzornictwo przemysłowe to wieloznaczny termin zawierający w sobie projektowanie oświetlenia, mebli, grafikę, modę a także projektowanie przemysłowe. Wraz z komunikacją globalną, ograniczenia percepcji i materii zacierają się. Różnorodność narzuca nowe formy komunikacji, konfrontacji i kreatywności. Zjawisko to widoczne jest w portfoliach różnych projektantów prezentujących odmienne style. Jednakże, wciąż istnieją (i zawsze będą istnieć) wąskie specjalizacje w dziedzinie projektowania produktu. Czy projektanci to nowa generacja futurologów? Nie, ale powinni znać potrzeby ludzi, umieć odczytać relacje między przeszłością, teraźniejszością a przyszłością, oraz przewidywać zmiany polityczne, społeczne i emocjonalne jakie zachodzą w ich otoczeniu. Rozwój technologii w systemach informacyjnych i logistycznych sprawił, że "globalni sąsiedzi" zbliżyli się do siebie. Projektowanie stało się nową formą ekspresji, zaś produkty - środkiem wymiany. Produkty jako wymienniki tworzą dochód. Postrzeganie designu w biznesie zmieniło się. Jest ono obecnie kluczowym elementem wielkich korporacji. Firmy zauważyły, że inwestowanie w design jest opłacalne. Dokładnie przemyślany produkt może stać się ikoną - wizytówką firmy lub projektanta. Gwarantuje też wyjątkową pozycję na rynku. Projektowanie produktu dotyczy tworzenia obiektu począwszy od rysunków, szkiców, prototypów lub modeli, poprzez fazę produkcji, logistyki, aż po dystrybucję. Produkty są projektowane zgodnie z określonymi wartościami wyznaczonymi przez projektanta, klienta lub końcowego użytkownika. Produkt "istnieje" dopóki moda lub postęp technologiczny nie narzucą nam nowego kryterium wyboru. Jak można tworzyć w sposób bardziej innowacyjny i odważny uwzględniając jednocześnie oczekiwania użytkowników? Produkty określają naszą pozycję społeczną. Może prowadzić to do manipulowania kontekstem społecznym produktu. Obecnie możliwości wyboru są nieograniczone. Jak, wobec tego, ulepszyć istniejący przedmiot lub zaoferować coś nowego? W obliczu globalizacji i nowych technologii, twórcy powinni na nowo zastanowić się nad pytaniem "czym jest wzornictwo" Na kim spoczywa odpowiedzialność za projektowanie przyszłości i spełnianie naszych oczekiwań?"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 88828 /74 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej