Spożycie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Dostępność
dostępne
(37)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(16)
Wypożyczalnia Koło
(7)
Wypożyczalnia Słupca
(2)
Wypożyczalnia Turek
(12)
Autor
Bywalec Czesław
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Braun Andrea
(2)
Danecki Jan
(2)
King Alexander
(2)
Krycki Jerzy
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Ritzer George
(2)
Rudnicki Leszek
(2)
Sierosławski Janusz
(2)
Stawowy Ludwik
(2)
Valaskakis Kimon
(2)
Bard Alexander
(1)
Bałdyga Jerzy
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Carley Michael
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Doszyń Mariusz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hozer Józef
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kowalczuk Iwona
(1)
Kramer Józefa
(1)
Makarski Sylwester
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mikuta Beata
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Podplec Barbara
(1)
Prajsner Bogusław
(1)
Sikorska Joanna
(1)
Spapens Philippe
(1)
Söderqvist Jan
(1)
Trąbska Agnieszka
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Śleboda Marta
(1)
Żelazna Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Język polski
(3149)
Literatura polska
(2585)
Polska
(2221)
Dziecko
(2134)
Matematyka
(1594)
Spożycie
(-)
Nauczanie początkowe
(1530)
Nauczanie
(1509)
Wychowanie
(1249)
Wychowanie w rodzinie
(1217)
Pedagogika
(1166)
Filozofia
(1162)
Literatura
(1076)
Historia
(1017)
Nauczyciele
(1017)
Szkolnictwo
(1012)
Fizyka
(961)
Poezja polska
(961)
Młodzież
(927)
Rodzina
(847)
Wychowanie przedszkolne
(843)
Psychologia
(827)
Sztuka
(784)
Język angielski
(765)
Powieść polska
(754)
Zarządzanie
(728)
Kultura
(720)
Kobieta
(696)
Przedsiębiorstwo
(667)
Chemia
(661)
Pisarze polscy
(611)
Osobowość
(585)
Biologia
(571)
Stosunki interpersonalne
(556)
Muzyka
(551)
Dzieci
(543)
Psychoterapia
(541)
Wojsko
(515)
Pamiętniki polskie
(512)
Uczenie się
(496)
Język rosyjski
(494)
Oświata
(487)
Socjologia
(481)
Uczniowie
(470)
Nauka
(467)
Wojna 1939-1945 r.
(462)
Unia Europejska
(454)
Geografia
(449)
Publicystyka polska
(427)
Komunikacja społeczna
(420)
Język niemiecki
(405)
Praca
(404)
Technika
(403)
Psychologia społeczna
(401)
Uczucia
(396)
Nauczanie zintegrowane
(395)
Prawo
(373)
Polacy za granicą
(370)
Matura
(360)
Polityka
(358)
Etyka
(354)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(345)
Internet
(342)
Młodzież szkolna
(337)
Gry i zabawy
(331)
Żydzi
(327)
Gry edukacyjne
(322)
Przyroda
(322)
Mowa
(319)
Czytanie
(317)
Polityka międzynarodowa
(315)
Środki masowego przekazu
(313)
Bibliotekarstwo
(311)
Wielkopolska
(310)
Językoznawstwo
(309)
Ekonomia
(305)
Nauki społeczne
(299)
Rośliny
(297)
Dramat polski
(290)
Psychologia wychowawcza
(288)
Informatyka
(287)
Słownik polski
(287)
Religia
(285)
Pedagogika specjalna
(284)
Opowiadanie polskie
(281)
Teatr polski
(281)
Miłość
(280)
Mózg
(279)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(279)
Statystyka
(276)
Marketing
(274)
Astronomia
(272)
Zwierzęta
(271)
Antropologia filozoficzna
(270)
Stres
(259)
Wychowanie obywatelskie
(258)
Encyklopedia polska
(257)
Marksizm
(257)
Powieść amerykańska
(252)
II wojna światowa (1939-1945)
(249)
Niepełnosprawni
(248)
Temat: czas
1990-2002
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.149-151
1.Cywilizacyjne związki konsumpcji z produkcją 2.Rola pracy i konsumpcji w powstawaniu nietrwałej konsumpcji w krajach kręgu kultury zachodniej 3.Realne procesy konsumpcji a wzorzec trwałej konsumpcji 4.Edukacja w kierunku trwałej konsumpcji 5.Dostosowanie struktur i form pracy do nowych potrzeb, w okresie zmiany wzorcow konsumpcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-212.
Rozdziały: 1. Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii ; 2. Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domowych w latach 1990-2002 ; 3. Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów ; 4. Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich.
Dla studentów i wykładowców na kierunku zarządzania i marketingu uczelni ekonomoicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych problematyką rynkowych zachowań konsumentów, a także dla przedstawicieli biznesu i instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta i jego edukacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40562 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
Bibliogr. s. 167-[172]
Centra handlowe stały się w ciągu ostatnich dziesięciu lat trwałym elementem polskiego krajobrazu. Na szybkie ich rozpowszechnienie wpłynęły niewątpliwie przemiany ekonomiczne, społeczne i polityczne lat dziewięćdziesiątych. To, co w epoce socjalizmu było niemożliwe, oszałamia aktualnie swoimi rozmiarami, ilością i różnorodnością. Centra handlowe stały się w Polsce bardzo popularne, są miejscami chętnie i licznie odwiedzanymi zarówno w celu dokonania zakupów, jak również spędzania wolnego czasu.Książka Grzegorza Makowskiego została oparta na badaniach przeprowadzonych w Galerii Mokotów - największym dotychczas centrum handlowym w Europie Środkowowschodniej. Zawiera nie tylko interesujący opis funkcjonowania centrum handlowego, ale również analizę społecznego znaczenia ośrodków rozrywkowo-handlowych oraz wpływu, jaki wywierają na rozwój kultury popularnej. Drobiazgowa analiza socjologiczna jest poparta mnóstwem przykładów obecności ośrodków handlowych w życiu społecznym i kulturalnym, w filmie, teatrze, a nawet poezji i religii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89208, 89229 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek młodych konsumentów / Anna Olejniczuk-Merta. - Warszawa : Difin, 2001. - 209 s. : il. ; 23 cm.
(Marketing / Difin)
Książka stanowi kompleksową i wieloaspektową charakterystykę rynku młodych konsumentów. Pokazuje specyfikę tego rynku zarówno od strony cech i zachowań młodych konsumentów, jak i funkcjonowania przedsiębiorstw aktywnych na tym rynku. Jej motto brzmi:öTraktuj młodego klienta jak bardzo dobrą inwestycjęö. Autorka całokształt rozważań oparła na licznych, wieloletnich własnych badaniach w tym zakresie. Książka nie ogranicza się tylko do zaprezentowania wyników badań empirycznych, zawiera również przyczynowo-skutkową analizę zjawisk zachodzących na tym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76228 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82194 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72917 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43566, 42807 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Rozdziały: 1. Przegląd nowych środków konsumpcji ; 2. Rewolucja w sferze konsumpcji a zmiany społeczne ; 3. Teoria socjologiczna a nowe środki konsumpcji ; 4. Racjonalizacja, magiczność i odmagicznienie ; 5. Umagicznianie na nowo - spektakl jako feeria i symulacja ; 6. Umagicznianie na nowo : tworzenie spektaklu za pomocą implozji, czasu i przestrzeni ; 7. Skutki społeczne i przyszłość nowych środków konsumpcji.
Tł. z ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36462 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45666 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29782 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-287
Jest to obszerne studium uwarunkowań konsumpcji oraz jej poziomu i struktury, a także prawidłowości rozwoju w gospodarstwach osób bezrobotnych. W nich procesy podejmowania decyzji konsumpcyjnych kształtują się w nieco inny sposób aniżeli w pracowniczych gospodarstwach domowych, uważanych za najbardziej typowe. Problem ujęto w szerokim kontekście rozważań teoretycznych i empirycznych, odnoszących się do określenia czynników kształtujących konsumpcję, ich wpływu na podejmowanie decyzji, elastyczności procesów konsumpcji, hierarchii występujących potrzeb, roli i znaczenia funduszów podstawowych i swobodnych decyzji. Oceniono także determinanty wpływające na decyzje zakupu produktów żywnościowych i nieżywnościowych w gospodarstwach domowych o niepewnych dochodach, czynniki mające wpływ na podejmowane decyzje zakupu usług gastronomicznych, ale także częstotliwość korzystania z oferty wybranych placówek gastronomicznych. Rozważono zjawisko naśladownictwa i jego wpływ na zachowania konsumentów. Podjęto również próbę określenia grup typologicznych konsumentów ze względu na racjonalność ich zachowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90447 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: "Psychologia, konsumpcja, jakość życia".
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji (Gdańsk, 2009).
Bibliogr. przy rozdz.
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
CZĘŚĆ I. Życie w konsumpcji: 1.Dyskretny urok konsumpcjonizmu. Szkic do portretu konsumenta XXI wieku, 2.Konsumpcja klasy średniej w Polsce. Czy konsumowanie wyznacza etos?, 3.Mentalność prawego kciuka jako poznawczy regulator funkcjonowania, 4.Objects of Desire as Objects of Speculation, 5.Powiślaki, kwaśnica, burczybas i barbarzyńcy... Wszystko jest na sprzedaż?, 6.Konsumpcja afordancji środowiskowych a przestrzenna lokacja i relokacja tożsamości, 7.Wykluczenie konsumpcyjne - wymiar jednostkowy i społeczny - zarys problematyki, CZĘŚĆ II. Konsumpcja w życiu: 8.Materialism and its Alternatives, 9.Merkantylizm psychiczny, struktura celów życiowych a poczucie dobrostanu psychologicznego, 10."Coś za coś", czyli zdrowotne koszty orientacji merkantylnej Joanna Mateusiak, 11.Biedni czy bogaci? Wpływ dochodu i postaw wobec pieniędzy na ocenę własnej sytuacji finansowej, 12.O typach zakupów, które mogą zwiększać zadowolenie z życia, 13.Style konsumpcji i materializm a transcendencja i lęk przed śmiercią: co kupować, aby poczuć się lepiej?, 14.Determinanty konsumpcji w ramach produkcji własnej gospodarstw domowych, 15.Panel dyskusyjny - The Dilemma of Consumer in a Period of Economic.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93238 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.224-229
1.Ekonomika konsumpcji jako subdyscyplina nauk ekonomicznych 2.Konsumpcja - podstawowe pojęcia, klasyfikacje, funkcje i prawidłowości konsumpcji 3.Determinanty zachowań konsumenckich 4.Charakterystyka procesu decyzyjnego konsumenta 5.Typologia konsumentów 6.Mierniki, źrodła informacji, metody badania konsumpcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80981 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Bibliografia na stronach: 131-132.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31626 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej