Babik Wiesław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(1)
Czytelnia Konin
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Babik Wiesław
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Bibliografia
(1)
Informacja naukowa
(1)
Języki informacyjno
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Nauka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji "Zarządzanie marketingowe biblioteką", która odbyła się 17-19 października 2007 roku w Chorzowie.
Zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najlepszą ofertą i jak najlepiej spełnić swoją misję. Kwestie komunikacji marketingowej i budowania więzi ze środowiskiem użytkowników, metodyki prowadzenia badań marketingowych oraz praktyka działań na tym polu stanowią dziś ważny element działalności bibliotek oraz starań ich kadry zarządzającej i pracowników. ˙˙˙ Ciągłe pojawianie się nowych technologii bibliotecznych, nowych typów zasobów, a także zmiany cech środowiska użytkowników wpływają na formę usług bibliotecznych. Pojawiło się też nowe zjawisko - określanie terminem Biblioteka 2.0, którego najważniejszą cechą jest interaktywność relacji pomiędzy Czytelnikiem a bibliotekarzem, tworzenie wokół biblioteki, zwłaszcza jej serwisu wirtualnego, społeczności zaangażowanych użytkowników, współtworzących treści związane z ofertą bibliotek. W odniesieniu do tych nowych trendów biblioteki redefiniują swe strategie marketingowe. ˙˙˙ Książka stanowi zbiór materiałów inspirowanych tematyką zagadnień poruszanych na konferencji naukowej "Zarządzanie marketingowe biblioteką", która odbyła się w dniach 17-19 października 2007 w Chorzowie. Organizatorem konferencji była Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Patronat nad konferencją objęła Komisja Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. ˙˙˙ Organizatorzy konferencji mają nadzieję, że artykuły zawarte w niniejszym zbiorze staną się przyczynkiem do pogłębienia refleksji nad możliwością rozwijania zarządzania marketingowego w polskich bibliotekach w celu jak najlepszego zaspakajania potrzeb informacyjnych użytkowników bibliotek.Wprowadzenie (Bogumiła Urban) Wiesław Babik Od marketingu tradycyjnego do marketingu internetowego: biblioteka otwarta i aktywne bibliotekarstwo internetowe Sylwia Baranowska Wizerunek biblioteki jako element wizerunku uczelni Barbara Barańska-Malinowska Co i jak promować w bibliotece? Maria Buszman Public relations w aspekcie pracy w bibliotece. Praktyczne zastosowanie wybranych narzędzi Małgorzata Dąbrowicz System ocen okresowych pracowników w bibliotece Marcin Dembowski Identyfikacja korporacyjna jako potężne źródło przewagi wobec konkurencji Urszula Ganakowska, Mirosława Różycka Tworzenie wizerunku biblioteki na przykładzie działań Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego Bożena Jaskowska Jak łapać użytkownika w sieć? Elementy marketingu 2,0 w bibliotece Jadwiga Kotulska Prospołeczne działania współczesnej biblioteki jako narządzie marketingu: konieczność czy potrzeba serca? Beata Leder-Niewola Marketing biblioteki w zmieniającym się świecie. Marketing w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego - wybrane działania marketingowe Łucja Maciejewska Zarządzanie czasopismami elektronicznymi w Bibliotece Politechniki Wrocławskiej Małgorzata Marszałek Zasady działalności marketingowej i marketing relacji Alicja Paruzel Dialog w bibliotece szkoły wyższej - wybrane zagadnienia Urszula Posiada Budowanie więzi w środowisku uniwersyteckim: rola marketingu partnerskiego w działaniach biblioteki akademickiej Iwona H. Pugacewicz Innowacyjne rozwiązania w bibliotekarstwie fińskim z wykorzystaniem elementów strategii marketingowych Henryk Suchojad, Karolina Gabryś Biblioteka otwarta-biblioteka aktywna. Sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach Leszek Szydłik Komunikacja marketingowa biblioteki uczelnianej z otoczeniem (ze szczególnym uwzględnieniem relacji bibliotekarz-użytkownik) Renata Tawfik Zachowania użytkowników bibliotek impulsem do usprawnień ich obsługi Maja Wojciechowska Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 90308 /02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; t. 79)
Spis treści i streszcz. w jęz. ang.
Bibliogr. s. 284-300 i przy rozdz.
Podręcznik stanowi nowe opracowanie zarysu metodyki i organizacji informacji naukowej w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91285 (1 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 90286 /02 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik stanowi trzecią część cyklu dydaktycznego przygotowanego na Uniwersytecie Śląskim pod kierunkiem Zbigniewa Żmigrodzkiego, komplementarną wobec wcześniejszych pozycji: Bibliotekarstwa i Bibliografii . Plik pdf jest zamknięty w postaci rastrowej złożonej ze skanów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej