Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(60)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(32)
Wypożyczalnia Koło
(23)
Wypożyczalnia Słupca
(7)
Wypożyczalnia Turek
(3)
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Kott Tadeusz
(4)
Kalinowski Marian
(3)
Kuczyńska-Kwapisz Jadwiga
(3)
Pełka Jerzy
(3)
Pytka Lesław
(3)
Zasępa Ewa
(3)
Barczak Andrzej
(2)
Ciążela Helena
(2)
Dziarnowska Wioletta
(2)
Emiluta-Rozya Danuta
(2)
Góralski Andrzej
(2)
Głodkowska Joanna
(2)
Karwowski Maciej
(2)
Konieczna Agnieszka
(2)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(2)
Markiewiczowa Hanna
(2)
Piekut-Brodzka Danuta M
(2)
Pospiszyl Irena
(2)
Poznański Karol
(2)
Baum Mirosław
(1)
Beckett Chris
(1)
Blackman Noëlle
(1)
Bonino Silva
(1)
Byers Richard
(1)
Cieśla Hanna
(1)
Dobrowolski Jacek
(1)
Firkowska-Mankiewicz Anna
(1)
Gajda Aleksandra
(1)
Gara Jarosław
(1)
Giryński Andrzej
(1)
Godyń Mieczysław
(1)
Jasiński Michał
(1)
Jastrzębska-Gzella Hanna
(1)
Jauer-Niworowska Olga
(1)
Kamionka Michał
(1)
Kaufman James C
(1)
Krajewski Zenon
(1)
Kruk Anna Monika
(1)
Kulesza Ewa Maria
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lichański Jakub Zdzisław
(1)
Madziara Aneta
(1)
Maliszewska Barbara
(1)
Mazur Kazimierz Piotr
(1)
Michalski Jarosław
(1)
Mięsowicz Irmina
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Pichalski Ryszard
(1)
Putkiewicz Elżbieta
(1)
Rose Richard
(1)
Sawicka Maryla
(1)
Stojanowska Wanda (nauki prawne)
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Todd Stuart
(1)
Tuszyńska Ligia (1950- )
(1)
Tyburski Włodzimierz
(1)
Walkiewicz-Krutak Małgorzata
(1)
Łopatkowa Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(5)
Pedagogika resocjalizacyjna
(4)
Wychowanie
(4)
Dziecko
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Opieka społeczna
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Praca pozalekcyjna
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Chorzy
(2)
Chorzy z zespołem Downa
(2)
Diagnoza logopedyczna
(2)
Dzieci
(2)
Dzieci niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko niedowidzące
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Język dziecka
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nieletni przestępcy
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Rodzice
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Terapia logopedyczna
(2)
Twórczość
(2)
Uczniowie
(2)
Wczesna interwencja
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zespół Downa
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Autyzm
(1)
Choroby przewlekłe
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Cierpienie
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Edukacja
(1)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka
(1)
Filozofia ekologiczna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Jakość życia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Modele matematyczne
(1)
Moralność
(1)
Mowa
(1)
Mowa niewyraźna
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niedowidzenie
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Ojcostwo
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Oświata
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagogika
(1)
Polityka społeczna
(1)
Postawy
(1)
Przemoc
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rozwód
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Scheler, Max (1874-1928)
(1)
Schizofrenia
(1)
Seksuologia
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczenie się
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie dzieci
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Wzrok
(1)
Władza rodzicielska
(1)
Zdolności
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1901-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Bajka i baśń
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Homo Creator)
Bibliogr. przy rozdz.
Zawiera: Rozpoznanie potencjału twórczego ; Twórczość dziecka - problemy identyfikacji ; Rozpoznawanie poziomu twórczości werbalnej dziecka w wieku przedszkolnym - problemy i rozwiązania ; Testy zdolności twórczych w Polsce ; Struktura czynnikowa Testu Zdolności Twórczych Tadeusza Żuka ; Testy twórczości na świecie... ; Badanie osobowości twórczej i stylów tworzenia ; Wywiad i jego zastosowanie w badaniach twórczości ; Obserwacja i diagnozowanie kreatywności ; Ocena poziomu twórczości wytworu ; Co o zdolnościach twórczych mówi wywiad i analiza treści wytworów? Przykład zastosowania ; Trafność nominacji nauczycielskich w rozpoznawaniu kreatywności uczniów ; Analiza eksploracyjna nauczycielskich nominacji w zakresie kreatywności ; (Nie) trafność rówieśniczych nominacji w zakresie kreatywności ; Przykład całościowej diagnozy kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95208 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Homo Creator)
Bibliogr. przy pracach.
Skrócony spis treści: 1. Między psychologią a pedagogiką kreatywności, 2. Studia nad pobudzaniem aktywności twórczej, 3. Ukryte i potoczne teorie kreatywnoći, 4. Konteksty (auto)kreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93291 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Homo Creator)
Bibliogr. s. 153-189. Indeks.
Zawiera: Definiowanie twórczości ; Współczesne teorie twórczości ; Kreatywność: jedna rzecz czy wiele rzeczy? ; Gdzie się mieści kreatywność? osobowość, motywacja, inteligencja ; Czy kreatywność ma swoją ciemną stronę? ; Czy kreatywność powinna być uwzględniana przy rekrutacji na studia? ; Patrząc w przyszłość: co teraz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95207 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 335-[340].
Skrócony spis treści: 1. Komunikacja pisemna szkoły z rodziną - podstawy teoretyczne, 2. Metodologia badań własnych, 3.Komunikacja pisemna między szkołą a rodziną o charakterze normatywno-organizacyjnym (dokumentacja szkoły), 4. Komunikacja pisemna z rodzicami związana z realizacją zadań dydaktycznych i wychowawczo-opiekuńczych szkoły, 5. Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93290 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93294 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-[184].
Streszcz. ang.
Przegląd badań zaprezentowany w części teoretycznej monografii pokazał brak naszej wiedzy o tym, które z elementów kontaktu z pacjentem mają decydujące znaczenie dla efektów leczenia, radzenia sobie przez niego z chorobą i jej konsekwencjami i jego funkcjonowania społecznego. Stąd pomysł dr Sawickiej na podjęcie badań nad stylem terapeutycznym, charakteryzującym lekarzy psychiatrów i jego wpływem na efekty leczenia osób chorych na schizofrenię. Tego rodzaju badania są stosunkowo nieliczne. Częściej badani są chorzy i ich właściwości, znacznie rzadziej osobowe właściwości psychiatrów i ich znaczenie dla efektów leczenia chorych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93302 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-215.
Niniejsza książka powstała przede wszystkim z przekonania, że niesegracyjne kształcenie niepełnosprawnych ma doniosłe implikacje teoretyczne. Praca dostarcza także dość obszernych informacji na temat aktualnego stanu kształcenia uczniów z lekka niepełnosprawnością intelektualną na pierwszym etapie szkoły podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 93295 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-169.
1. Rozwój zdolności widzenia, 2. Zaburzenia występujące w rozwoju zdolności widzenia, 3. Przyczyny zaburzeń w funkcjonowaniu wzrokowym u małych dzieci - charakterystyka częściej występujących schorzeń układu wzrokowego, 4. Funkcjonalna ocena widzenia dziecka słabowidzącego, 5. Ocena funkcji wzrokowych u dzieci we wczesnym okresie rozwoju widzenia, 6. Wspomaganie rozwoju widzenia, 7. Ważniejsze teorie i mechanizmy intensywnego wspomagania rozwoju małych dzieci, 8. Analizy przypadków, 9. Model programu wspomagania rozwoju widzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93297 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Teoretyczne zagadnienia dotyczące choroby, niepełnosprawności i cierpienia, II. Choroba - jej percepcja oraz radzenie sobie z nią, III. Niepełnosprawność - doświadczenie własnej niepełnosprawności, IV. Niepełnosprawność - postawy społeczne wobec osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.211-216
I.Społeczeństwo informacyjne i jego edukacyjne potrzeby. 2.Istota i ogólna charakterystyka systemów zdalnej edukacji. 3.Architektura portalu eduakcyjnego.4.Projektowanie i implementacja portalu edukacyjnego. 5.tworzenie materiałów dydaktycznych. 5.Problemy użytkowania i zarządzania portalem edukacyjnym. 6.Przegląd specjalnych technik informatycznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. 8.Rozwiazania zwiększające udział mosób niepełnosprawnych w systemach zdalnej edukacji.(.Centar teleinformatyczne jako elememt "mostu eduklacyjnego" w zdalnym nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.263-271
1.Wprowadzenie w problematykę. 2.Parca wychowawcza i zajęcia pozalekcyjne w internacie. 3.Praca wychowawcza i zajęcia pozalekcyjne w świetlicy szkolnej. 4.Terapia zajęciowa w warsztatach terapii zajeciowej. 5.Terapia zajęciowa w domach pomocy społecznej. 6.Terapia zajęciowa w ośrodkach Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym. 7.Terapia zajęciowa w placówkach specjalnych. 8.Formy zajęć pozalekcyjnych i terapii zajęciowej. 9.Formy pracy wychowawczej inspirowane technikami psychoterapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79834 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Zbiór tematów dotyczących zagadnień z zakresu orientacji przestrzennej w aspektach pedagogicznym, psychologicznym, medycznym i organizacyjnym oraz kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach w świetle reformy edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79824 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.273-278
Praca Małgorzaty Kupisiewicz jest pozycją ważną w pedagogice i pedagogice specjalnej. Zgromadzony ogrom ciekawego materiału badawczego nad znajomością i umiejętnością operowania pieniędzmi przez dzieci jest cennym źródłem informacji dla konstruowania programów i metod nauczania wprowadzających uczniów w młodszym wieku szkolnym, także uczniów upośledzonych umysłowo w umiejętność operowania pieniędzmi w zadaniach szkolnych i życiu codziennym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 431-484.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Książka jest wynikiem współpracy różnych specjalistów: głównie logopedów, ale także psychologów, pedagogów specjalnych i lekarzy. Są oni nie tylko badaczami zaburzenia ze spektrum autyzmu, ale także praktykami (diagnostami i terapeutami), którzy na co dzień pracują z dziećmi z zaburzeniami o różnym patomechanizmie. W publikacji opisano dostępne na polskim rynku narzędzia (w tym również autorskie), które można wykorzystywać podczas diagnozowania logopedycznego. Recenzowana praca w sposób kompleksowy porusza problematykę diagnozowania trudności w obszarze komunikacji oraz wspierania rozwoju w tym zakresie u małych dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ang. autism spectrum disorders, ASD). Na polskim rynku wydawniczym problematyka ta jest wciąż reprezentowana w niewielkim, niewystarczającym stopniu. […] Biorąc pod uwagę rolę diagnozy i terapii logopedycznej we wspieraniu osób z ASD, należy tę rozbudowaną, wielowątkową, przygotowaną z dużą erudycją i znajomością rzeczy propozycję wydawniczą powitać z uznaniem i radością. […] Z książki będą mogli skorzystać przede wszystkim logopedzi, ale także wielu innych profesjonalistów pracujących z dziećmi z ASD. Z recenzji prof. dr hab. Ewy Pisuli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40629 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48965 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 431-484.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta u pełniąca funkcje podręcznika u zawiera wybór najważniejszych zagadnień z historii edukacji człowieka. Autorka w swoich rozważaniach skupiła się przede wszystkim na polskiej teorii i praktyce pedagogicznej. W rozdziale pierwszym zostały zaprezentowane w syntetycznej formie najważniejsze osiągnięcia ludzkiej myśli i praktyki wychowawczej od Starożytności do okresu Odrodzenia i Kontrreformacji. W rozdziale drugim ukazano rozwój oświaty w Średniowieczu, rozdział trzeci zawiera materiał dotyczący epoki Odrodzenia, natomiast w czwartym zaprezentowano czasy Reformacji i Kontrreformacji oraz ich odbicie w rzeczywistości oświatowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87106/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ref. konferencji naukowej, która odbyła się w Akademii Pedagogiki Specjalnej, 7-8 maja 2001 r.Cz. artykułów tł. z jęz. ros. i ukr.
Prezezntowane Czytelnikom opracowanie stanowi zbiór referatów wygłoszonych podczas konferencji naukowej. "Nauczyciel szkoły specjalnej - szanse i bariery działalności zawodowej", która odbyła się w Akademii Pedagogiki Specjalnej 7-8 maja 2001 roku. W wystąpieniach wyrażano wiele ważnych opinii i poglądów dotyczących nauczycieli szkolnictwa specjalnego w kontekście obecnych zmian edukacyjnych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 143
Jest to pierwsza książka na temat dramy w edukacji, terapii i życiu osób niepełnosprawnych. Pedagodzy mają świadomość, że drama jako forma edukacji przez doświadczenie stanowi swoisty trening życia, przygotowuje ucznia do późniejszego, dorosłego życia w społeczeństwie. W bogatej już polskiej literaturze na temat dramy wskazuje się na takie jej walory, jak możliwość kształcenia wyobraźni, empatii, postawy twórczej czy - bardziej ogólnie - rozwijania całej osobowości jednostki. Podkreśla się również walory i możliwości kognitywne dramy, w kontekście wiedzy przedmiotowej, dotyczącej poszczególnych dziedzin nauki. Stąd też, nawet w tytułach książek, pojawia się ta właśnie przedmiotowo--metodyczna cecha dramy: drama na lekcjach języka polskiego, drama na lekcjach historii, drama w nauczaniu początkowym itd. Okazuje się jednak, że o ile istnieją książki na temat dramy w edukacji przeznaczone dla szerokiej gamy odbiorców, nie zaistniała jeszcze na naszym rynku wydawniczym książka na temat dramy dla i o niepełnosprawnych. Nie jest to problem marginalny, bowiem liczba osób niepełnosprawnych w Polsce wynosi ok. 5 min 500 tys., co stanowi ok. 14 społeczeństwa1. Zatem co siódmy Polak ma różnego rodzaju problemy z funkcjonowaniem w życiu społecznym. Podstawową motywacją do napisania tej książki było więc właśnie zainteresowanie jej Autorek metodami pracy z osobami niepełnosprawnymi. Książka przeznaczona jest dla studentów pedagogiki, w tym przede wszystkim pedagogiki specjalnej, nauczycieli, terapeutów, instruktorów teatralnych, wolontariuszy, a także rodziców i opiekunów, którzy w zaciszach swoich domów pracują indywidualnie z osobami niepełnosprawnymi. Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny i zawiera w części pierwszej treści dotyczące dramy jako metody pracy z osobami niepełnosprawnymi. W części praktycznej natomiast zaprezentowane zostały przykłady zarówno zabaw i gier dramowych, jak i scenariuszy rozbudowanych działań dramowych w pracy z dziećmi i młodzieżą. Spis treści: Wstęp Drama w edukacji i terapii osób niepełnosprawnych - podstawy teoretyczne 1. Drama w pracy z osobami niepełnosprawnymi 2. Drama jako doświadczenie 3. Drama w praktyce edukacyjnej 4. Istota roli w dramie 5. Drama w twórczym rozwoju i edukacji dziecka niepełnosprawnego Propozycje praktycznych zajęć dramowych 1. Aneta Madziara "Od marzenia do projektu" 2. Hanna Jastrzębska-Gzella "Słowo i dźwięk, czyli tworzenie świata na nowo" Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87104 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I.Wychowanie nowozytne - epoka liberalizmu i baroku. 2.Wychowanie nowozytne w Polsce w XVII i XVIII wieku. 3.Nowe prądy w wychowaniu i szkolnictwie europejskim na przełomie XVIII i XIX w. 4.Szkoła i wychowanie na ziemiach polskich pod zaborami. 5.Pedagogika przełomu XIX i XX wieku. 6.Szkolnictwo i wychowanie w Polsce w latach II Rzeczypospolitej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87107/2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej