Cierpiałkowska Lidia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(12)
Wypożyczalnia Koło
(8)
Wypożyczalnia Słupca
(1)
Wypożyczalnia Turek
(5)
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Krzyżanowski Julian
(708)
Kowalska Dorota
(665)
Cierpiałkowska Lidia
(-)
Kochanowski Jan
(563)
Konopnicka Maria
(506)
Słowacki Juliusz
(388)
Mickiewicz Adam
(338)
Otwinowska Barbara
(309)
Krasicki Ignacy
(305)
Suchodolski Bogdan
(290)
Cyrański Czesław
(278)
Prus Bolesław
(266)
Orzeszkowa Eliza
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Sienkiewicz Henryk
(243)
Kolberg Oskar
(232)
Kraszewski Józef Ignacy
(215)
Markiewicz Henryk
(214)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz
(180)
Shakespeare William
(166)
Żeromski Stefan
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Okoń Wincenty
(150)
Faliszewska Jolanta
(149)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Polska Akademia Nauk
(131)
Rolando Bianka
(131)
Iwaszkiewicz Jarosław
(126)
Lange Antoni
(126)
Wyspiański Stanisław
(125)
Kupisiewicz Czesław
(123)
Dąbrowska Maria
(122)
Śliwerski Bogusław
(122)
Zgółkowa Halina
(117)
Misiorowska Ewa
(115)
Korczak Janusz
(114)
Czubiński Antoni
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič
(108)
Błoński Jan
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Garlicki Andrzej
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Szulc Marian
(101)
Nowacki Tadeusz Wacław
(100)
Tatarkiewicz Władysław
(100)
Topolski Jerzy
(100)
Doroszewski Witold
(96)
Kotarbiński Tadeusz
(96)
Miłosz Czesław
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tazbir Janusz
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Reymont Władysław Stanisław
(94)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Gombrowicz Witold
(86)
Estreicher Karol
(85)
Rudnicki Bogdan
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Polańczyk Danuta
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Głowiński Michał
(82)
Hołyst Brunon
(82)
Zaborowska Joanna
(82)
Buszko Józef
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Kieniewicz Stefan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Jakubowski Jan Zygmunt
(78)
Radzicki Józef
(78)
Janion Maria
(77)
Jałowiec Magdalena
(77)
Wojnar Irena
(77)
Frycie Stanisław
(76)
Witkiewicz Stanisław Ignacy
(76)
Wyka Kazimierz
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Rejniak Zofia
(75)
Wroczyński Ryszard
(75)
Krawczuk Aleksander
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Żaba-Żabińska Wiesława
(74)
Barańczak Stanisław
(73)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Alkoholizm
(6)
Psychologia kliniczna
(6)
Psychopatologia
(6)
Osobowość
(3)
Psychologia lekarska
(3)
Małżeństwo
(2)
Psychoanaliza
(2)
Psychoterapia
(2)
Rodzina
(2)
Agresywność
(1)
Anoreksja
(1)
Bulimia
(1)
Narkomania
(1)
Nałóg
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Seksoholizm
(1)
Stres
(1)
Sęk, Helena (1938- )
(1)
Uzależnienia
(1)
Uzależnienie (psychologia)
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaburzenia osobowości
(1)
Zachowanie uzależniające
(1)
Zdrowie
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik składa się z dwóch obszernych części. Część I - to prezentacja współczesnej psychoanalizy z uwzględnieniem koncepcji zjawisk klinicznych i terapii. Wyróżniono tu cztery psychologie i ich reprezentantów. Z. Freud reprezentuje psychoanalizę popędów, A. Freud i H. Hartman psychologię ego, M. Klein, W.R.D. Fairbairn, O. Kernberg i M. Mahler psychologię relacji z obiektem, a H. Kohut, R.A. Spitz i D.W. Winnicott psychologię self. Część II - eksponuje dwa modele - konfliktu i deficytu, ukazując ich zastosowanie w wyjaśnianiu zjawisk psychopatologicznych. Tu autorzy jeszcze raz wracają do koncepcji Heinza Kohuta. Przedstawiają problemy osobowości borderline. Wreszcie pod uwagę biorą przywiązanie i traumę w kontekście psychopatologii. Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków psychologiczno- pedagogicznych oraz dla specjalistów z tych dziedzin oraz terapeutów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 335-364.
Dla klinicystów, terapeutów, studentów psychologii, pedagogiki i medycyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 97155 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik składa się z dwóch obszernych części. Część I - to prezentacja współczesnej psychoanalizy z uwzględnieniem koncepcji zjawisk klinicznych i terapii. Wyróżniono tu cztery psychologie i ich reprezentantów. Z. Freud reprezentuje psychoanalizę popędów, A. Freud i H. Hartman psychologię ego, M. Klein, W.R.D. Fairbairn, O. Kernberg i M. Mahler psychologię relacji z obiektem, a H. Kohut, R.A. Spitz i D.W. Winnicott psychologię self. Część II - eksponuje dwa modele - konfliktu i deficytu, ukazując ich zastosowanie w wyjaśnianiu zjawisk psychopatologicznych. Tu autorzy jeszcze raz wracają do koncepcji Heinza Kohuta. Przedstawiają problemy osobowości borderline. Wreszcie pod uwagę biorą przywiązanie i traumę w kontekście psychopatologii. Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków psychologiczno- pedagogicznych oraz dla specjalistów z tych dziedzin oraz terapeutów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży to pierwszy tak obszerny polski podręcznik tej dyscypliny. Do jego stworzenia zaproszono Autorki i Autorów reprezentujących wiodące uczelnie w Polsce, uznanych praktyków klinicznych oraz psychoterapeutów. Podjęli oni trud przekazania najbardziej współczesnej wiedzy teoretycznej i empirycznej w sposób zrozumiały i odnoszący się do działań praktycznych. Treści podręcznika uporządkowano w sześciu częściach: • Teoretyczne podstawy psychologii klinicznej dzieci i młodzieży – omówiono tu rys historyczny oraz podstawy psychologii klinicznej dzieci i młodzieży, zdefiniowano tę dziedzinę nauki i określono jej przedmiot, przedstawiono ogólne teorie i modele stosowane do analizy zjawisk zdrowia i zaburzeń okresu dzieciństwa i adolescencji oraz wiedzę z psychologii rozwojowej niezbędną do rozumienia nieprawidłowości w rozwoju dzieci i młodzieży. • Psychologiczna diagnoza kliniczna dzieci i młodzieży – szczególną uwagę poświęcono tu specyfice diagnozy klinicznej dzieci i młodzieży; omówiono modele diagnozy, postępowanie diagnostyczne dziecięcego psychologa klinicznego oraz stosowane w diagnozie klinicznej dziecka metody, z uwzględnieniem specyfiki diagnozy neuropsychologicznej. W bloku tym znalazł się też rozdział poświęcony etycznym zasadom postępowania psychologia klinicznego dzieci i młodzieży jako badacza i praktyka. • Psychologia zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży – w tej części omówiono psychologii zaburzeń okresu dzieciństwa i adolescencji. Zaprezentowano wiedzę psychologiczną i wyniki badań nad wybranymi zaburzeniami psychicznymi występującymi u dzieci i młodzieży opisanymi w aktualnie obowiązujących systemach klasyfikacyjnych. • Kliniczne problemy dzieci i młodzieży – w kolejnych rozdziałach specjaliści scharakteryzowali wybrane trudności, które nie spełniają kryteriów zaburzenia psychicznego, ale znacząco wpływają na dyskomfort psychiczny oraz obniżają zdolności do skutecznego funkcjonowania w najważniejszych dziedzinach życia (m.in. agresja, samookaleczenia, otyłość czy przedwczesne macierzyństwo). • Specjalne obszary zainteresowania psychologii klinicznej dzieci i młodzieży – opisano tu trudności obserwowane u dzieci i młodzieży, które dotyczą m.in. zmagania się dziecka z chorobą, zaburzeń psychicznych rodzica, kryzysów rodzinnych, adopcji i opieki zastępczej oraz cyfryzacji życia. • Wybrane problemy pomocy psychologicznej – podręcznik kończą zagadnienia związane z różnymi formami praktycznej działalności psychologa klinicznego dzieci i młodzieży. Oprócz omówienia specyfiki pomocy udzielanej dzieciom i ich rodzinom poruszono też zagadnienia profilaktyki, psychoterapii wybranych zaburzeń, wczesnej interwencji i terapii neuropsychologicznej oraz społecznych i środowiskowych form pomocy (np. socjoterapia). Podręcznik jest adresowany do wszystkich osób zainteresowanych problematyką psychologii klinicznej dzieci i młodzieży, a zwłaszcza do studentów psychologii, słuchaczy studiów podyplomowych i uczestników kursów specjalizacyjnych. Polecamy go także psychologom praktykom pracującym z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami oraz przedstawicielom zawodów pokrewnych: pedagogom, kuratorom sądowym, lekarzom, socjologom itp. Mogą z niego skorzystać także rodzice, którzy niepokoją się o przebieg rozwoju i wzorce funkcjonowania swoich dzieci. Mamy nadzieję, że prezentowane opracowanie wypełni lukę na rynku wydawniczym i stworzy okazję nie tylko do uzupełnienia wiedzy, ale też do refleksji, przemyśleń, dyskusji i rozwoju zawodowego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej