148653
Book
In basket
(Program Partner)
1.Reklama jako forma komunikacji 2.Polowanie na grubego zwierza 3.Miejsce reklamy w tradycji kulturowej 4.Kod reklamy a globalizacja 5.Reklama i retoryka - czy reklama kłamie? 6.Ukryta perswazja w reklamie 7.Znaki w reklamie i kultrura 8.Internet - źródło wiedzy czy niewiedzy 9.Prasa i zjawisko interakcyjności 10.Multimedialność mediów 11.Informacja - rynek i rynki? 12.Telepraca - przyszłość cywilizacji mediów 13.Ogólne zasady prezentacji 14.Co powinien wiedzieć prezenter? 15.Jak orgaznizować warsztat pracy 16.Literacki rodowód internetowej prozy pamiętnikarskiej 17.E-fikcja, hipertekst, cyberprzestrzeń - nowy świat wartości? 18.Stanowiska i strony w rozmowie
Availability:
Wypożyczalnia Konin
Brak informacji o dostępności: sygn. bp 4913 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okł. podtyt.: (edukacja czytelnicza i medialna w szkole ponadgimnazjalnej).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again